W 2022 roku co czwarty przedszkolak nosił spodnie dresowe od Lidl Polska
Dni stają się coraz krótsze, a na termometrach odnotowujemy niższe temperatury, chodniki i ulice pokrywa warstwa liści – po gorącym lecie nadeszła jesień. Warto się na nią przygotować z Lidl Polska! W ofercie sieci od czwartku 5 października znajdziemy popularne dziecięce buty i spodnie dresowe marki Lupilu i Pepperts, oferowane w supercenach!
Wraz z rozpoczęciem jesieni, warto przejrzeć garderobę naszego dziecka i sprawdzić, czy maluch jest dobrze na nią przygotowany. Podstawą powinno być odpowiednie obuwie – w sieci Lidl Polska od czwartku 5 października dostępne są buty dziecięce od marek Lupilu i Pepperts w supercenach. Buty sprawdzą się w trakcie jesiennych warunków atmosferycznych, ponieważ są wodoodporne i ocieplane. To idealne obuwie na jesień, a nawet na minusowe temperatury.
W sklepach sieci dostępne będą również popularne spodnie dresowe, które oferowane będą teraz w ramach specjalnej promocji – przy zakupie 3 sztuk, trzeci produkt kupimy tylko za 1 zł. Spodnie dresowe cieszą się wysoką popularnością wśród klientów – w 2022 roku co czwarty przedszkolak nosił spodnie dresowe z Lidl.
Buty od Lidl Polska są wodoodporne – można w nich spacerować podczas deszczowych dni, czy wtedy, gdy już zacznie padać śnieg. Co ważne, buty są ocieplane, więc stopy dziecka nie zmarzną nawet podczas minusowych temperatur. Jesienne i zimowe dni są krótkie, na ulicach szybko panuje mrok – buty Lupilu i Pepperts mają elementy odblaskowe, które zapewnią dziecku dodatkową widoczność, a zarazem bezpieczeństwo. Zadbano także o komfort noszenia – obuwie posiada wyprofilowaną i antypoślizgową podeszwę oraz jest zapinane na rzepy lub elastyczne sznurówki, ułatwiając zakładanie i zdejmowanie. Buty posiadają certyfikat niemieckiego Instytutu „Sprawdzona jakość”, który potwierdza, że obuwie jest wytrzymałe, wysokiej jakości, zapewnia wygodę podczas noszenia oraz jest bezpieczne.
Dziecięce buty na jesień od Lupilu i Pepperts są dostępne w ofercie Lidl Polska od czwartku 5 października. Użytkownicy aplikacji Lidl Plus mogą skorzystać ze specjalnej promocji i kupić buty aż o 20 zł taniej, aktywując specjalny kupon. Z kolei posiadacze Karty Dużej Rodziny kupując odzież i obuwie dziecięce, dodatkowo zaoszczędzą, jeśli wykorzystają 10-procentowy rabat!
Jesienne must have!
W Lidl Polska zaopatrzymy się także inne części garderoby, które są jesiennym must have. Między innymi sieć proponuje dziecięcą kurtkę zimową (49 zł/1 szt. – cena z aplikacją Lidl Plus, 69 zł/1 szt. – cena standardowa), która została wykonana z wodoodpornego i wiatroszczelnego materiału. Kurtki można nosić nawet w bardzo zimne dni, zapewnią dziecku ciepło, dzięki polarowej podszewce umieszczonej wewnątrz.
W sklepach Lidl Polska znajdziemy także szeroki wybór dziecięcych i młodzieżowych spodni i legginsów marki Lupilu i Pepperts. Od czwartku 5 października do soboty 7 października wspomniane produkty kupimy jeszcze taniej! Przy zakupie 3 artykułów – dziecięcych lub młodzieżowych spodni lub legginsów – trzeci produkt będzie kosztował tylko 1 zł! Szczegóły znajdują się w regulaminie dostępnym w sklepie lub na www.lidl.pl.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.