Komunikaty PR

W 2022 roku co czwarty przedszkolak nosił spodnie dresowe od Lidl Polska

2023-10-09  |  12:55
Biuro prasowe
Do pobrania Inf. pras ( 1.45 MB )

Dni stają się coraz krótsze, a na termometrach odnotowujemy niższe temperatury, chodniki i ulice pokrywa warstwa liści – po gorącym lecie nadeszła jesień. Warto się na nią przygotować z Lidl Polska! W ofercie sieci od czwartku 5 października znajdziemy popularne dziecięce buty i spodnie dresowe marki Lupilu i Pepperts, oferowane w supercenach! 

Wraz z rozpoczęciem jesieni, warto przejrzeć garderobę naszego dziecka i sprawdzić, czy maluch jest dobrze na nią przygotowany. Podstawą powinno być odpowiednie obuwie – w sieci Lidl Polska od  czwartku 5 października dostępne są buty dziecięce od marek Lupilu i  Pepperts w supercenach.  Buty sprawdzą się w  trakcie jesiennych warunków atmosferycznych, ponieważ są wodoodporne i ocieplane. To idealne obuwie na jesień, a  nawet na minusowe temperatury.  

W  sklepach sieci dostępne będą również popularne spodnie dresowe, które oferowane będą teraz w ramach specjalnej promocji – przy zakupie 3 sztuk, trzeci produkt kupimy tylko za 1 zł. Spodnie dresowe cieszą się wysoką popularnością wśród klientów – w 2022 roku co czwarty przedszkolak nosił spodnie dresowe z Lidl.

Buty od Lidl Polska są wodoodporne – można w nich spacerować podczas deszczowych dni, czy wtedy, gdy już zacznie padać śnieg. Co ważne, buty są ocieplane, więc stopy dziecka nie zmarzną nawet podczas minusowych temperatur. Jesienne i zimowe dni są krótkie, na ulicach szybko panuje mrok – buty Lupilu i Pepperts mają elementy odblaskowe, które zapewnią dziecku dodatkową widoczność, a zarazem bezpieczeństwo. Zadbano także o komfort noszenia – obuwie posiada wyprofilowaną i antypoślizgową podeszwę oraz jest zapinane na rzepy lub elastyczne sznurówki, ułatwiając zakładanie i zdejmowanie. Buty posiadają certyfikat niemieckiego Instytutu „Sprawdzona jakość”, który potwierdza, że obuwie jest wytrzymałe, wysokiej jakości, zapewnia wygodę podczas noszenia oraz jest bezpieczne.

Dziecięce buty na jesień od Lupilu i Pepperts są dostępne w ofercie Lidl Polska od czwartku 5 października. Użytkownicy aplikacji Lidl Plus mogą skorzystać ze specjalnej promocji i kupić buty aż o 20 zł taniej, aktywując specjalny kupon. Z kolei posiadacze Karty Dużej Rodziny kupując odzież i obuwie dziecięce, dodatkowo zaoszczędzą, jeśli wykorzystają 10-procentowy rabat!

Jesienne must have!

W Lidl Polska zaopatrzymy się także inne części garderoby, które są jesiennym must have. Między innymi sieć proponuje dziecięcą kurtkę zimową (49 zł/1 szt. – cena z aplikacją Lidl Plus, 69 zł/1 szt. – cena standardowa), która została wykonana z wodoodpornego i wiatroszczelnego materiału. Kurtki można nosić nawet w bardzo zimne dni, zapewnią dziecku ciepło, dzięki polarowej podszewce umieszczonej wewnątrz.

W sklepach Lidl Polska znajdziemy także szeroki wybór dziecięcych i młodzieżowych spodni i legginsów marki Lupilu i Pepperts.  Od czwartku 5 października do soboty 7 października wspomniane produkty kupimy jeszcze taniej! Przy zakupie 3 artykułów – dziecięcych lub młodzieżowych spodni lub legginsów – trzeci produkt będzie kosztował tylko 1 zł! Szczegóły znajdują się w  regulaminie dostępnym w sklepie lub na www.lidl.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.