Telewizyjna premiera „Tom i Jerry w Nowym Jorku” - nowy serial w Boomerang
Nowy serial o popularnych bohaterach w Boomerang! Twórcy kultowej kreskówki przygotowali nowy serial o przygodach kota i myszy: dla tych, którzy już są fanami i z niecierpliwością czekają na nową odsłonę animacji i dla tych, którzy pierwszy raz wpadną w kocie pułapki. Premiera „Tom i Jerry w Nowym Jorku” już w poniedziałek 15 listopada o 16:00 w Boomerang.
Harce w przydomowym ogródku? Gonitwa po zakątkach domu? Nuda! Tom i Jerry postanowili przenieść się ze swoimi psotami do wielkiego miasta. Ich przygody w metropolii widzowie mogli oglądać już w pełnometrażowej produkcji „Tom i Jerry” z 2021 roku. Twórcy stworzyli również serial o tym samym tytule z jeszcze większymi nowojorskimi perypetiami zawadiackiego duetu bohaterów.
Tym razem główne postaci można spotkać w hotelowej kwiaciarni, lobby, kuchni czy sklepie z prezentami. Do Toma, Jerry’ego i psa Spike’a dołączy także sympatia kota, słoń z miejskiego zoo i wiele innych ciekawych postaci. W nadchodzących odcinkach Jerry będzie pomagać gołębicy, Tom spróbuje zaprzyjaźnić się z małą pandą, a mysz pomoże lunatykującemu słoniowi uciec z zoo. Na widzów czeka też spotkanie z kameleonem, fruwanie na latawcu i wiele innych niespodziewanych sytuacji.
Premiera serialu „Tom i Jerry w Nowym Jorku” już w poniedziałek 15 listopada o 16:00 w Boomerang.
Emisja codziennie o 16:00 w Boomerang.
O Boomerang
Boomerang, będący częścią Warner Media, to kanał telewizji kablowej i satelitarnej, który przez 24 godziny na dobę dostarcza swoim odbiorcom najlepsze klasyczne i współczesne animacje. Boomerang skierowany jest do chłopców i dziewczynek w wieku 4-7 lat i oferuje ekscytującą mieszankę lekkich i zabawnych kreskówek dla całej rodziny: „Scooby-Doo i… zgadnij kto?”, „Tom i Jerry”, „Jaś Fasola”, „Nowe Zwariowane Melodie”, „Taffy” i wiele innych. Boomerang jest dostępny w 140 milionach domów w 165 krajach Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki, Ameryki Łacińskiej i Azji.
Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa
Barbara Izowska Senior PR & Marketing Manager CEE Benelux and GAS
| Katarzyna Tumielewicz Marketing & PR Manager katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com tel. +48 22 43 86 104 | Joanna Więckowska Project Manager | dotrelations joanna.wieckowska@dotrelations.pl +48 690 995 770
|

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Dom i ogród

Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki
Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.
Transport
Trwa debata o nowych przepisach dotyczących praw pasażerów. Możliwe zmiany w wysokości odszkodowań za opóźnione loty

W dyskusji o prawach pasażerów linii lotniczych pojawiają się rozbieżności między unijnymi instytucjami. Dotyczą one m.in. odszkodowań za opóźnione lub odwołane loty. Ministrowie transportu UE proponują 300 euro odszkodowania za czterogodzinne opóźnienie lub odwołanie krótkiego lotu, a Parlament Europejski opowiada się za wyższymi odszkodowaniami i to po trzech godzinach opóźnienia. Parlamentarna komisja transportowa proponuje także szereg zmian dotyczących m.in. bagażu podręcznego czy odpowiedzialności pośredników sprzedających bilety.
Dziecko
Marcelina Zawadzka: Uwielbiam zakupy online. Kiedy mały wieczorem zasypia, to ja mam wtedy czas na przeglądanie ofert w sieci

Odkąd modelka została mamą, zmieniła nawyki zakupowe, ponieważ nie ma czasu ani siły, żeby chodzić po galeriach w poszukiwaniu wszystkiego, co jest jej aktualnie potrzebne. A najwięcej rzeczy kupuje teraz właśnie dla swojego syna, który rośnie w oczach i często trzeba mu chociażby wymieniać garderobę. Marcelina Zawadzka zaznacza, że w sieci zazwyczaj robi zakupy wieczorem, kiedy jej syn już zasypia.