W 2022 roku co czwarty przedszkolak nosił spodnie dresowe od Lidl Polska
Dni stają się coraz krótsze, a na termometrach odnotowujemy niższe temperatury, chodniki i ulice pokrywa warstwa liści – po gorącym lecie nadeszła jesień. Warto się na nią przygotować z Lidl Polska! W ofercie sieci od czwartku 5 października znajdziemy popularne dziecięce buty i spodnie dresowe marki Lupilu i Pepperts, oferowane w supercenach!
Wraz z rozpoczęciem jesieni, warto przejrzeć garderobę naszego dziecka i sprawdzić, czy maluch jest dobrze na nią przygotowany. Podstawą powinno być odpowiednie obuwie – w sieci Lidl Polska od czwartku 5 października dostępne są buty dziecięce od marek Lupilu i Pepperts w supercenach. Buty sprawdzą się w trakcie jesiennych warunków atmosferycznych, ponieważ są wodoodporne i ocieplane. To idealne obuwie na jesień, a nawet na minusowe temperatury.
W sklepach sieci dostępne będą również popularne spodnie dresowe, które oferowane będą teraz w ramach specjalnej promocji – przy zakupie 3 sztuk, trzeci produkt kupimy tylko za 1 zł. Spodnie dresowe cieszą się wysoką popularnością wśród klientów – w 2022 roku co czwarty przedszkolak nosił spodnie dresowe z Lidl.
Buty od Lidl Polska są wodoodporne – można w nich spacerować podczas deszczowych dni, czy wtedy, gdy już zacznie padać śnieg. Co ważne, buty są ocieplane, więc stopy dziecka nie zmarzną nawet podczas minusowych temperatur. Jesienne i zimowe dni są krótkie, na ulicach szybko panuje mrok – buty Lupilu i Pepperts mają elementy odblaskowe, które zapewnią dziecku dodatkową widoczność, a zarazem bezpieczeństwo. Zadbano także o komfort noszenia – obuwie posiada wyprofilowaną i antypoślizgową podeszwę oraz jest zapinane na rzepy lub elastyczne sznurówki, ułatwiając zakładanie i zdejmowanie. Buty posiadają certyfikat niemieckiego Instytutu „Sprawdzona jakość”, który potwierdza, że obuwie jest wytrzymałe, wysokiej jakości, zapewnia wygodę podczas noszenia oraz jest bezpieczne.
Dziecięce buty na jesień od Lupilu i Pepperts są dostępne w ofercie Lidl Polska od czwartku 5 października. Użytkownicy aplikacji Lidl Plus mogą skorzystać ze specjalnej promocji i kupić buty aż o 20 zł taniej, aktywując specjalny kupon. Z kolei posiadacze Karty Dużej Rodziny kupując odzież i obuwie dziecięce, dodatkowo zaoszczędzą, jeśli wykorzystają 10-procentowy rabat!
Jesienne must have!
W Lidl Polska zaopatrzymy się także inne części garderoby, które są jesiennym must have. Między innymi sieć proponuje dziecięcą kurtkę zimową (49 zł/1 szt. – cena z aplikacją Lidl Plus, 69 zł/1 szt. – cena standardowa), która została wykonana z wodoodpornego i wiatroszczelnego materiału. Kurtki można nosić nawet w bardzo zimne dni, zapewnią dziecku ciepło, dzięki polarowej podszewce umieszczonej wewnątrz.
W sklepach Lidl Polska znajdziemy także szeroki wybór dziecięcych i młodzieżowych spodni i legginsów marki Lupilu i Pepperts. Od czwartku 5 października do soboty 7 października wspomniane produkty kupimy jeszcze taniej! Przy zakupie 3 artykułów – dziecięcych lub młodzieżowych spodni lub legginsów – trzeci produkt będzie kosztował tylko 1 zł! Szczegóły znajdują się w regulaminie dostępnym w sklepie lub na www.lidl.pl.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.