Komunikaty PR

Warsztaty Baylab Polska w nowej odsłonie

2021-07-22  |  12:05
Biuro prasowe

Warszawa, lipiec 2021 – Nowe tematy, nowi goście, nowa formuła – Baylab Polska odświeża profil na Facebooku i stawia na działania promujące naukę i technologię, kierując je do wielopokoleniowej grupy odbiorców. Nowe podejście ma pokazać, że nauka łączy pokolenia i inspiruje je do wspólnego odkrywania świata.

 

Baylab, stworzony przez firmę Bayer jako miejsce fascynacji nauką i techniką, rozpoczął działalność w 2012 roku jako multimedialny salon popularno-naukowy. Obecnie działa w formie cyfrowej.

 

- Wakacje wcale nie muszą oznaczać przerwy od nauki, a nauka wcale nie musi być nudna. Udowadniamy to na naszym fanpage’u Baylab Polska, prezentując wiedzę w postaci atrakcyjnych multimediów i angażujących materiałów edukacyjnych. Do wspólnej nauki, zabawy i odkrywania swoich pasji zapraszamy wszystkich: dzieci, młodzież, rodziców, a nawet seniorów. Na naszych warsztatach online każde pokolenie znajdzie coś dla siebie - wyjaśnia Monika Lechowska-Wróbel, Head of Communication CEE.

 

Na najbliższe dwa wakacyjne miesiące - lipiec i sierpień - zaplanowane zostały serie postów dotyczące wirusów i szczepionek.

 

Dla najmłodszych naukowców moderatorzy Baylab przygotowali eksperyment wideo, który wyjaśni jak minimalizować ryzyko zakażenia wirusami. W kolejnych postach, składających się z kolorowych infografik czy quizów, poprzez zabawę i rozrywkę przemycona zostanie wiedza dotycząca szczepionek i ich znaczenia dla organizmu człowieka.

 

Młodzież będzie mieć niepowtarzalną szansę na uzupełnienie wiedzy do zajęć szkolnych dzięki animacji „Między żywym a nieożywionym – czym zaskakują nas wirusy?”. Po zapoznaniu się z filmem będzie również szansa na sprawdzenie wiedzy w przygotowanych przez ekspertów dodatkowych materiałach: teście, quizie czy słowniku pojęć.

 

Dorośli zaproszeni zostaną do cyklu Baylab Talks - inspirujących rozmów wideo ze znanymi ekspertami na tematy społeczne, zdrowotne czy środowiskowe. W pierwszej wakacyjnej serii, o szczepionkach opowiadać będzie międzynarodowy ekspert - Doc. MUDr. Ing. RNDr. Peter Celec DrSc. MPH, Head of the Institute of Molecular Biomedicine in Bratislava. W kolejnych odsłonach rozmów, tym razem o immunologii i alergii, będzie można obejrzeć dr. hab. Wojciecha Feleszko z Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.

 

Dla wszystkich zainteresowanych innowacyjnymi działaniami i przełomowymi rozwiązaniami firmy Bayer w zakresie zdrowia, środowiska czy zrównoważonego rozwoju przygotowano serię postów zawierających globalne treści dotyczące wymienionych obszarów. Podczas wakacji zaprezentowane zostaną naukowe doniesienia ekspertów na temat globalnej walki z koronawirusem oraz wpływu i znaczenia szczepionek dla odporności człowieka.    

 

W ramach działań w mediach społecznościowych Baylab Polska dostępny jest również na kanale  Youtube. Zamieszczane w serwisie multimedia są idealnym uzupełnieniem wiedzy i materiałów merytorycznych, prezentowanych na fanpage’u.

Po wakacjach, na wrzesień i październik, zaplanowane zostały tematy dotyczące szeroko pojętego obszaru układu krążenia, zaś dwa ostatnie miesiące roku - listopad i grudzień - poświęcone zostaną witaminom oraz prawidłowemu odżywianiu.

 

Baylab Polska zapoczątkował swoje warsztaty popularnonaukowe ponad 8 lat temu, zaś od ponad roku aktywnie edukuje online, zgromadziwszy w tym czasie ponad 16 tysięczną grupę fanów. Na odświeżonym kanale prezentowane będą materiały multimedialne dotyczące między innymi innowacji, nowych technologii, medycyny i ochrony zdrowia, a także najnowszych osiągnięć i odkryć w tych dziedzinach. Dodatkowo na profilu publikowane będą treści informujące o aktualnych, globalnych działaniach firmy Bayer z zakresu innowacji, zdrowia czy zrównoważonego rozwoju. Zapraszamy do odwiedzin i śledzenia nas w social mediach.

 

Oficjalny profil Facebook Baylab Polska - https://www.facebook.com/BaylabPolska

Oficjalny kanał Youtube Baylab Polska - https://www.youtube.com/watch?v=qLwNJzLLCRs

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.