Komunikaty PR

Wielka przedświąteczna wyprzedaż zabawek w sklepach Lidl Polska!

2022-11-28  |  12:00
Biuro prasowe

Już niebawem Mikołajki! Z tej okazji sieć Lidl Polska przygotowała specjalną akcję promocyjną na gry i zabawki: przy zakupie dwóch produktów, tańszy zostanie przeceniony aż o 50%! Akcja obowiązuje od poniedziałku 28  listopada do soboty 3 grudnia, wyłącznie w sklepach stacjonarnych.

Lalki, figurki, pluszaki, kolejki, samochodziki czy gry planszowe – w ofercie Lidl Polska jest mnóstwo produktów do podarowania dzieciom na Mikołajki oraz Gwiazdkę. Wiele zabawek – jak np. klocki LEGO (od 39,90 zł/ 1 zestaw) lub drewniany zestaw ulic z pojazdami marki Playtive (139 zł/ 1 zestaw) – uczy kreatywności, pozwala rozwijać wyobraźnię przestrzenną, a  także ćwiczyć zdolności motoryczne. Inne, jak choćby lalki Fashion Doll (79,90 zł/ 1 zestaw), zachęcają dzieci do wspólnej zabawy, a kolekcja 10 klasycznych gier planszowych w  drewnianym pudełku (119 zł/ 1 zestaw) gwarantuje wspaniałą zabawę w rodzinnym gronie!

Jeszcze większy wybór zabawek znajduje się w obszernym katalogu, zamieszczonym na stronie lidl.pl! W  nadchodzącym tygodniu będzie można kupić je znacznie taniej, bo od 28  listopada do 3  grudnia gry i zabawki dostępne w  sklepach stacjonarnych Lidl Polska zostaną objęte specjalną akcją promocyjną: przy zakupie dwóch produktów, tańszy zostanie przeceniony aż o 50%! To wyjątkowa okazja, z której warto skorzystać.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.