Komunikaty PR

Thule prezentuje nowy miejski wózek dziecięcy – Thule Spring

2020-02-11  |  07:00
Biuro prasowe
Do pobrania doc ( 0.19 MB )

Łatwo się prowadzi, łatwo się składa i łatwo dopasowuje do potrzeb rodziców i dziecka – taki właśnie jest najnowszy trójkołowy dziecięcy wózek Thule Spring, z którym odkrywanie świata i przemierzanie miejskich zakamarków będzie jeszcze wygodniejsze. Nowość, która uzupełnia docenianą przez testerów i użytkowników rodzinę nowoczesnych i funkcjonalnych wózków dziecięcych Thule, właśnie debiutuje na polskim rynku.

Każdy dzień jest dla dziecka nową przygodą, dlatego nowy wózek Thule został zaprojektowany tak, by przemieszczanie się w mieście i odkrywanie nowych miejsc czy też realizacja codziennych obowiązków było jak najwygodniejsze. Thule Spring jest lekki i kompaktowy, dzięki czemu pozwala rodzicom i dziecku łatwiej niż kiedykolwiek przemieszczać się po miejskich uliczkach, parkach i w komunikacji miejskiej.

• Thule Spring jest stylowy i w pełni dopasowany do Twoich potrzeb i gustu – dostępne są dwie wersje kolorystyczne ramy (czarna i aluminium) i sześć wariantów budki (m.in. różne warianty szarości, oliwkowy, granatowy, niebieski), dzięki czemu każdy nabywca może skonfigurować swój idealny wózek (a potem łatwo go modyfikować, dokupując kolejne akcesoria, również w odpowiedniej kolorystyce).

• Jest niesamowicie zwrotny i łatwy w prowadzeniu – jego projektanci wykorzystali swoje ogromne doświadczenie zdobyte podczas opracowywania wielokrotnie nagradzanego „wielozadaniowego” wózka Thule Urban Glide 2. Thule Spring jest przede wszystkim wygodny i lekki (waży mniej niż 9,5 kg – co na ten typ wózka jest rewelacyjnym wynikiem). Nowy wózek Thule zabierze rodzica i małego pasażera wszędzie tam, gdzie zechcą i będzie znakomicie prowadził się przez cały dzień.

• Płynnie działający system składania wózka jedną ręką znacznie ułatwia codzienne użytkowanie. Wózek można wygodnie złożyć trzymając drugą ręką dziecko i zabrać wszędzie tam, gdzie się wybieramy. Kompaktowe rozmiary oraz fakt, iż wózek może stabilnie stać pionowo w pozycji złożonej sprawiają, że Thule Spring zajmuje mało miejsca i łatwo go przechować zarówno w domu, jak i podczas wycieczki (np. w restauracji). Dzięki temu, że w pozycji złożonej powierzchnia styku z ziemią jest równie minimalna, wózek pozostaje czysty.

• Thule Spring jest maksymalnie komfortowy – świetnie zaprojektowany, rozkładana budka ze zintegrowaną wentylacją, możliwość regulowania uchwytu jedną ręką i wygodne, rozkładane siedzisko pozwalają łatwo dopasować wózek do aktualnych potrzeb, niezależnie od tego, czy dziecko zamierza uczestniczyć aktywnie w spacerze… czy zdrzemnąć się w jego trakcie.

 “Thule Spring to wózek stworzony z myślą o ruchu – idealny na każde wyjście, niezależnie od tego, czy zamierzacie krążyć po ciasnych miejskich uliczkach, zrobić szybkie zakupy czy spotkać się z przyjaciółmi. Nasz nowy wózek sprawia, że wasz dzień staje się przyjemniejszy i prostszy – m.in. dzięki możliwości złożenia go i postawienia w pozycji pionowej jedną ręką, co czyni go idealnym na miejskie wyprawy. Dostępne w wielu kolorach rozkładane budki są odporne na uszkodzenia i wykonane z doskonale wyglądającej, zaawansowanej tkaniny wysokiej jakości. Co istotne, rodzice mogą w znacznym stopniu dopasować wózek do swoich potrzeb, odpowiednio dobierając dostępne dla Thule Spring akcesoria. Oczywiście, wózek jest też maksymalnie bezpieczny – Thule Spring został przetestowany pod kątem zgodności z najbardziej wyśrubowanymi normami bezpieczeństwa” – komentuje Sara Berggren, International Product Manager działu wózków dziecięcych w Thule.

Wózek Thule Spring jest już dostępny na polskim rynku. Cena to 1 899,00 za ramę w wersji Aluminium oraz 179 zł za jedną z podstawowych wersji daszka – co oznacza, że cena kompletnego wózka zaczyna się od 2079 zł.

Więcej informacji: https://www.thule.com/pl-pl/strollers/city-strollers/thule-spring-_-11300xxx

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi

Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.

Problemy społeczne

Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją

Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.