Świąteczne rozdanie w Atrium Copernicus
Choć świąteczna atmosfera w Atrium Copernicus panuje już od dawna, to w najbliższych dniach emocje klientów rozgrzeją wyjątkowe atrakcje. Z okazji nadchodzących Mikołajek, centrum handlowe w dniach 3-6 grudnia odwiedzi nie kto inny, jak najprawdziwszy święty Mikołaj! A przedświąteczne zakupy w toruńskim centrum uprzyjemnią klientom gwiazdkowe prezenty! W dniach 5-11 grudnia galeria obdaruje kupujących drobnymi upominkami symbolizującymi nadejście świąt Bożego Narodzenia.
Wśród tradycji związanych ze Świętami Bożego Narodzenia, tą najbardziej lubianą przez najmłodszych jest spotkanie ze Świętym Mikołajem, który – jak wiadomo – przynosi grzecznym maluchom wymarzone prezenty. Niecierpliwie oczekiwany przez dzieci gość z dalekiej Laponii odwiedzi Atrium Copernicus w dniach 3, 5 i 6 grudnia. Najmłodsi klienci galerii będą mogli zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie ze świętym Mikołajem, który będzie częstował ich słodkimi upominkami. Na spotkanie z wyjątkowym gościem galeria zaprasza dzieci w godzinach od 12.00 do 19.00 w rejonie lokalu Decathlon.
W tym szczególnym, mroźnym okresie, poza wizytą przybysza z dalekiej północy, w Atrium Copernicus zima sypie nagrodami! Z myślą o klientach robiących zakupy w okresie przedświątecznym, toruńska galeria przygotowała wyjątkową akcję. W ramach promocji, w dniach 5-11 grudnia Atrium Copernicus rozda im prezenty, wprowadzą w każdym domu prawdziwie świąteczny nastrój. Wśród nagród znajdują się kubki świąteczne, świece zapachowe, kalendarze adwentowe z czekoladkami oraz pluszowe misie.
Gwiazdkowy upominek mogą otrzymać klienci, którzy w czasie trwania promocji, zrealizują zakupy na kwotę minimum 200 zł (maksymalnie na dwóch paragonach) i zgłoszą się do punktu obsługi promocji (na Placu Rotundy). Łączna pula nagród wynosi ponad 2000 sztuk. Z akcji wyłączone są paragony z hipermarketu Auchan i sklepu Media Markt. Regulamin promocji dostępny jest w punkcie obsługi promocji. Stoisko promocyjne czynne będzie w godzinach 12.00-20.00.
– Z okazji nadchodzących Świąt, w dniach 3-6 grudnia na najmłodszych gości czekać będzie święty Mikołaj. Podczas spotkania z przybyszem z Laponii warto skorzystać także z naszej oferty, aby rozejrzeć się za dekoracjami czy prezentami pod choinkę. W Atrium Copernicus z pewnością uda się klientom znaleźć coś odpowiedniego dla swoich bliskich. W tym szczególnym okresie postanowiliśmy obdarować symbolicznym prezentem także naszych klientów. Dlatego też, podczas gwiazdkowych zakupów, kupujący mogą otrzymać od nas drobny świąteczny upominek - mówi Ewa Machowska, dyrektor centrum handlowego Atrium Copernicus.
Więcej informacji nt. planowanych wydarzeń znajduje się na stronie: https://atrium-copernicus.pl/.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.