W CH Nowe Bielawy pojawi się higienistka stomatologiczna i pedodontka

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
W toruńskim centrum handlowym, dzieci będą mogły nauczyć się szczotkować zęby, a rodzice dowiedzą się, jak uchronić pociechy przed próchnicą. Już w tę sobotę w Nowych Bielawach dyżurować będą higienistka oraz stomatolożka dziecięca.
Powrót do szkoły to doskonała okazja, aby dodatkowo zadbać o zdrowie jamy ustnej ucznia. Ból zęba w trakcie długich lekcji może utrudnić koncentrację, a także stać się źródłem silnego stresu u dziecka oraz przyczyną płaczu.
O tym, jak przygotować uśmiech do nowego roku szkolnego, będzie można przekonać się w Nowych Bielawach. Już 7 września odbędzie się tam specjalna akcja edukacyjna, podczas której będzie można skorzystać z bezpłatnych porad dotyczących m.in. profilaktyki próchnicy.
Od godziny 10:00 do 17:00 w centrum handlowym dyżurować będą higienistka stomatologiczna oraz pedodontka z Medicover Stomatologia Grudziądzka w Toruniu. Wszystko to w ramach akcji „Zdrowy powrót do szkoły”. Odwiedzając stoisko, każdy będzie mógł zasięgnąć cennych porad.
Dzięki tej nietypowej lekcji dzieci oraz ich opiekunowie nauczą się poprawnie posługiwać szczoteczką do zębów, nicią dentystyczną czy irygatorem, poznają techniki mycia zębów, a także dowiedzą się więcej o czyszczeniu języka, różnych rodzajach szczoteczek i past oraz o tym, jak często i jak długo należy myć zęby.
Co więcej, najmłodsi będą mogli wziąć udział w grze edukacyjnej na temat zdrowia jamy ustnej. Stomatolożka z kolei odpowie na pytania dotyczące zapobiegania próchnicy i profilaktyki wśród dzieci. Organizatorzy zachęcają do skorzystania z porad, zwłaszcza że statystyki dotyczące zdrowia zębów dzieci wciąż są alarmujące. Jak podaje Ministerstwo Zdrowia, aż 99% młodych Polaków ma próchnicę!
– Spotkanie z higienistką czy dentystką trwa kilka minut. W tym czasie można jednak dowiedzieć się wiele na temat codziennej higieny jamy ustnej, a nawet tego, jak dbać o zęby w szkole. Dzieci i ich rodzice będą mieli też okazję poznać różne techniki mycia zębów. Co więcej, eksperci opowiedzą o diecie przyjaznej zdrowemu uśmiechowi, ale także o konsekwencjach zaniedbań – mówi Marta Wiśniewska z CH Nowe Bielawy w Toruniu.
– Rodzice również będą mogli zasięgnąć informacji na temat tego, jak często odwiedzać z dzieckiem dentystę, aby nie rozwinęła się próchnica, jak leczyć zęby, także mleczne, oraz kiedy można rozpocząć leczenie ortodontyczne. To wiedza, którą warto zdobyć, niezależnie od wieku dziecka – dodaje.
Udział w konsultacjach jest bezpłatny.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.