Telewizyjna premiera „Tom i Jerry w Nowym Jorku” - nowy serial w Boomerang
Nowy serial o popularnych bohaterach w Boomerang! Twórcy kultowej kreskówki przygotowali nowy serial o przygodach kota i myszy: dla tych, którzy już są fanami i z niecierpliwością czekają na nową odsłonę animacji i dla tych, którzy pierwszy raz wpadną w kocie pułapki. Premiera „Tom i Jerry w Nowym Jorku” już w poniedziałek 15 listopada o 16:00 w Boomerang.
Harce w przydomowym ogródku? Gonitwa po zakątkach domu? Nuda! Tom i Jerry postanowili przenieść się ze swoimi psotami do wielkiego miasta. Ich przygody w metropolii widzowie mogli oglądać już w pełnometrażowej produkcji „Tom i Jerry” z 2021 roku. Twórcy stworzyli również serial o tym samym tytule z jeszcze większymi nowojorskimi perypetiami zawadiackiego duetu bohaterów.
Tym razem główne postaci można spotkać w hotelowej kwiaciarni, lobby, kuchni czy sklepie z prezentami. Do Toma, Jerry’ego i psa Spike’a dołączy także sympatia kota, słoń z miejskiego zoo i wiele innych ciekawych postaci. W nadchodzących odcinkach Jerry będzie pomagać gołębicy, Tom spróbuje zaprzyjaźnić się z małą pandą, a mysz pomoże lunatykującemu słoniowi uciec z zoo. Na widzów czeka też spotkanie z kameleonem, fruwanie na latawcu i wiele innych niespodziewanych sytuacji.
Premiera serialu „Tom i Jerry w Nowym Jorku” już w poniedziałek 15 listopada o 16:00 w Boomerang.
Emisja codziennie o 16:00 w Boomerang.
O Boomerang
Boomerang, będący częścią Warner Media, to kanał telewizji kablowej i satelitarnej, który przez 24 godziny na dobę dostarcza swoim odbiorcom najlepsze klasyczne i współczesne animacje. Boomerang skierowany jest do chłopców i dziewczynek w wieku 4-7 lat i oferuje ekscytującą mieszankę lekkich i zabawnych kreskówek dla całej rodziny: „Scooby-Doo i… zgadnij kto?”, „Tom i Jerry”, „Jaś Fasola”, „Nowe Zwariowane Melodie”, „Taffy” i wiele innych. Boomerang jest dostępny w 140 milionach domów w 165 krajach Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki, Ameryki Łacińskiej i Azji.
Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa
Barbara Izowska Senior PR & Marketing Manager CEE Benelux and GAS
| Katarzyna Tumielewicz Marketing & PR Manager katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com tel. +48 22 43 86 104 | Joanna Więckowska Project Manager | dotrelations joanna.wieckowska@dotrelations.pl +48 690 995 770
|

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści
Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.
Problemy społeczne
Dla większości Polaków praca to obowiązek. Tylko niewielka część czuje satysfakcję z wykonywanych zadań

Z danych SW Research i Runaways wynika, że 80 proc. Polaków nie czuje pasji do swojej pracy, a 77 proc. nie widzi sensu w wykonywanych obowiązkach. Prowadzi to do wzrostu poziomu stresu i wypalenia zawodowego, co powoduje, że na życie prywatne nie mamy już energii. Work–life balance, ważny zwłaszcza dla młodszych pokoleń, jest trudny do osiągnięcia. Dodatkowo rozwój nowych technologii i modeli pracy powoduje coraz większe zacieranie różnic między czasem wolnym a pracą.
Gwiazdy
Eliza Gwiazda: Polacy wyrzucają śmieci, gdzie popadnie. Za chwilę nasza planeta będzie pełna śmieci

Influencerka przyznaje, że ją samą najbardziej w oczy kłują śmieci bezmyślnie rozrzucone w rezerwatach przyrody, w parkach, w lasach czy na plażach. Najczęściej są to zrywki, pety, plastikowe kubeczki czy opakowania po produktach żywnościowych, ale nie brakuje też elektrośmieci czy starych ubrań. Eliza Gwiazda dziwi się takim praktykom, bo przecież zamiast wywozić gdzieś samemu zepsute telewizory, pralki, laptopy czy telefony, można zamówić bezpłatny odbiór takich sprzętów z domu. Celebrytka chwali też ideę recyklingu i dawania ubraniom drugiego życia.