W całej Polsce dzieci uczyły się jak dbać o domowe ogródki. Niezwykły sukces akc
AHAVA PR
ul. Mikołaja Kopernika 37/1
90-552 90-552 Łódź
andrzej.sieczkowski|ahavapr.pl| |andrzej.sieczkowski|ahavapr.pl
48 503 838 407
www.ahavapr.pl
W całej Polsce dzieci uczyły się jak dbać o domowe ogródki. Niezwykły sukces akcji edukacyjnej #ZDROWOROSNA.
Pierwsza edycja #ZDROWOROSNA, marki W. Legutko właśnie dobiega końca. Liczby mówią za siebie - wydarzenie, w którym wzięło udział ponad 153 tys. dzieci z całej Polski, 5100 grup i klas oraz 1360 zgłoszonych placówek nie mogło przejść bez echa.
Koncepcja akcji została stworzona z myślą o dzieciach przede wszystkim w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Dzięki niej wkraczają one w świat ogrodnictwa i mają okazję w trakcie zabawy rozwijać nowe ekologiczne zainteresowania. Każda zainteresowana placówka, otrzymywała darmowe pakiety z nasionami i zestawy kreatywne. W całym kraju na lekcjach i zajęciach pokazowych dzieci uczyły się jak stworzyć i dbać o własny domowy ogródek.
“Tak wielkie zainteresowanie szkół oraz przedszkoli zupełnie nas zaskoczyło.” - o przebiegu #ZDROWOROSNA opowiada Joanna Legutko, wiceprezes firmy W. Legutko - “Zasięgiem objęliśmy praktycznie całą Polskę - od Kołobrzegu aż po Ustrzyki Dolne. W wydarzeniu wzięło udział aż 1354 miejsc, gdzie każdy z nauczycieli, opiekunów z niezwykłym entuzjazmem przyjął nasz pomysł.” - mówi Joanna Legutko, wiceprezes firmy W. Legutko.
Od połowy marca aż do połowy czerwca zgłosiło się ponad 5100 grup i klas. #ZDROWOROSNA wsparli młodzi laureaci poprzednich edycji Masterchef Junior: Paulina Foremny, Bartek Kwiecień, Gaja Suchocka i Jagoda Łaganowska. Projektowi towarzyszyła piosenka specjalnie skomponowana na potrzeby akcji przez Wujka Ogórka (Przemysława Urbaniaka) oraz konkurs na najlepszy film, nakręcony podczas tworzenia własnego ogródka w domu lub mieszkaniu. Zwycięskie filmiki nagrodzone zostały zestawem YouTubera, prezentem od W. Legutko oraz spotkaniem z jednym z laureatów MasterChef Junior. Spotkania ze zwycięzcami odbyły się w wybranych szkołach w 10 miastach w Polsce: Warszawie, Łodzi, Żarach, Augustowie, Jaworznie, Sycowie, Rawiczu, Krotoszynie, Zielonce i Wałbrzychu. Wydarzenia, które wraz z młodymi kucharzami poprowadził Wujek Ogórek (Przemysław Urbaniak), dały dzieciom moc wiedzy o zaletach pracy przy uprawie roślin oraz były inspiracją do zamiłowania do zdrowej i ekologicznej żywności.
“To był dla nas fantastyczny czas i niezwykły zastrzyk roślinnej energii.” – podkreśla Joanna Legutko - “Widząc tak wielkie zainteresowanie ogrodnictwem wśród najmłodszego pokolenia jestem troszkę bardziej spokojna o przyszłość naszej planety.“ - na zakończenie o akcji #ZDROWOROSNA dodaje Joanna Legutko, wiceprezes firmy W. Legutko.
Akcja #ZDROWOROSNA w liczbach:
· 5100 zgłoszonych klas i grup
· 153.000 doniczek nasion wysianych przez dzieciaki
· 1360 zgłoszonych placówek
· 153.000 dziecięcych uśmiechów
W. Legutko zapraszając poprzez centra ogrodnicze oraz media do akcji #ZDROWOROSNA dociera do szkół i przedszkoli. Nauczyciele mają możliwość zamówienia darmowych, interaktywnych pakietów edukacyjnych #ZDROWOROSNA, startują z edukacją dzieci oraz uprawą roślin w klasach. Zadaniem jest wysianie i zadbanie o pełen witamin koperek. Akcji towarzyszy konkurs na najlepszy film, nakręcony podczas tworzenia własnego ogródka w domu lub mieszkaniu. Zwycięskie filmiki zostaną nagrodzone zestawem YouTubera, prezentem od W. Legutko oraz spotkaniem z jednym z laureatów ostatnich sezonów MasterChef Junior.
O W.Legutko - o polskim liderze rynku nasienniczego dla ogrodnictwa.
Od 1992 roku pielęgnuje pozycję zaufanego dostawcy na rynku ogrodniczym. Źródłem sukcesu jest praca u podstaw, blisko ziemi i z miłością do roślin. Jednym z kluczowych czynników sukcesu jest wiedza twórcy firmy dra inż. Wiesława Legutko, który obecnie wraz ze swoimi dziećmi Joanną oraz Adamem kierują firmą.
Link do pobrania materiałów związanych z akcją #ZDROWOROSNA: https://www.legutko.com.pl/hobby/press-pack/
Facebook: https://www.facebook.com/w.legutko
Instagram: https://www.instagram.com/w.legutko
Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCc8EqaCHu_n8XgcC16r4-QQ
Strona www: https://www.legutko.com.pl/hobby/zdroworosna/
Więcej informacji udziela Andrzej Sieczkowski +48 503 838 407
andrzej.sieczkowski@ahavapr.pl

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Żywienie

Sylwia Bomba: Stosuję zasadę żywieniową 80/20. Raz w tygodniu jem z córką kebaba i organizm wybacza mi to
Influencerka przekonuje, że są takie momenty czy okoliczności, kiedy w swoim jadłospisie pozwala sobie na więcej. Jej zdaniem każdy powinien robić sobie taki „oszukany dzień” i spełniać wtedy swoje zachcianki żywieniowe. Oczywiście nie po to, żeby się najeść do syta, ale zaspokoić apetyt chociażby na coś słodkiego. Sylwia Bomba przyznaje, że do jej dietetycznych grzeszków należą: kebab, popcorn i cola.
Problemy społeczne
Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Gwiazdy
Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj

Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.