Weekendowy maraton i premiera 2. sezonu w Cartoon Network
18 października Cartoon Network zaprasza na premierę 2. sezonu „DC Super Hero Girls”, a 16 października na weekendowy maraton z serialem. Znane superbohaterki powracają – w Metropolis spotkają Batmana, drugą Zieloną Latarnię i innych herosów. Pięć postaci ze świata DC tworzy grupę, która stawia czoła każdemu wyzwaniu. Premiera nowych odcinków już w poniedziałek o 14:50.
DC Super Hero Girls powstały m.in. dzięki Lauren Haust, która była członkinią grupy twórców „Atomówek”. Charakterystyczny motyw girl power wniosła także do tego serialu. Batgirl, Supergirl, Wonder Woman, Bumblebee, Zatanna i Zielona Latarnia wspólnie stawiają czoła równie silnym dziewczynom: jak Poison Ivy czy Catwoman.
Weekendowy maraton z superbohaterkami, który poprzedzi poniedziałkową premierę nowego sezonu, pozwoli przypomnieć sobie historię powstania DC Super Hero Girls. W tej opowieści Barbara Gordon podejmie inicjatywę stworzenia grupy, Wonder Woman stanie się ich trenerką, a wszystkie postaci spotkają się ze złowieszczą Leną Luthor.
W premierowych odcinkach 2. sezonu pojawi się wielu innych superbohaterów. Batgirl spotka swojego idola, Batmana. Ale czy wykonanie misji u jego boku będzie proste? Zielona Latarnia, czyli Jessica Cruz, połączy siły z drugim Zielonym Latarnią – Halem Jordanem, który dowodzi grupą chłopców z nadludzkimi mocami. A superbohaterów w Metropolis będzie jeszcze więcej, kiedy Zatanna… zduplikuje samą siebie.
Premiera 2. sezonu „DC Super Hero Girls” już w poniedziałek 18 października o 14:50. Emisja od poniedziałku do piątku o 14:50 tylko w Cartoon Network.
Emisja „Maraton z DC Super Hero Girls” w sobotę i niedzielę 16-17 października od 10:45 w Cartoon Network.
O Cartoon Network
Cartoon Network, będący częścią WarnerMedia, to numer jeden wśród kanałów dziecięcych oferujący przepełnione humorem, angażujące i uznane na całym świecie produkcje dla dzieci i ich rodzin: „Ben 10”, „Craig znad potoku”, „DC Super Hero Girls”, „Steven Universe”, „Niesamowity świat Gumballa”, „Młodzi Tytani: Akcja!”, „Victor i Valentino” i wiele innych. Oglądany w ponad 185 krajach, w ponad 450 milionach domów i w 33 językach, Cartoon Network inspiruje kolejne pokolenia twórców i innowatorów. Wielokrotnie nagradzane inicjatywy prospołeczne – Stop Bullying: Speak Up i CN Bądź kumplem, nie dokuczaj – są często wykorzystywane przez dzieci i dorosłych poszukujących narzędzi, które mogą pomóc w radzeniu sobie z palącym problemem dokuczania.
Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa
Barbara Izowska Senior PR & Marketing Manager CEE Benelux and GAS | Katarzyna Tumielewicz Marketing & PR Manager katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com tel. +48 22 43 86 104 | Joanna Więckowska Project Manager | dotrelations joanna.wieckowska@dotrelations.pl +48 690 995 770
|

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne
Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Prawo
Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.