Wielka metropolia i wielkie przygody – premierowy sezon „Jabłko i Szczypior”
Pewnego dnia Jabłko i Szczypior przyjechali do wielkiego miasta. Wtedy zaczęły się ich perypetie i relacje z zabawnymi postaciami. Teraz Cartoon Network, razem z głównymi bohaterami, zaprasza na powrót do animowanej metropolii. Premiera 2. sezonu serialu „Jabłko i Szczypior” już w poniedziałek 22 listopada o 16:15 w Cartoon Network.
Pierwszy przyjazd do miasta był dla Jabłka i Szczypiora turbulentny. Rodzice przysłali ich tam, by zaczęli nowe, pełne przygód życie. Obydwaj mieli znaleźć swoje mieszkania. Trafiali na różne przeszkody, a dotarcie do lokali nie było proste – ale dzięki temu, na skutek przypadku, poznali się! Spotkali również postaci takie jak przyjazny bohaterom Falafel, sumienny w swojej pracy w bistro Pizza czy wspierająca wszystkich Frytka. Fabularne wątki o pokrzepiającej mocy przyjaźni są zasługą twórcy animacji, George’a Gendi’ego.
W nowym sezonie Jabłko i Szczypior muszą wymyślić rozwiązanie dla problemu z pupilem. Jabłko zawsze chciał mieć konia – pewnego dnia bohaterowie znajdują niewielkie zwierzę, które sprawia wrażenie, że jest koniem! Niestety okazuje się, że w rzeczywistości to duży pies. Jabłko i Szczypior będą musieli szybko zastanowić się, co zrobić ze zwierzakiem-niespodzianką. Bohaterów zaatakuje też nagła burza! Falafela nie ma w zamieszkiwanym przez nich wszystkich domu, więc spróbują poradzić sobie w dwójkę – sytuacji nie ułatwia fakt, że w dachu jest wielka dziura, przez którą pada deszcz. Pozostało im tylko jedno: włączyć kreatywność i znaleźć coś przydatnego na wysypisku koło domu.
Premiera 2. sezonu „Jabłko i Szczypior” w poniedziałek 22 listopada o 16:15 w Cartoon Network.
Emisja od poniedziałku do piątku o 16:15 w Cartoon Network.
O Cartoon Network
Cartoon Network, będący częścią WarnerMedia, to numer jeden wśród kanałów dziecięcych oferujący przepełnione humorem, angażujące i uznane na całym świecie produkcje dla dzieci i ich rodzin: „Ben 10”, „Craig znad potoku”, „DC Super Hero Girls”, „Steven Universe”, „Niesamowity świat Gumballa”, „Młodzi Tytani: Akcja!”, „Victor i Valentino” i wiele innych. Oglądany w ponad 185 krajach, w ponad 450 milionach domów i w 33 językach, Cartoon Network inspiruje kolejne pokolenia twórców i innowatorów. Wielokrotnie nagradzane inicjatywy prospołeczne – Stop Bullying: Speak Up i CN Bądź kumplem, nie dokuczaj – są często wykorzystywane przez dzieci i dorosłych poszukujących narzędzi, które mogą pomóc w radzeniu sobie z palącym problemem dokuczania.
Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa
Barbara Izowska Senior PR & Marketing Manager CEE Benelux and GAS | Katarzyna Tumielewicz Marketing & PR Manager katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com tel. +48 22 43 86 104 | Joanna Więckowska Project Manager | dotrelations joanna.wieckowska@dotrelations.pl +48 690 995 770
|

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.