Komunikaty PR

Święty Mikołaj odwiedzi Plejadę! Wpadnij do centrum i skorzystaj z pysznego pocz

2024-12-05  |  20:20
Biuro prasowe
Do pobrania 12 ( 0.07 MB )

Centrum handlowe Plejada zaprasza na magiczne Mikołajki pełne świątecznych atrakcji dla całej rodziny! Już 6 i 7 grudnia na odwiedzających czeka mnóstwo świątecznych aktywności: spotkanie ze Świętym Mikołajem, warsztaty dekorowania pierników,  gorąca czekolada z dodatkami, słodkości i wiele innych niespodzianek. Dołączcie do nas, aby w świątecznej atmosferze rozpocząć grudniowy czas pełen radości i rodzinnej zabawy!


Już 6 i 7 grudnia centrum handlowe Plejada zaprasza na wyjątkowe atrakcje dla całej rodziny z okazji Mikołajek. Dwa dni wypełnione świątecznym klimatem to doskonała okazja, by spędzić czas razem i poczuć magię zbliżających się Świąt.

6 grudnia na odwiedzających w pięknej zimowej scenerii na najmłodszych będzie czekał Święty Mikołaj, z którym można zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie!

Uczestnicy świątecznego spotkania będą mogli także wziąć udział w specjalnych warsztatach dekorowania pierników – dzieci stworzą swoje słodkie dzieła z kolorowych lukrów, cukrowych posypek i pisaków. Na osłodę – bezpłatna wata cukrowa dla każdego!

7 grudnia w świątecznej atmosferze serwować będziemy gorącą czekoladę z dodatkami i przepyszne słodkości.

Dodatkowo, już w weekend, 14 i 15 grudnia, odwiedzający centrum handlowe będą mogli wziąć udział w kolejnej odsłonie zimowych warsztatów, podczas których dowiedzą się, jak własnoręcznie stworzyć świąteczne krasnale i nauczą się robić własne obrazy 3D!

Mikołajki odbędą się w piątek i sobotę, 6 i 7 grudnia w godzinach 12:00 – 18:00 w centrum handlowym Plejada. Strefa zlokalizowana będzie między salonami Sinsay a Reserved. Więcej szczegółów na stronie www.atrium-plejada.pl oraz na profilu Fb https://www.facebook.com/AtriumPlejada.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.