Wpadnij na spotkanie z Garfieldem w CH Targówek!
Rozpocznij rok szkolny razem z najbardziej znanym rudym kocurem na świecie! Warszawskie centrum handlowe Targówek organizuje fantastyczną imprezę, podczas której będzie można wziąć udział w wyjątkowych atrakcjach i osobiście poznać ulubionego bohatera – Garfielda!
Garfield jest puszystym, leniwym i zapatrzonym w siebie kotem, który kocha lasagne, nie cierpi poniedziałków oraz pająków, a jego jedyne pasje to jedzenie, spanie i picie mocnej kawy. Przygody rudego kocura szybko podbiły serca starszych i młodszych odbiorców.
W piątek i sobotę, 6 i 7 września, centrum handlowe Targówek przygotowało mnóstwo niezapomnianych atrakcji dla najmłodszych! W harmonogramie znalazły się m.in. konkursy – quiz i układanie wielkich magnetycznych puzzli z bohaterami filmu. Na zwycięzców czekają fantastyczne Garfieldowe nagrody! Z kolei co godzinę na w specjalnie wyznaczonej strefie odbywać się będzie Fitness dla Leniwych Kotków – zajęcia ruchowe dla dzieci inspirowane Garfieldem. Będzie wesoło i aktywnie! Pociechy będą mogły również obejrzeć wystawę i poznać ciekawostki z życia Garfielda, a także zrobić sobie z nim zdjęcie. W specjalnym pokoju Garfielda chętni będą mogli zobaczyć zwiastuny filmu i przezabawne filmiki z kotami!
To nie koniec atrakcji! Na najmłodszych czeka doskonała zabawa na dmuchanym kocim torze przeszkód, a także specjalne stanowisko kociego wizażu, gdzie każde dziecko może przemienić się w małego Garfielda. Nie zabraknie także pysznych przekąsek! Smakowita Pizzeria u Garfielda zaserwuje jedno z ulubionych dań naszego bohatera – pizzę z serem i pomidorami, którą będzie można odebrać za darmo po okazaniu kuponu z programu Masz Okazje! Do dyspozycji odwiedzających będzie również niezwykły Garfieldobus, który stanie przed wejściem do galerii.
Wpadnij do CH Targówek 6 i 7 września! Atrakcje potrwają od 11:00 do 19:00! Więcej informacji nt. harmonogramu wydarzeń i aktualnej oferty centrum handlowego Targówek znajduje się pod adresem: https://atrium-targowek.pl/aktualnosci/.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.