Superszybka zabawa w Reducie! Wpadnij do centrum i weź udział w imprezie z Sonik
Już w sobotę, 19 października, z okazji zbliżającej się premiery filmu „Sonic 3. Szybki jak błyskawica”, zapraszamy wszystkich fanów szybkiego jeża do udziału w pierwszej w Polsce sonikowej imprezie! To wydarzenie, którego nie można przegapić – mnóstwo emocji, atrakcji i wyjątkowa okazja do spotkania bohaterów z filmu!
Centrum handlowe Reduta organizuje najszybszą imprezę w sezonie! Już w sobotę, 19 października odwiedzających centrum zabawiać będzie Sonic, główny bohater popularnych gier wideo, seriali animowanych i filmów. Z okazji zbliżającej się kinowej premiery kolejnej odsłony o przygodach niebieskiego jeża, warszawska galeria zaprasza do wspólnej, rodzinnej zabawy.
Spotkaj Sonika i Tailsa!
Każde dziecko będzie mogło przybić piątkę i zrobić pamiątkowe zdjęcie z Sonikiem oraz jego wiernym przyjacielem, Tailsem, którzy po raz pierwszy pojawią się w Polsce!
Konkursy na scenie!
Co pół godziny startują konkursy z atrakcyjnymi nagrodami! Sprawdzimy wiedzę na temat gier i świata Sonika oraz rozegramy rywalizacje w rzutach do celu. Każde dziecko ma szansę wziąć udział i zdobyć nagrodę dla swojej drużyny!
Strefa Gier i Zabaw Zręcznościowych
Dla fanów gier przygotowaliśmy Strefę Gier, gdzie będzie można zagrać w najnowsze tytuły z serii Sonic na PlayStation™ lub spróbować sił w elektronicznej koszykówce. Dla tych, którzy wolą emocje na żywo, Strefa Zabaw Zręcznościowych zapewni rozrywkę pełną wyzwań: zbieranie kulek, Refleksomierz i wyścigi na Bungee Run!
Kreatywne metamorfozy i Foto Budka 360°
Każde dziecko może upodobnić się do swojego ulubionego bohatera dzięki profesjonalnemu wizażowi – Sonic, Tails, a może Knuckles? Na koniec można nagrać zabawny filmik w Foto Budce 360° i pochwalić się nim w mediach społecznościowych!
Nie przegap tej wyjątkowej okazji! Dołącz do Sonika i jego przyjaciół i baw się razem z nami! Wydarzenie odbędzie się w sobotę, 19 października w godzinach 11:00 – 19:00 w centrum handlowym Reduta. Film „Sonic 3. Szybki jak błyskawica” wkrótce w kinach!

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm
Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.
Muzyka
Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.