Wózek dla dziecka urodzonego zimą – jaki wybrać?
Polska zima jest jednoznaczna z mrozami, co dla nas oznacza, że należy się do niej odpowiednio przygotować. Może się to wydawać proste, ale w jaki sposób mają na zimę przygotować się świeżo upieczeni rodzice, których pociecha przychodzi na świat właśnie w tym okresie? Ważnym aspektem jest, by zadbać o odpowiedni wybór wózka.
Przygotowując dziecko na zimowy spacer, najważniejsze jest, by zadbać o jego komfort i bezpieczeństwo, szczególnie w stosunku do mroźnych temperatur, które panują na zewnątrz. Rodzice pamiętają, by odpowiednio ubrać dziecko, czy zabrać na spacer kocyk bądź śpiworek, jednak łatwo zapomnieć o najważniejszych udogodnieniach, jakie powinien zapewniać ich wózek dziecięcy.
Wózek w zimę powinien sprostać wszystkim trudnościom, jakie mogą spotkać rodziców na spacerze. Śliska, oblodzona ziemia, padający śnieg, wilgoć, błoto pośniegowe i oczywiście niska temperatura powietrza, stanowią duże wyzwanie dla sterowalności wózka, co również przekłada się na komfort rodziców podczas spacerów oraz – co najważniejsze – bezpieczeństwo dziecka.
Na zimowym spacerze w parku, często można napotkać nieudeptany śnieg oraz bryły lodu, więc należy zwrócić uwagę, czy konstrukcja wózka jest odpowiednio stabilna oraz czy koła są wystarczająco duże, twarde i wytrzymałe, a także czy są wyposażone w bieżnik.
Równie ważny jest materiał, z którego wykonana jest gondola – warto upewnić się, że jest ona odpowiednia na nieprzyjazne warunki pogodowe, takie jak niska temperatura czy opady. Istotne jest również, żeby gondola była wystarczająca szeroka, szczególnie kiedy pod uwagę należy wziąć dodatkowe warstwy, w jakie opatulone jest maleństwo, razem z kocykiem czy śpiworkiem.
Jaki wózek wybrać?
Na przyszłych rodziców, którzy spodziewają się dziecka w nadchodzących zimowych miesiącach, czeka wyzwanie, jednak Venicci chce pomóc stawić mu czoła, z wózkiem dziecięcym Venicci Tinum Upline Leo.
Nowy model jest idealny na wszelkie warunki pogodowe, także te najbardziej wymagające. Stylowy i unikalny wózek, nie tylko sprawdzi się podczas zimowych spacerów i sprosta niekorzystnym warunkom atmosferycznym, jak również doskonale zaprezentuje się w śnieżnej scenerii.
Zaprojektowany we współpracy marki z Kasią Sokołowską, jurorką „Top Model” i najbardziej znaną reżyserką pokazów mody, wózek Venicci Tinum Upline Leo jest odpowiedzią na wszystkie potencjalne wymagania rodziców.
Dostępny w wersjach 2w1 i 3w1, z fotelikiem samochodowym Cosmo, wózek jest wyposażony w lekki, ale wytrzymały i odporny stelaż oraz wygodną gondolę. W zestawie z wózkiem dostępna jest też folia przeciwdeszczowa, a sama gondola pokryta jest materiałem chroniącym przed opadami.
Wózek wyposażony jest w solidne, żelowe koła z bieżnikiem, a także system Front Wheels Support, zapewniający wsparcie pracy przednich kół o niezależną blokadę, która może się okazać niezbędna na zlodowaciałym czy zaśnieżonym podłożu.
Ponadto, przy zakupie Venicci Tinum Upline Leo, w zestawie dla rodziców są też wygodne dodatki, takie jak duża, stylowa torba, czy niezbędny w zimę śpiworek – wszystko w cenie wózka.
Wózek Venicci Tinum Upline Leo będzie dostępny od lutego, ale już teraz można dowiedzieć się więcej odwiedzając sklepy partnerskie lub stronę producenta.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.