Tom i Jerry znów będą psocić w telewizji Boomerang!
W pierwszej wersji serialu szary kot miał być Jinxem, a brązowa myszka – Jasperem. Ale od kiedy zostali Tomem i Jerrym, cały świat od ponad 80-ciu lat zna ich właśnie pod tymi imionami! Na początku marca telewizja Boomerang wyemituje premierowo piąty sezon najnowszej odsłony przygód bohaterów, czyli „Tom i Jerry Show”!
Ponadczasowi bohaterowie
Już od pierwszych odcinków „Tom i Jerry” podbili serca widzów. Serial był nominowany do Oscarów aż 13 razy! Pierwotni twórcy, William Hanna i Joseph Barbera, powołali też do życia rodzinę Flinstonów czy psa Scooby-Doo. Kolejne pokolenia rysowników przejmowały pałeczkę przy produkcji kreskówki o przygodach myszy i kotka, ale wszyscy zachowywali to, co najbardziej charakterystyczne dla „Toma i Jerry’ego”: zabawne gagi podczas sprytnych podchodów, gonitw i ucieczek! Znane pościgi bohaterów to sprawka Chucka Jonesa, który miał udział w stworzeniu innej pary słynnych postaci, nieustających w staraniach przechytrzenia się nawzajem: Strusia Pędziwiatra i Wilusia E. Kojota.
Wizerunek Toma zmieniał się. Początkowo poruszał się na czterech łapach. Jednak jego chytry towarzysz Jerry przez cały okres trwania serialu wygląda tak samo. Niezmienna jest również inna cecha bohaterów: żaden z nich nie wypowiada nigdy pełnych zdań! Było tylko kilka okazji, kiedy faktycznie się odezwali… na przykład wtedy, gdy Tom śpiewał miłosną serenadę w pełnometrażowej produkcji z 1992 roku. Twórcy filmów wielokrotnie decydowali się na pokazanie nietypowej relacji zwierzaków. Już niebawem widzowie będą mogli zobaczyć w kinach film wyprodukowany przez Warner Bros.
Nowy sezon „Tom i Jerry Show” w Boomerangu
Na początku marca Boomerang wyemituje premierowo piąty sezon najnowszej odsłony przygód bohaterów, czyli „Tom i Jerry Show”. Serial skupia się na tym, za co widzowie kochają go od lat – sprytnych zasadzkach oraz rywalizacji Toma i Jerry’ego. Nie zabraknie również psa Spike’a, jego synka Tyke’a czy sprytnej myszki Tuffy’ego.
W nowych odcinkach bohaterowie będą próbowali złapać szybkiego pająka, a także wybiorą się na wycieczkę do Wielkiego Kanionu, gdzie spotkają małego kojota. Poznają też zupełnie inną, magiczną wersję bajki o Jasiu i magicznej fasoli. Pewnego dnia Tom odnajdzie przyjaciela w miejscowym zoo, a Jerry będzie próbował uruchomić tajemniczą lotniczą maszynę.
Premiera nowych odcinków 5 sezonu „Tom i Jerry Show” w poniedziałek 1 marca o 16:00 na antenie Boomeranga. Emisja codziennie o 16:00.
O Boomerang
Boomerang to kanał telewizji kablowej i satelitarnej, który swoim odbiorcom przez 24 godziny na dobę dostarcza powodów do śmiechu. Stacja prezentuje skierowane do dzieci w wieku 4-7 lat seriale animowane, które zapewniają lekką, pełną humoru rozrywkę zarówno najmłodszym, jak i ich rodzicom. Obok popularnych kreskówek, takich jak „Wyluzuj, Scooby-Doo!”, „Tom i Jerry Show”, „Nowe Zwariowane Melodie”, na widzów czekają też ich ulubione postacie z takich produkcji jak „Jaś Fasola”, „Angelo rządzi”, „Grizzy i lemingi”, „Dorotka i Czarnoksiężnik z Krainy Oz” czy „The HAPPOS Family”. Boomerang jest dostępny w 140 milionach domów w 165 krajach Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki, Ameryki Łacińskiej i Azji. Właścicielem marki Boomerang jest WarnerMedia.
Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa
Barbara Izowska Senior Marketing & PR Manager Eastern Europe & Poland | Katarzyna Tumielewicz Marketing & PR Manager Katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com tel. +48 22 43 86 104 | Joanna Hała PR Manager | dotrelations joanna.hala@dotrelations.pl +48 690 995 770 |

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić
Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.
Prawo
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek. Tylko część firm działa na rzecz równości płci

Luka w zatrudnieniu kobiet i mężczyzn spadła w UE do najniższego poziomu w ostatniej dekadzie. Jednocześnie jednak panie częściej niż na kierowniczych pracują na niższych i gorzej płatnych stanowiskach. W Polsce, jak wynika z danych 30% Club Poland, udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na GPW wynosi 18,4 proc. Wskazuje to na potrzebę wdrożenia skutecznych działań na rzecz zwiększenia udziału kobiet w najwyższych strukturach zarządzania, również na szczeblu unijnym.
Konsument
Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.