Komunikaty PR

Wielka metropolia i wielkie przygody – premierowy sezon „Jabłko i Szczypior”

2021-11-17  |  10:00
Biuro prasowe

Pewnego dnia Jabłko i Szczypior przyjechali do wielkiego miasta. Wtedy zaczęły się ich perypetie i relacje z zabawnymi postaciami. Teraz Cartoon Network, razem z głównymi bohaterami, zaprasza na powrót do animowanej metropolii. Premiera 2. sezonu serialu „Jabłko i Szczypior” już w poniedziałek 22 listopada o 16:15 w Cartoon Network.

 

Pierwszy przyjazd do miasta był dla Jabłka i Szczypiora turbulentny. Rodzice przysłali ich tam, by zaczęli nowe, pełne przygód życie. Obydwaj mieli znaleźć swoje mieszkania. Trafiali na różne przeszkody, a dotarcie do lokali nie było proste – ale dzięki temu, na skutek przypadku, poznali się! Spotkali również postaci takie jak przyjazny bohaterom Falafel, sumienny w swojej pracy w bistro Pizza czy wspierająca wszystkich Frytka. Fabularne wątki o pokrzepiającej mocy przyjaźni są zasługą twórcy animacji, George’a Gendi’ego.

 

W nowym sezonie Jabłko i Szczypior muszą wymyślić rozwiązanie dla problemu z pupilem. Jabłko zawsze chciał mieć konia – pewnego dnia bohaterowie znajdują niewielkie zwierzę, które sprawia wrażenie, że jest koniem! Niestety okazuje się, że w rzeczywistości to duży pies. Jabłko i Szczypior będą musieli szybko zastanowić się, co zrobić ze zwierzakiem-niespodzianką. Bohaterów zaatakuje też nagła burza! Falafela nie ma w zamieszkiwanym przez nich wszystkich domu, więc spróbują poradzić sobie w dwójkę – sytuacji nie ułatwia fakt, że w dachu jest wielka dziura, przez którą pada deszcz. Pozostało im tylko jedno: włączyć kreatywność i znaleźć coś przydatnego na wysypisku koło domu.

 

Premiera 2. sezonu „Jabłko i Szczypior” w poniedziałek 22 listopada o 16:15 w Cartoon Network.

Emisja od poniedziałku do piątku o 16:15 w Cartoon Network.

 

 

 

 

O Cartoon Network

Cartoon Network, będący częścią WarnerMedia, to numer jeden wśród kanałów dziecięcych oferujący przepełnione humorem, angażujące i uznane na całym świecie produkcje dla dzieci i ich rodzin: „Ben 10”, „Craig znad potoku”, „DC Super Hero Girls”, „Steven Universe”, „Niesamowity świat Gumballa”, „Młodzi Tytani: Akcja!”, „Victor i Valentino” i wiele innych. Oglądany w ponad 185 krajach, w ponad 450 milionach domów i w 33 językach, Cartoon Network inspiruje kolejne pokolenia twórców i innowatorów. Wielokrotnie nagradzane inicjatywy prospołeczne – Stop Bullying: Speak Up i CN Bądź kumplem, nie dokuczaj – są często wykorzystywane przez dzieci i dorosłych poszukujących narzędzi, które mogą pomóc w radzeniu sobie z palącym problemem dokuczania.

 

Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa

Barbara Izowska

Senior PR & Marketing Manager CEE

Benelux and GAS

Katarzyna Tumielewicz

Marketing & PR Manager

katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com

tel. +48 22 43 86 104

Joanna Więckowska

Project Manager | dotrelations

joanna.wieckowska@dotrelations.pl 

+48 690 995 770

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Joanna Kurowska: Żaden polski aktor nie dostał miliona dolarów za film. Gramy równie dobrze jak amerykańscy, a jesteśmy niedoceniani i hejtowani

Artystka nie ma żadnych wątpliwości – polska branża filmowa wymaga natychmiastowego uzdrowienia. Konieczne jest wprowadzenie gruntownych zmian po to, aby zapewnić aktorom lepsze warunki pracy, odpowiednie wynagrodzenie i wsparcie w sytuacjach kryzysowych. Joanna Kurowska zauważa, że honoraria w polskim kinie są rażąco niskie i chociażby w stosunku do zarobków amerykańskich gwiazd dysproporcja jest ogromna. Dla przykładu żaden polski aktor nie otrzymał jeszcze miliona dolarów za rolę, podczas gdy w USA takie kwoty są standardem.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Problemy społeczne

W Polsce rośnie liczba wykrywanych chorób przenoszonych drogą płciową. Coraz większa świadomość i możliwość testowania

Światowa Organizacja Zdrowia podaje, że na świecie codziennie odnotowuje się ponad milion nowych zakażeń chorób uleczalnych przenoszonych drogą płciową (STI). W rzeczywistości może ich być nawet wielokrotnie więcej. W Polsce tylko w 2023 roku wykryto ponad 5 tys. przypadków kiły, chlamydii i rzeżączki. Ze względu na tę samą drogę transmisji zakażenia choroby te często ze sobą współwystępują, a zakażenie jedną z nich zwiększa znacząco ryzyko zakażenia HIV.