„Strachy, stwory i dobre humory” – interaktywna wystawa w CH Targówek
Lato oficjalnie za nami, a fani grozy i upiornych atrakcji z ekscytacją oczekują nadejścia jednej z najbardziej klimatycznych pór roku! W jesienną aurę odwiedzających centrum handlowe Targówek wprowadzi wyjątkowa wystawa interaktywna, która przeniesie w świat legendarnych europejskich potworów – z dużą dawką humoru! Strach przegapić!
Od 10 października do 7 listopada klienci warszawskiego centrum handlowego Targówek będą mogli obejrzeć wystawę „Strachy, stwory i dobre humory”. W ramach ekspozycji odwiedzający będą mieli okazję spotkać najbardziej znane postaci z europejskich legend, ale w zupełnie nowej odsłonie – pełnej zabawy i z przymrużeniem oka. Postacie takie, jak Golem czy Zły Wilk z baśni o Czerwonym Kapturku straszą, ale w sposób lekki i nieco... zabawny!
Wystawa to połączenie widowiskowych figur z elementami interaktywnymi, które angażują i bawią. Wyobraźnia odwiedzających będzie pracować na najwyższych obrotach, a dawka strachu dawkowana jest tak, by każdy – od najmłodszych po dorosłych – znalazł coś dla siebie. Każda postać, choć nawiązuje do klasycznych legend, przedstawiona jest w sposób, który wzbudza raczej śmiech niż strach. Animowana stylistyka i zabawne detale nadają postaciom lekkości, a interaktywne elementy pozwalają dzieciom i dorosłym zaangażować się w zabawę.
W przestrzeni wystawy odnaleźć można m.in. Hrabiego Drakulę z Rumunii, który zamiast przerażać, z pewnością rozbawi swoim urokiem, Goblina kryjącego się w europejskich grotach, gotowego na psoty, Rycerza bez głowy – legendarną postać znaną z zamków Polski, Francji i Anglii oraz Smoka Wawelskiego, Potwora z Loch Ness i Frankensteina.
Dodatkowo, na odwiedzających czeka Beczka Krzyku, która stanowi test dla prawdziwych Łowców Duchów!
Wystawa jest dostępna od 10 października do 7 listopada, a odwiedzić ją można w godzinach otwarcia centrum handlowego. Strach ją przegapić!
Zachęcamy również do śledzenia mediów społecznościowych CH Targówek. Na profilu centrum na Facebooku 10 października wystartuje konkurs z atrakcyjnymi nagrodami.
Więcej informacji na temat wydarzeń oraz aktualnej oferty centrum można znaleźć pod adresem: https://atrium-targowek.pl/przyjazn-na-cztery-lapy-w-ch-targowek/.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm
Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.
Muzyka
Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.