Uśmiech, który zmienia świat – MGA inspiruje dzieci i dorosłych do dzielenia się
Brief me
Idzikowskiego 27
02-704 Warszawa
aneta.galka|briefme.pl| |aneta.galka|briefme.pl
508314193
www.briefme.pl
Badania opublikowane w Nature Human Behaviour potwierdzają, że uśmiechanie się może poprawić nastrój. Naukowcy, bazując na hipotezie mimicznego sprzężenia zwrotnego, przeprowadzili eksperymenty z udziałem prawie 3900 osób z 19 krajów. Wyniki pokazały, że naśladowanie uśmiechów, a nawet sztuczne rozciąganie ust w uśmiechu prowadziło do odczuwania większego szczęścia. Pomyślmy tylko, ile dobrego może spowodować ten prawdziwy i szczery! W Światowy Dzień Uśmiechu, przypadający 6 października postaw na uśmiech – swój i bliskich. Sprawdź podarunki, które wywołają „banana na twarzy”.
Moc uśmiechu
Uśmiech to jeden z najprostszych i najskuteczniejszych sposobów na okazanie miłości i wsparcia swoim bliskim. Badania pokazują, że uśmiech nie tylko poprawia nastrój osoby uśmiechającej się, ale również działa „zaraźliwie”, wywołując uśmiech i pozytywne emocje u innych. Aby wywołać uśmiech na twarzach swoich bliskich, wystarczy dodać trochę humoru do codziennych rozmów, powiedzieć miłe słowo, czy przypomnieć wspólny moment. Drobne gesty, takie jak wspólne oglądanie ulubionego filmu czy spontaniczny komplement, mogą sprawić, że nawet trudny dzień zakończy się uśmiechem. Pamiętaj, że szczery uśmiech buduje bliskość i zacieśnia więzi.
Tradycyjne zabawki a uśmiech dziecka w erze wszechobecnych ekranów
Tradycyjne zabawki, takie jak klocki, lalki czy instrumenty muzyczne, oferują dzieciom możliwość bezpośredniego kontaktu z materią, co wspiera rozwój ich zdolności manualnych i koordynacji ruchowej. Zabawki te wspomagają aktywność fizyczną, co nie tylko rozwija ciało, ale także pozwala na pełne zanurzenie się w zabawie, wzmacniając więzi z rówieśnikami i rodziną poprzez wspólne gry przepełnione radością i uśmiechem.
Wierzymy, że uśmiech ma niezwykłą moc – potrafi łączyć ludzi i wywoływać pozytywne emocje, niezależnie od wieku, płci czy pochodzenia. Nasze produkty, które od lat towarzyszą dzieciom i rodzinom na całym świecie, są doskonałym przykładem, jak proste chwile radości mogą odmienić dzień – komentuje Katarzyna Spieszko, Marketing Manager w MGA Entertainment Poland. Dzięki szerokiej gamie zabawek, takich jak Yummiland, BABY born, L.O.L. Surprise!, Miniverse czy kultowym Little Tikes, MGA daje dzieciom narzędzia do rozwijania wyobraźni i kreatywności. Każdy uśmiech wywołany przez te produkty to krok w stronę lepszego, pełnego radości świata – dodaje Katarzyna Spieszko,
Nie czekaj! Uśmiechaj się!
Główny autor badania Nature Human Behaviour, dr Nicholas Coles z Uniwersytetu Stanforda, wyjaśnia, że emocje są w dużej mierze połączone z sygnałami fizjologicznymi z naszego ciała. Uśmiech może wzbudzać uczucie radości, podobnie jak marszczenie brwi może powodować uczucie gniewu. Dzień Uśmiechu to doskonała okazja, by docenić te małe momenty, które budują wspólne, szczęśliwe wspomnienia. Uśmiech to najprostszy gest, który ma moc, aby zmieniać nasz świat na lepszy. Pamiętaj, że każdy dzień jest dobry, aby podarować uśmiech – sobie i bliskim, w końcu nie ma nic piękniejszego niż szczera radość.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.