Weekend LEGEND w Promenadzie! Fani LoL z szansą na nagrody pieniężne
Już w najbliższy piątek i sobotę zapraszamy fanów League of Legends na gamingowe wydarzenie w centrum handlowym Promenada! W programie strefy free to play, turnieje z nagrodami oraz challange z LEWUSem!
League of Legends to popularna drużynowa gra strategiczna, w której dwa zespoły składające się z pięciu potężnych bohaterów walczą ze sobą, by zniszczyć bazę przeciwnika. Przed rozgrywką odbywa się faza wyboru postaci, podczas której każdy gracz może wybierać spośród ponad 150 unikatowych bohaterów!
Już 24 i 25 listopada (piątek i sobota) w warszawskim centrum handlowym Promenada odbędzie się wyjątkowy event skrojony pod fanów LoL! W programie znalazły się nie tylko strefy free to play, ale także challange z LEWUSem oraz turniej z nagrodami pieniężnymi!
Zwycięstwo w turnieju 1 na 1 opiera się na dwóch kluczowych punktach: pierwsze zabójstwo przeciwnika lub pierwsza zniszczona wieża. Jeżeli którykolwiek z punktów powyżej zostanie wypełniony, przyznaje się zwycięstwo dla osoby która go spełniła. W zależności od ilości chętnych na miejscu turniej będzie w formacie Best of 1 (do 1 wygranej mapy), Best of 3 (do dwóch wygranych map) lub Best of 5 (do trzech wygranych map).
Sprawdźcie harmonogram wydarzeń i wpadajcie do Promenady!
Piątek
14:00 – 16:30 – strefa free to play, mikro pojedynki 1v1/2v2/aramy/flexy
16:30 – 17:45 – zapisy do turnieju, strefa free to play
18:00 – 20:00 – turniej 1v1 (bo1/3/5 w zależności od ilości osób)
Sobota
10:00 – 13:00 – strefa free to play, trening do challengu z LEWUSem
13:00 – 17:00 – meet and greet oraz challange z LEWUSem
17:00 – 18:00 – strefa free to play
Strefa zlokalizowana będzie na poziomie 0, od strony wejścia ul. J. N. Jeziorańskiego, okolice sklepu Peek&Cloppenburg.
Więcej informacji na stronie https://warszawa.promenada.com/weekend-legend-z-lol-juz-24-i-25-listopada/ oraz na profilu Fb: https://www.facebook.com/AtriumPromenada.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.