Tom i Jerry znów będą psocić w telewizji Boomerang!
W pierwszej wersji serialu szary kot miał być Jinxem, a brązowa myszka – Jasperem. Ale od kiedy zostali Tomem i Jerrym, cały świat od ponad 80-ciu lat zna ich właśnie pod tymi imionami! Na początku marca telewizja Boomerang wyemituje premierowo piąty sezon najnowszej odsłony przygód bohaterów, czyli „Tom i Jerry Show”!
Ponadczasowi bohaterowie
Już od pierwszych odcinków „Tom i Jerry” podbili serca widzów. Serial był nominowany do Oscarów aż 13 razy! Pierwotni twórcy, William Hanna i Joseph Barbera, powołali też do życia rodzinę Flinstonów czy psa Scooby-Doo. Kolejne pokolenia rysowników przejmowały pałeczkę przy produkcji kreskówki o przygodach myszy i kotka, ale wszyscy zachowywali to, co najbardziej charakterystyczne dla „Toma i Jerry’ego”: zabawne gagi podczas sprytnych podchodów, gonitw i ucieczek! Znane pościgi bohaterów to sprawka Chucka Jonesa, który miał udział w stworzeniu innej pary słynnych postaci, nieustających w staraniach przechytrzenia się nawzajem: Strusia Pędziwiatra i Wilusia E. Kojota.
Wizerunek Toma zmieniał się. Początkowo poruszał się na czterech łapach. Jednak jego chytry towarzysz Jerry przez cały okres trwania serialu wygląda tak samo. Niezmienna jest również inna cecha bohaterów: żaden z nich nie wypowiada nigdy pełnych zdań! Było tylko kilka okazji, kiedy faktycznie się odezwali… na przykład wtedy, gdy Tom śpiewał miłosną serenadę w pełnometrażowej produkcji z 1992 roku. Twórcy filmów wielokrotnie decydowali się na pokazanie nietypowej relacji zwierzaków. Już niebawem widzowie będą mogli zobaczyć w kinach film wyprodukowany przez Warner Bros.
Nowy sezon „Tom i Jerry Show” w Boomerangu
Na początku marca Boomerang wyemituje premierowo piąty sezon najnowszej odsłony przygód bohaterów, czyli „Tom i Jerry Show”. Serial skupia się na tym, za co widzowie kochają go od lat – sprytnych zasadzkach oraz rywalizacji Toma i Jerry’ego. Nie zabraknie również psa Spike’a, jego synka Tyke’a czy sprytnej myszki Tuffy’ego.
W nowych odcinkach bohaterowie będą próbowali złapać szybkiego pająka, a także wybiorą się na wycieczkę do Wielkiego Kanionu, gdzie spotkają małego kojota. Poznają też zupełnie inną, magiczną wersję bajki o Jasiu i magicznej fasoli. Pewnego dnia Tom odnajdzie przyjaciela w miejscowym zoo, a Jerry będzie próbował uruchomić tajemniczą lotniczą maszynę.
Premiera nowych odcinków 5 sezonu „Tom i Jerry Show” w poniedziałek 1 marca o 16:00 na antenie Boomeranga. Emisja codziennie o 16:00.
O Boomerang
Boomerang to kanał telewizji kablowej i satelitarnej, który swoim odbiorcom przez 24 godziny na dobę dostarcza powodów do śmiechu. Stacja prezentuje skierowane do dzieci w wieku 4-7 lat seriale animowane, które zapewniają lekką, pełną humoru rozrywkę zarówno najmłodszym, jak i ich rodzicom. Obok popularnych kreskówek, takich jak „Wyluzuj, Scooby-Doo!”, „Tom i Jerry Show”, „Nowe Zwariowane Melodie”, na widzów czekają też ich ulubione postacie z takich produkcji jak „Jaś Fasola”, „Angelo rządzi”, „Grizzy i lemingi”, „Dorotka i Czarnoksiężnik z Krainy Oz” czy „The HAPPOS Family”. Boomerang jest dostępny w 140 milionach domów w 165 krajach Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki, Ameryki Łacińskiej i Azji. Właścicielem marki Boomerang jest WarnerMedia.
Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa
Barbara Izowska Senior Marketing & PR Manager Eastern Europe & Poland | Katarzyna Tumielewicz Marketing & PR Manager Katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com tel. +48 22 43 86 104 | Joanna Hała PR Manager | dotrelations joanna.hala@dotrelations.pl +48 690 995 770 |

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.