Warsztaty dla dzieci w ramach wystawy Plany na Przyszłość LAB
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Wystawa Plany na Przyszłość cieszy się ogromnym zainteresowaniem ze strony miłośników architektury. Tegoroczna edycja została zrealizowana pod hasłem „Architektura wobec kryzysu”, a jej organizatorzy postanowili poszerzyć dotąd przyjętą formułę o wątek dialogu: pomiędzy odbiorcą i projektantem, projektem, miejscem i kontekstem czasów. Już w tę sobotę w ZODIAKU Warszawskim Pawilonie Architektury wystartują również bezpłatne warsztaty dla najmłodszych.
Na wystawie Plany na przyszłość LAB można zobaczyć ponad 60 projektów budynków mieszkalnych, użyteczności publicznej, domów jednorodzinnych etc. z 45 pracowni architektonicznych. Dzięki Planom warszawiacy mogą zobaczyć, jak zmieni się stolica w najbliższych latach. Oprócz tego w ZODIAKU będzie można zobaczyć 19 najciekawszych prac dyplomowych z wydziałów architektury Politechniki Warszawskiej i Wyższej Szkoły Ekologii i Zarządzania. Mając na względzie to, że mówimy o Planach na przyszłość, głos najmłodszego pokolenia architektów jest niezwykle cenny i warty uwagi.
Jak będzie wyglądać Warszawa w przyszłości? Czy będzie bardziej betonowa, czy zielona? Chcąc promować ekologiczne wartości w postrzeganiu współczesnej architektury i przestrzeni miejskiej, organizatorzy postanowili skierować swój przekaz także do jej najmłodszych odbiorców.
23 lipca w godzinach 12:00 – 14:00 w ZODIAKU Warszawskim Pawilonie Architektury wystartują warsztaty pt. „Będzie zielono!” Uczestnicy i uczestniczki wezmą udział w zajęciach, na których nauczą się przygotowywać bomby kwietne. Warsztaty będą przygotowane rotacyjnie, tak, aby chętni mogli w czasie ich trwania dołączyć do wspólnej zabawy. Pociechy będą również mogły dowiedzieć się więcej o kwiatach i zieleni w miastach.
Warsztaty poprowadzi Katarzyna Zachara we współpracy z Katarzyną Sałbut i Arturem Woszem. Wcześniejsze zapisy nie są wymagane!
Wystawę Plany na Przyszłość LAB będzie można oglądać do 7 sierpnia. Pełen harmonogram wydarzeń towarzyszących dostępny jest na https://pawilonzodiak.pl/nadchodzace/.
Wydarzenie w serwisie Facebook:
https://www.facebook.com/events/1068712924037290/1068712930703956/?ref=newsfeed
Partnerem warsztatów są „Domy Towarowe Wars Sawa Junior”.
Patronat medialny nad wystawą Plany na Przyszłość objęli: Architektura&Biznes, Architecture Snob, Architektura Murator, Bryła.pl, Magazyn Dobre Wnętrze, Label Design Magazine, White MAD, Magazif, Narodowy Instytut Architektury i Urbanistyki, NN6T, nowawarszawa.pl, Rzut oraz Sztuka Architektury.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.