Komunikaty PR

W Galerii Bronowice uruchomiona zostanie Fabryka Świętego Mikołaja

2023-11-30  |  11:55
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Już zaledwie kilka dni dzieli najmłodszych od spotkania z prawdopodobnie najbardziej wyczekiwanym gościem w roku. Gdzie i kiedy pojawi się przybysz z Laponii? Między innymi w Galerii Bronowice. 2 i 6 grudnia w centrum handlowym uruchomiona zostanie Fabryka Świętego Mikołaja. Dzieci będą miały szansę porozmawiać na żywo ze swoim ulubieńcem, zrobić pamiątkowe zdjęcie, a także zaprojektować własne upominki.

Klimatyczne dekoracje, nastrojowa muzyka, zimowa aura za oknem i on – sympatyczny gość z Laponii, którego nieodłącznym atrybutem jest worek pełen prezentów. W sobotę, 2 grudnia, oraz w środę, 6 grudnia, atmosferę świąt będzie można poczuć w Galerii Bronowice, gdzie uruchomiona zostanie Fabryka Świętego Mikołaja. Z tej okazji dla dzieci przygotowano szereg atrakcji, takich jak spotkanie i rozmowa w cztery oczy z Mikołajem, a także możliwość zrobienia fotek w świątecznej scenerii czy skosztowania słodkich przekąsek. To jednak nie wszystko!

W Fabryce Świętego Mikołaja najmłodsi, za pomocą dedykowanej aplikacji, samodzielnie zaprojektują swój własny świąteczny upominek – kubek, koszulkę lub workoplecak. Gadżet będzie można odebrać w ciągu kilku minut i zabrać ze sobą do domu. Udział w zabawie mogą wziąć dzieci, których opiekunowie przedstawią dowód zakupów w Galerii Bronowice (z akcji wyłączony jest hipermarket Auchan) na kwotę min. 150 zł (maksymalnie na dwóch paragonach).

Fabryka Świętego Mikołaja w Galerii Bronowice będzie czynna 2 grudnia w godz. 12:00-18:00 oraz 6 grudnia w godz. 16:00-20:00.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Połowa Polaków chce zmiany określenia „urlop macierzyński” na neutralne Biuro prasowe
2024-07-16 | 12:00

Połowa Polaków chce zmiany określenia „urlop macierzyński” na neutralne

Tylko ⅕ Polaków nie widzi potrzeby zmiany nazwy „urlop macierzyński”, a ⅖ jest zdania, że sugeruje ona, że czas opieki nad niemowlęciem jest czasem odpoczynku.
Dziecko SpynkaMobile – przestrzeń rozwoju dzieci
2024-07-14 | 13:30

SpynkaMobile – przestrzeń rozwoju dzieci

W dniu 10 lipca w Warszawie odbyła się uroczysta prezentacja SpynkiMobile czyli innowacyjnej przestrzeni wspierającej rozwój dzieci – rozwiązania przygotowanego
Dziecko Bezpłatne warsztaty budowania z klocków dla najmłodszych w CH Targówek!
2024-07-08 | 12:00

Bezpłatne warsztaty budowania z klocków dla najmłodszych w CH Targówek!

Spędź z nami kreatywne wakacje w mieście! Warszawskie centrum handlowe Targówek zaprasza wszystkie dzieci do udziału w Wakacyjnej Akademii Budowania! Przez cały lipiec najmłodsi

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.