Komunikaty PR

Weekendowy maraton i premiera 2. sezonu w Cartoon Network

2021-10-12  |  10:00
Biuro prasowe

18 października Cartoon Network zaprasza na premierę 2. sezonu „DC Super Hero Girls”, a 16 października na weekendowy maraton z serialem. Znane superbohaterki powracają – w Metropolis spotkają Batmana, drugą Zieloną Latarnię i innych herosów. Pięć postaci ze świata DC tworzy grupę, która stawia czoła każdemu wyzwaniu. Premiera nowych odcinków już w poniedziałek o 14:50.

 

 

DC Super Hero Girls powstały m.in. dzięki Lauren Haust, która była członkinią grupy twórców „Atomówek”. Charakterystyczny motyw girl power wniosła także do tego serialu. Batgirl, Supergirl, Wonder Woman, Bumblebee, Zatanna i Zielona Latarnia wspólnie stawiają czoła równie silnym dziewczynom: jak Poison Ivy czy Catwoman.

 

Weekendowy maraton z superbohaterkami, który poprzedzi poniedziałkową premierę nowego sezonu, pozwoli przypomnieć sobie historię powstania DC Super Hero Girls. W tej opowieści Barbara Gordon podejmie inicjatywę stworzenia grupy, Wonder Woman stanie się ich trenerką, a wszystkie postaci spotkają się ze złowieszczą Leną Luthor.

 

W premierowych odcinkach 2. sezonu pojawi się wielu innych superbohaterów. Batgirl spotka swojego idola, Batmana. Ale czy wykonanie misji u jego boku będzie proste? Zielona Latarnia, czyli Jessica Cruz, połączy siły z drugim Zielonym Latarnią – Halem Jordanem, który dowodzi grupą chłopców z nadludzkimi mocami. A superbohaterów w Metropolis będzie jeszcze więcej, kiedy Zatanna… zduplikuje samą siebie.

 

 

Premiera 2. sezonu „DC Super Hero Girls” już w poniedziałek 18 października o 14:50. Emisja od poniedziałku do piątku o 14:50 tylko w Cartoon Network.

Emisja „Maraton z DC Super Hero Girls” w sobotę i niedzielę 16-17 października od 10:45 w Cartoon Network.

 

 

 

 

O Cartoon Network

Cartoon Network, będący częścią WarnerMedia, to numer jeden wśród kanałów dziecięcych oferujący przepełnione humorem, angażujące i uznane na całym świecie produkcje dla dzieci i ich rodzin: „Ben 10”, „Craig znad potoku”, „DC Super Hero Girls”, „Steven Universe”, „Niesamowity świat Gumballa”, „Młodzi Tytani: Akcja!”, „Victor i Valentino” i wiele innych. Oglądany w ponad 185 krajach, w ponad 450 milionach domów i w 33 językach, Cartoon Network inspiruje kolejne pokolenia twórców i innowatorów. Wielokrotnie nagradzane inicjatywy prospołeczne – Stop Bullying: Speak Up i CN Bądź kumplem, nie dokuczaj – są często wykorzystywane przez dzieci i dorosłych poszukujących narzędzi, które mogą pomóc w radzeniu sobie z palącym problemem dokuczania.

 

Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa

Barbara Izowska

Senior PR & Marketing Manager CEE

Benelux and GAS

Katarzyna Tumielewicz

Marketing & PR Manager

katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com

tel. +48 22 43 86 104

Joanna Więckowska

Project Manager | dotrelations

joanna.wieckowska@dotrelations.pl 

+48 690 995 770

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Edukacja

Poznanie osobowości kota kluczem do prawidłowej opieki nad nim. Wsparciem może być spotkanie z behawiorystą

Z ogólnopolskiego badania „Zachowanie, osobowość i codzienność kotów” przeprowadzonego przez WHISKAS wynika, że aż 85 proc. opiekunów traktuje koty jako pełnoprawnych członków rodziny, 65 proc. uważa je za swoich najlepszych przyjaciół, a 61 proc. – za powierników codziennych myśli i emocji. Koty potrzebują jednak odpowiedzialnej opieki. Podobnie jak ludzie, mają różne typy osobowości i potrzeby behawioralne, których zaspokajanie jest kluczem do osiągnięcia kociego dobrostanu. W przypadku zauważenia niepokojących objawów u swojego pupila pomocna może być rozmowa z behawiorystą.

Media

Hubert Urbański: Teraz uczestnicy „Milionerów” przejdą wieloetapowe castingi. Chcemy mieć osoby z największą wiedzą

Gospodarz teleturnieju zdradza, że teraz format nagrywany jest w bardziej nowoczesnym studio. Zmieniły się także zasady castingu. Zanim bowiem dany uczestnik zostanie zaproszony do studia i stanie do walki o nagrodę główną, musi przejść wnikliwą weryfikację online. Hubert Urbański uważa, że pozwala to na dokładniejszą ocenę potencjału każdego kandydata i w ten sposób udaje się wybrać najlepszych z najlepszych, więc poziom będzie niezwykle wysoki.