SuperThings w Atrium Molo
Już wkrótce Atrium Molo opanują SuperThings! Superbohaterowie i Złoczyńcy pojawią się w centrum handlowym w dniach 11-16 czerwca br., gdzie zaplanowano wystawę z ich udziałem. Podczas ekspozycji miłośnicy popularnych figurek będą mogli odwiedzić mieszkańców Kaboom City, podziwiać ich niesamowite budowle oraz pojazdy i wziąć udział w dobrej zabawie. Dla uczestników zaplanowano także pamiątkowe dyplomy i upominki.
Na spotkanie z niezwykłymi postaciami zaprasza Atrium Molo. Dla małych fanów SuperThings zaplanowano strefy tematyczne nawiązujące do przygód SuperThings'ów. Wystawa składa się z siedmiu niepowtarzalnych stanowisk, na których będzie można zobaczyć najbardziej popularne postaci ze świata Superbohaterów i Złoczyńców w rozmiarach XXL. Dla dzieci to okazja na spotkanie z tajemniczym Enigma, genialnym Profesorem K oraz Superbohaterami – Kid Kazoom i RocketZing. Mali goście będą mogli również przyjrzeć się z bliska jednemu ze Złoczyńców, Mr King’owi, który do tej pory dużo namieszał w świecie SuperThings oraz poznać bohatera piątej serii – nieprzewidywalnego Kid Fury.
Uczestnicy wydarzenia mogą także podziwiać niesamowite laboratorium Kazoom Lab Battle oraz wieżę z wyrzutnią Power Tower Assault. Dużo wrażeń najmłodszym dostarczą również pojazdy posiadające super moce – Supercar oraz Kazoom Machine, maszyna służąca do przekształcania dowolnych przedmiotów w Superbohaterów i Złoczyńców. Dodatkową atrakcją ekspozycji będą dwie makiety Kaboom City, na których będzie można odnaleźć bohaterów, a także ich pojazdy i budowle. Każdy uczestnik, który odwiedzi wszystkie stanowiska i rozwiąże zadanie konkursowe, otrzyma pamiątkowy dyplom.
Bohaterowie SuperThings będą gościć w szczecińskim centrum handlowym w dniach 11-16 czerwca codziennie (z wyjątkiem niedzieli), w godzinach 10.00-20.00. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Wystawa rozlokowana zostanie w różnych miejscach galerii i odbywać się będzie przy zachowaniu reżimu sanitarnego.
- SuperThings to seria kolekcjonerskich figurek uwielbianych przez dzieci na całym świecie. Cieszymy się, że z uwagi na ich wielką popularność, możemy je gościć także w naszym centrum handlowym, sprawiając najmłodszym w ten sposób wielką frajdę. Serdecznie zapraszamy małych fanów na spotkanie oko w oko z Superbohaterami i Złoczyńcami już od piątku. Podczas wystawy najmłodsi będą mieli możliwość przenieść się do niezwykłego świata SuperThings i przeżyć własną, emocjonującą i pełną nieoczekiwanych zwrotów akcji opowieść – mówi Agnieszka Wasyłenko z CH Atrium Molo.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.