Komunikaty PR

Wielka świąteczna zbiórka dla Domów Dziecka

2021-11-17  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

W najbliższą sobotę 20 listopada w Porcie Łódź pojawią się wszystkim już bardzo dobrze znani MotoMikołaje! Grupa motocyklistów, jak co roku, zbierać będzie fundusze na prezenty świąteczne dla podopiecznych z łódzkich Domów Dziecka. MotoMikołaje gościć będą w Centrum przy IKEA przez całą sobotę (10:00 – 21:00). Tu będzie można także podziwiać ich niesamowite pojazdy, a także zrobić sobie pamiątkowe zdjęcia. 

 

Radość dziecka z prezentu znalezionego pod świątecznym drzewkiem trudno opisać słowami! A każde dziecko, bez wyjątku i w takim samym stopniu zasługuje na uśmiech i upominek od Świętego Mikołaja. Swoją cegiełkę, która pomoże spełnić marzenia najmłodszych z Domów Dziecka nr 2, 3, 6 i 15 będzie można dołożyć 20 listopada w Porcie Łódź. Tego dnia w Centrum w godzinach 10:00 – 21:00 gościć będą MotoMikołaje, którzy za okazane wsparcie odwdzięczą się pamiątkowymi zdjęciami i wystawą motocykli. Jednoślady będzie można zobaczyć w Porcie Łódź obok sklepu IKEA.  Będzie aż 10 pojazdów, 2 motocykle elektryczne, pojawią się nawet mikołajowe sanie!

 

MotoMikołaje to grupa motocyklistów, którzy w okresie przedświątecznym organizują w różnych miastach Polski charytatywne zbiórki dla najmłodszych pozostających w Domach Dziecka. Port Łódź po raz kolejny przyłącza się do tej szlachetnej inicjatywy i zaprasza wszystkich do udziału w akcji! Pamiętajmy, każdy może zostać Świętym Mikołajem i spełnić gwiazdkowe marzenia dzieci. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.