Komunikaty PR

Wejdź do świata magii w CH Targówek!

2024-11-14  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.08 MB )

Spędź magiczne chwile w centrum handlowym Targówek! Od 18 do 23 listopada warszawska galeria zamieni się w szkołę czarodziejstwa z prawdziwego zdarzenia. Na odwiedzających czekać będą magiczne atrakcje, gry i warsztaty – fabryka różdżek i ozdób świątecznych, eliksiry czy peleryna niewidka. Fani przygód młodego czarodzieja będą mieli okazję, by wziąć udział w lekcji eliksirów, stworzyć własną różdżkę czy zrobić zdjęcie w pelerynie niewidce. Na miłośników gier czekać będą także gry planszowe i konsolowe, m.in. Hogwart Legacy i Lego Harry Potter.


W dniach 18 – 23 listopada centrum handlowe Targówek zaprasza na przygodę pełną magii! Organizatorzy wydarzenia przygotowali mnóstwo atrakcji, które z pewnością przypadną do gustu zarówno starszym, jak i młodszym fanom świata czarodziejów.

Na spragnionych wrażeń magów czekać będzie nauka przygotowywania eliksirów, strefa eksperymentów, fabryka różdżek i magiczna poczta. Wszyscy fani rywalizacji będą mogli zmierzyć się w pojedynkach podczas rozgrywek w tematyczne gry planszowe. Jeśli od analogowych atrakcji wolisz technologię – nic straconego! Dzięki goglom VR będziesz mógł przenieść się do wnętrza najsłynniejszej Szkoły Magii i Czarodziejstwa. Mali czarodzieje będą mogli zrobić pamiątkowe zdjęcie w specjalnej pelerynie niewidce, która ukryje ich przed wzrokiem mugoli! Ponadto, każdy chętny będzie mógł zagrać na konsoli w tytuły poświęcone magii – Hogwart Legacy, czy  Lego Harry Potter.

Magiczne strefy otwarte będą w dniach 18 – 23 listopada od 11.00 do 19.00. Warsztaty będą odbywać się w godzinach 12.00 – 17.00. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny, a strefa wydarzenia zlokalizowana będzie obok kawiarni Costa Coffee.

Więcej informacji na temat wydarzenia oraz aktualnej oferty centrum można znaleźć na stronie centrum.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.