Wakacyjny maraton i premiera 4. sezonu „Craig znad Potoku” w Cartoon Network
Od czerwca br. Cartoon Network kontynuuje emisję serialu „Craig znad Potoku”. Wycieczki, poznawanie nowych postaci, magiczne wydarzenia – jedynym ograniczeniem są kontury mapy miasteczka Herkleton! W ramach maratonu, 1 sierpnia o 9:20, odbędzie się premiera 4. sezonu kreskówki. Emisja wakacyjnego maratonu codziennie od 8:20.
Przyjaciele z miasteczka Herkleton znajdą sposób na zabawę w każdych warunkach! A smykałka odkrywców sprawia, że potrafią odnaleźć ukryte krainy takie jak magiczna Druga Strona Potoku. Trójce rozrabiaków od czasu do czasu towarzyszy młodsza siostra Craiga, Jessica. Pomaga im starsza siostra J.P., Laura i Mortimor: ptaszek Kelsey, który wędruje na jej głowie.
W premierowym sezonie postaci wykorzystają pokłady kreatywności, entuzjazmu i dziecięcej ciekawości do odkrywania kolejnych zakątków miasta i lasu nad Potokiem. Na ekran powróci Królowa Kanałów, czyli Eileen: mistrzyni pływania i przywódczyni Dzieciaków z Kanałów. Craig zgodzi się pomóc jej w tajemniczej misji i będzie udawał członka drużyny pływackiej. To nie jedyne nowe środowisko dla głównych bohaterów: postanowią też wziąć udział w konkursie kulinarnym. Główną nagrodą będzie malutki sześcian, cząstka wielkiej kostki Rubika, która po złożeniu wyświetla czarodziejską mapę do ukrytego skarbu! Ponadto Craig spróbuje pozbyć się nieładnego przezwiska, Lśniąca Kadetka pomoże mu z zadaniem domowym, a Kościołamaczka wyzwie chłopca na pojedynek.
Premiera nowych odcinków 4. sezonu „Craig znad Potoku” w poniedziałek 1 sierpnia o 9:20 w Cartoon Network.
Emisja codziennie o 9:20 w Cartoon Network.
Premiera odbędzie się w ramach maratonu odcinków serialu, „Craig znad Potoku: Ahoj przygodo!”, emitowanego codziennie od 8:20 przez całe wakacje.
O Cartoon Network
Cartoon Network, będący częścią Warner Bros. Discovery, to numer jeden wśród kanałów dziecięcych oferujący przepełnione humorem, angażujące i uznane na całym świecie produkcje dla dzieci w wieku 6-11 lat i ich rodzin: „Między nami, misiaczkami”, „Ben 10”, „Craig znad potoku”, „DC Super Hero Girls”, „Steven Universe”, „Niesamowity świat Gumballa”, „Młodzi Tytani: Akcja!” i wiele innych. Oglądany w ponad 185 krajach, w ponad 450 milionach domów i w 33 językach, Cartoon Network inspiruje kolejne pokolenia twórców i innowatorów. Różnorodne inicjatywy prospołeczne – „Mistrzowie Klimatu Cartoon Network” czy „Zmieniaj swój świat z Cartoon Network” – motywują dzieci i dorosłych do podejmowania drobnych działań, które w efekcie wprowadzą duże zmiany.
Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa
Barbara Izowska Senior PR & Marketing Manager CEE Benelux and GAS | Katarzyna Tumielewicz Marketing & PR Manager katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com tel. +48 22 43 86 104 | Joanna Więckowska Project Manager | dotrelations joanna.wieckowska@dotrelations.pl +48 690 995 770
|

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.