Weekendowy maraton i premiera 2. sezonu w Cartoon Network
18 października Cartoon Network zaprasza na premierę 2. sezonu „DC Super Hero Girls”, a 16 października na weekendowy maraton z serialem. Znane superbohaterki powracają – w Metropolis spotkają Batmana, drugą Zieloną Latarnię i innych herosów. Pięć postaci ze świata DC tworzy grupę, która stawia czoła każdemu wyzwaniu. Premiera nowych odcinków już w poniedziałek o 14:50.
DC Super Hero Girls powstały m.in. dzięki Lauren Haust, która była członkinią grupy twórców „Atomówek”. Charakterystyczny motyw girl power wniosła także do tego serialu. Batgirl, Supergirl, Wonder Woman, Bumblebee, Zatanna i Zielona Latarnia wspólnie stawiają czoła równie silnym dziewczynom: jak Poison Ivy czy Catwoman.
Weekendowy maraton z superbohaterkami, który poprzedzi poniedziałkową premierę nowego sezonu, pozwoli przypomnieć sobie historię powstania DC Super Hero Girls. W tej opowieści Barbara Gordon podejmie inicjatywę stworzenia grupy, Wonder Woman stanie się ich trenerką, a wszystkie postaci spotkają się ze złowieszczą Leną Luthor.
W premierowych odcinkach 2. sezonu pojawi się wielu innych superbohaterów. Batgirl spotka swojego idola, Batmana. Ale czy wykonanie misji u jego boku będzie proste? Zielona Latarnia, czyli Jessica Cruz, połączy siły z drugim Zielonym Latarnią – Halem Jordanem, który dowodzi grupą chłopców z nadludzkimi mocami. A superbohaterów w Metropolis będzie jeszcze więcej, kiedy Zatanna… zduplikuje samą siebie.
Premiera 2. sezonu „DC Super Hero Girls” już w poniedziałek 18 października o 14:50. Emisja od poniedziałku do piątku o 14:50 tylko w Cartoon Network.
Emisja „Maraton z DC Super Hero Girls” w sobotę i niedzielę 16-17 października od 10:45 w Cartoon Network.
O Cartoon Network
Cartoon Network, będący częścią WarnerMedia, to numer jeden wśród kanałów dziecięcych oferujący przepełnione humorem, angażujące i uznane na całym świecie produkcje dla dzieci i ich rodzin: „Ben 10”, „Craig znad potoku”, „DC Super Hero Girls”, „Steven Universe”, „Niesamowity świat Gumballa”, „Młodzi Tytani: Akcja!”, „Victor i Valentino” i wiele innych. Oglądany w ponad 185 krajach, w ponad 450 milionach domów i w 33 językach, Cartoon Network inspiruje kolejne pokolenia twórców i innowatorów. Wielokrotnie nagradzane inicjatywy prospołeczne – Stop Bullying: Speak Up i CN Bądź kumplem, nie dokuczaj – są często wykorzystywane przez dzieci i dorosłych poszukujących narzędzi, które mogą pomóc w radzeniu sobie z palącym problemem dokuczania.
Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa
Barbara Izowska Senior PR & Marketing Manager CEE Benelux and GAS | Katarzyna Tumielewicz Marketing & PR Manager katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com tel. +48 22 43 86 104 | Joanna Więckowska Project Manager | dotrelations joanna.wieckowska@dotrelations.pl +48 690 995 770
|

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.