Komunikaty PR

Wakacyjny maraton i premiera 4. sezonu „Craig znad Potoku” w Cartoon Network

2022-07-25  |  10:00
Biuro prasowe

Od czerwca br. Cartoon Network kontynuuje emisję serialu „Craig znad Potoku”. Wycieczki, poznawanie nowych postaci, magiczne wydarzenia – jedynym ograniczeniem są kontury mapy miasteczka Herkleton! W ramach maratonu, 1 sierpnia o 9:20, odbędzie się premiera 4. sezonu kreskówki. Emisja wakacyjnego maratonu codziennie od 8:20.

Przyjaciele z miasteczka Herkleton znajdą sposób na zabawę w każdych warunkach! A smykałka odkrywców sprawia, że potrafią odnaleźć ukryte krainy takie jak magiczna Druga Strona Potoku. Trójce rozrabiaków od czasu do czasu towarzyszy młodsza siostra Craiga, Jessica. Pomaga im starsza siostra J.P., Laura i Mortimor: ptaszek Kelsey, który wędruje na jej głowie.

 

W premierowym sezonie postaci wykorzystają pokłady kreatywności, entuzjazmu i dziecięcej ciekawości do odkrywania kolejnych zakątków miasta i lasu nad Potokiem. Na ekran powróci Królowa Kanałów, czyli Eileen: mistrzyni pływania i przywódczyni Dzieciaków z Kanałów. Craig zgodzi się pomóc jej w tajemniczej misji i będzie udawał członka drużyny pływackiej. To nie jedyne nowe środowisko dla głównych bohaterów: postanowią też wziąć udział w konkursie kulinarnym. Główną nagrodą będzie malutki sześcian, cząstka wielkiej kostki Rubika, która po złożeniu wyświetla czarodziejską mapę do ukrytego skarbu! Ponadto Craig spróbuje pozbyć się nieładnego przezwiska, Lśniąca Kadetka pomoże mu z zadaniem domowym, a Kościołamaczka wyzwie chłopca na pojedynek.

 

Premiera nowych odcinków 4. sezonu „Craig znad Potoku” w poniedziałek 1 sierpnia o 9:20 w Cartoon Network.  

Emisja codziennie o 9:20 w Cartoon Network.

Premiera odbędzie się w ramach maratonu odcinków serialu, „Craig znad Potoku: Ahoj przygodo!”, emitowanego codziennie od 8:20 przez całe wakacje.

 

 

 

 

O Cartoon Network

Cartoon Network, będący częścią Warner Bros. Discovery, to numer jeden wśród kanałów dziecięcych oferujący przepełnione humorem, angażujące i uznane na całym świecie produkcje dla dzieci w wieku 6-11 lat i ich rodzin: „Między nami, misiaczkami”, „Ben 10”, „Craig znad potoku”, „DC Super Hero Girls”, „Steven Universe”, „Niesamowity świat Gumballa”, „Młodzi Tytani: Akcja!” i wiele innych. Oglądany w ponad 185 krajach, w ponad 450 milionach domów i w 33 językach, Cartoon Network inspiruje kolejne pokolenia twórców i innowatorów. Różnorodne inicjatywy prospołeczne – „Mistrzowie Klimatu Cartoon Network” czy „Zmieniaj swój świat z Cartoon Network” – motywują dzieci i dorosłych do podejmowania drobnych działań, które w efekcie wprowadzą duże zmiany.

 

 

Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa

Barbara Izowska

Senior PR & Marketing Manager CEE

Benelux and GAS

Katarzyna Tumielewicz

Marketing & PR Manager

katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com

tel. +48 22 43 86 104

Joanna Więckowska

Project Manager | dotrelations

joanna.wieckowska@dotrelations.pl 

+48 690 995 770

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.

Transport

Co trzeci wypadek na kolei powoduje kierowca samochodu. Wciąż za mało skrzyżowań bezkolizyjnych

Ze statystyk Urzędu Transportu Kolejowego wynika, że w systemie kolejowym w Polsce co trzeci wypadek powodują kierowcy samochodów. Zdaniem eksperta najsłabszymi punktami w bezpieczeństwie na kolei są miejsca, w których tory przecinają się z drogami. Kierowcy zapominają, że droga hamowania pociągu jest bardzo długa, a samochód w starciu z lokomotywą jest bez szans.