Wrześniowe weekendy z wyprawką szkolną od Vito i Bella w Alfa Centrum Gdańsk
Centrum Handlowe Alfa w Gdańsku chcąc umilić wszystkim uczniom powrót do szkoły,
organizuje specjalne wrześniowe weekendy we współpracy z Vito i Bella – ulubieńcami dzieci i młodzieży, których filmy na YouTubie biją rekordy popularności. W dniach 16-17 oraz 23-24 września na terenie galerii odbędą się wyjątkowe akcje promocyjne, podczas których można będzie zdobyć różne gadżety od Vito i Bella i odebrać szkolną wyprawkę z wizerunkiem youtubowych gwiazd.
Każde pokolenie ma swoich idoli, a obecnie wśród dzieci i młodzieży są nimi niewątpliwie Vito i Bella. To topowi polscy YouTuberzy, szczególnie uwielbiani przez najmłodszych. Filmy,
w których twórcy wcielają się w postacie ze świata gier Minecraft i Roblox biją rekordy popularności i każdorazowo zyskują setki tysięcy odsłon. Ponadto Vito i Bella stworzyli własne marki i produkty, które podobnie jak oni sami wzbudzają prawdziwy szał wśród fanów ich twórczości.
Dlatego Alfa Centrum przygotowało na wrześniowe weekendy specjalne akcje promocyjne. Klienci, którzy przyjdą na zakupy do centrum w dniach 16-17 oraz 23-24 września w godz. 11.00-18.00 będą mieli okazję zdobyć gadżety szkolne – zestawy zeszytów lub plecaków od słynnych minecraftowych youtuberow.
„W organizowanych przez nas wydarzeniach staramy się łączyć przyjemne z pożytecznym. Wrzesień to wciąż czas kompletowania wyprawek, a Vito i Bella cieszą się ogromną popularnością wśród dzieci i młodzieży szkolnej, dlatego cieszymy się, że możemy nagrodzić naszych stałych klientów tak unikalnymi gadżetami” – mówi Lech Polański, Shopping Centre Director, Alfa Centrum Gdańsk.
Aby odebrać nagrody we wskazane dni promocji należy zrobić zakupy za minimum 150 zł oraz dołączyć do programu lojalnościowego ALFA BONUS CLUB, w którym na klientów czekają dodatkowe zniżki, promocje i jeszcze wiele innych bonusów. Podczas wydarzenia po pasażu centrum będą przechadzać się maskotki Vito i Bella, które chętnie zapozują do zdjęć z wiernymi fanami.
To jeszcze nie koniec niespodzianek, które Alfa Centrum przygotowało dla dzieci w ramach akcji z Vito i Bella. Na Facebooku Alfa Centrum zostanie zorganizowany konkurs, w którym można będzie wygrać plecaki oraz bluzy ze sklepu youtuberów. Wrześniowe weekendyw gdańskiej galerii będą więc doskonałą szansą na zdobycie prezentów, które przydadzą się w nadchodzącym roku szkolnym i z pewnością podbiją serca wszystkich fanów Vito i Bella.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.