Komunikaty PR

Wrześniowe weekendy z wyprawką szkolną od Vito i Bella w Alfa Centrum Gdańsk

2022-09-12  |  12:00
Biuro prasowe

Centrum Handlowe Alfa w Gdańsku chcąc umilić wszystkim uczniom powrót do szkoły,
organizuje specjalne wrześniowe weekendy we współpracy z Vito i Bella – ulubieńcami dzieci i młodzieży, których filmy na YouTubie biją rekordy popularności. W dniach 16-17 oraz 23-24 września na terenie galerii odbędą się wyjątkowe akcje promocyjne, podczas których można będzie zdobyć różne gadżety od Vito i Bella i odebrać szkolną wyprawkę z wizerunkiem youtubowych gwiazd.

Każde pokolenie ma swoich idoli, a obecnie wśród dzieci i młodzieży są nimi niewątpliwie Vito i Bella. To topowi polscy YouTuberzy, szczególnie uwielbiani przez najmłodszych. Filmy,
w których twórcy wcielają się w postacie ze świata gier Minecraft i Roblox biją rekordy popularności i każdorazowo zyskują setki tysięcy odsłon. Ponadto Vito i Bella stworzyli własne marki i produkty, które podobnie jak oni sami wzbudzają prawdziwy szał wśród fanów ich twórczości.

Dlatego Alfa Centrum przygotowało na wrześniowe weekendy specjalne akcje promocyjne. Klienci, którzy przyjdą na zakupy do centrum w dniach 16-17 oraz 23-24 września w godz. 11.00-18.00 będą mieli okazję zdobyć gadżety szkolne – zestawy zeszytów lub plecaków od słynnych minecraftowych youtuberow.

„W organizowanych przez nas wydarzeniach staramy się łączyć przyjemne z pożytecznym. Wrzesień to wciąż czas kompletowania wyprawek, a Vito i Bella cieszą się ogromną popularnością wśród dzieci i młodzieży szkolnej, dlatego cieszymy się, że możemy nagrodzić naszych stałych klientów tak unikalnymi gadżetami” – mówi Lech Polański, Shopping Centre Director, Alfa Centrum Gdańsk.

Aby odebrać nagrody we wskazane dni promocji należy zrobić zakupy za minimum 150 zł oraz dołączyć do programu lojalnościowego ALFA BONUS CLUB, w którym na klientów czekają dodatkowe zniżki, promocje i jeszcze wiele innych bonusów. Podczas wydarzenia po pasażu centrum będą przechadzać się maskotki Vito i Bella, które chętnie zapozują do zdjęć z wiernymi fanami.

To jeszcze nie koniec niespodzianek, które Alfa Centrum przygotowało dla dzieci w ramach akcji z Vito i Bella. Na Facebooku Alfa Centrum zostanie zorganizowany konkurs, w którym można będzie wygrać plecaki oraz bluzy ze sklepu youtuberów. Wrześniowe weekendyw gdańskiej galerii będą więc doskonałą szansą na zdobycie prezentów, które przydadzą się w nadchodzącym roku szkolnym i z pewnością podbiją serca wszystkich fanów Vito i Bella.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.