Szkoła języka angielskiego pyta najmłodszych, czym jest szczęśliwa przyszłość
Good One PR
ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
karolina.kapusta|goodonepr.pl| |karolina.kapusta|goodonepr.pl
+ 48 796 996 211
www.goodonepr.pl
Szkoła języka angielskiego pyta najmłodszych, czym jest szczęśliwa przyszłość
Internetowa szkoła języka angielskiego Novakid zaprasza dzieci z dziewięciu krajów do udziału w kampanii #KidsTalkFuture. Najmłodsi odpowiedzą na pytanie, jak według nich powinna wyglądać szczęśliwa przyszłość. Aby zgłosić się do projektu wystarczy nagrać i udostępnić w social mediach wideo z wypowiedzią dziecka. Najlepsze filmy zostaną wyemitowane w Dniu Dziecka przez Euronews, jedną z największych stacji telewizyjnych na świecie.
Międzynarodowa platforma do nauki języka angielskiego Novakid z powodzeniem wykorzystuje w edukacji zarówno innowacyjne metody technologiczne, jak i kreatywne pomysły łączące małych uczniów na całym świecie. Tym razem szkoła rozpoczęła globalną kampanię, w której dzieci z dziewięciu krajów – Polski, Rosji, Włoch, Hiszpanii, Niemiec, Francji, Turcji, Arabii Saudyjskiej i Izraela – mogą podzielić się wizją swojej wymarzonej przyszłości. Projekt #KidsTalkFuture został powstał po to, by cały świat wysłuchał naszych pociech. Z okazji Dnia Dziecka to właśnie najmłodsi opowiedzą dorosłym, czym jest szczęśliwa przyszłość dla nich i dla całej planety.
– O przyszłości zawsze rozmawiają dorośli, choć przecież tak naprawdę należy ona do młodszego pokolenia. Jesteśmy przekonani, że możliwość zabrania głosu przez dzieci doda im wiary w siebie i upewni, że ich opinie i marzenia są ważne. Wspólnie zastanowimy się, czym jest szczęście, w jakim świecie żyjemy i jak możemy uczynić go jeszcze lepszym – mówi Max Azarov, CEO Novakid.
Aby wziąć udział w akcji należy nagrać wypowiedź dziecka w języku angielskim, dotyczącą szczęśliwej przyszłości, a następnie udostępnić wideo w jednym z serwisów społecznościowych (Instagram, Facebook, YouTube) i oznaczyć hasztagami #KidsTalkFuture i #NovaKid. Spośród zgłoszeń specjalne jury wyłoni najbardziej oryginalne i kreatywne wypowiedzi, które zostaną wyemitowane 1 czerwca przez stację telewizyjną Euronews.
Filmy można publikować do 24 maja br. Lista pytań pomocniczych, wymagania techniczne dla pliku wideo i wskazówki udostępniania znajdują się na stronie akcji: https://new.novakid.pl/kidstalkfuture.
Novakid to internetowa platforma edukacyjna ESL (English as a Second Language – angielski jako drugi język), oferująca dzieciom w wieku 4-12 lat indywidualne lekcje z certyfikowanymi native speakerami. Szkoła Novakid jest zarejestrowana w USA i posiada uczniów na całym świecie. Podstawą edukacji na platformie jest komunikacja i metoda pełnego fizycznego reagowania (tzw. total physical response), polegająca na użyciu gestów i mimiki i odpowiadająca tym samym przyswajaniu języka ojczystego. Proces edukacji jest prowadzony w formie zabawy i wzbogacają go takie rozwiązania, jak: wirtualna rzeczywistość, interakcja i grywalizacja, by jak najbardziej uatrakcyjnić najmłodszym naukę języka. Mali uczniowie mają do dyspozycji ponad 150 anglojęzycznych nauczycieli z całego świata.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.