Wrześniowe weekendy z wyprawką szkolną od Vito i Bella w Alfa Centrum Gdańsk
Centrum Handlowe Alfa w Gdańsku chcąc umilić wszystkim uczniom powrót do szkoły,
organizuje specjalne wrześniowe weekendy we współpracy z Vito i Bella – ulubieńcami dzieci i młodzieży, których filmy na YouTubie biją rekordy popularności. W dniach 16-17 oraz 23-24 września na terenie galerii odbędą się wyjątkowe akcje promocyjne, podczas których można będzie zdobyć różne gadżety od Vito i Bella i odebrać szkolną wyprawkę z wizerunkiem youtubowych gwiazd.
Każde pokolenie ma swoich idoli, a obecnie wśród dzieci i młodzieży są nimi niewątpliwie Vito i Bella. To topowi polscy YouTuberzy, szczególnie uwielbiani przez najmłodszych. Filmy,
w których twórcy wcielają się w postacie ze świata gier Minecraft i Roblox biją rekordy popularności i każdorazowo zyskują setki tysięcy odsłon. Ponadto Vito i Bella stworzyli własne marki i produkty, które podobnie jak oni sami wzbudzają prawdziwy szał wśród fanów ich twórczości.
Dlatego Alfa Centrum przygotowało na wrześniowe weekendy specjalne akcje promocyjne. Klienci, którzy przyjdą na zakupy do centrum w dniach 16-17 oraz 23-24 września w godz. 11.00-18.00 będą mieli okazję zdobyć gadżety szkolne – zestawy zeszytów lub plecaków od słynnych minecraftowych youtuberow.
„W organizowanych przez nas wydarzeniach staramy się łączyć przyjemne z pożytecznym. Wrzesień to wciąż czas kompletowania wyprawek, a Vito i Bella cieszą się ogromną popularnością wśród dzieci i młodzieży szkolnej, dlatego cieszymy się, że możemy nagrodzić naszych stałych klientów tak unikalnymi gadżetami” – mówi Lech Polański, Shopping Centre Director, Alfa Centrum Gdańsk.
Aby odebrać nagrody we wskazane dni promocji należy zrobić zakupy za minimum 150 zł oraz dołączyć do programu lojalnościowego ALFA BONUS CLUB, w którym na klientów czekają dodatkowe zniżki, promocje i jeszcze wiele innych bonusów. Podczas wydarzenia po pasażu centrum będą przechadzać się maskotki Vito i Bella, które chętnie zapozują do zdjęć z wiernymi fanami.
To jeszcze nie koniec niespodzianek, które Alfa Centrum przygotowało dla dzieci w ramach akcji z Vito i Bella. Na Facebooku Alfa Centrum zostanie zorganizowany konkurs, w którym można będzie wygrać plecaki oraz bluzy ze sklepu youtuberów. Wrześniowe weekendyw gdańskiej galerii będą więc doskonałą szansą na zdobycie prezentów, które przydadzą się w nadchodzącym roku szkolnym i z pewnością podbiją serca wszystkich fanów Vito i Bella.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.