Wygodne i bezpieczne butelki dla najmłodszych
Zwierzęcy bohaterowie pomogą najmłodszym w utrwalaniu nawyku picia wody. Pięć sympatycznych wzorów z wizerunkami zwierzątek, takich jak miś, szop i pingwin, zostało umieszczonych na butelkach od firmy Waterdrop, zaprojektowanych z myślą o wygodnym i bezpiecznym używaniu przez dzieci. Wysoce szczelne, trwałe i łatwe w czyszczeniu butelki będą dostępne w sklepie internetowym producenta od 12 grudnia 2021 roku.
Wypijanie odpowiedniej ilości wody każdego dnia nie jest łatwe dla wielu dorosłych – niedziwne więc, że zapominają o nim także dzieci. Najmłodsi często nie zdają sobie sprawy z tego, jak ważne jest, by pić wodę regularnie, a nie tylko wtedy, gdy poczują pragnienie podczas zabawy. Aby zachęcić dzieci do częstszego sięgania po wodę i sprawić, by picie było łatwiejsze, firma Waterdrop stworzyła dedykowaną najmłodszym kolekcję butelek ze stali nierdzewnej.
Bohaterami kolekcji zostały sympatyczne zwierzątka, między innymi: Pingwin Pico, Miś Teddy, Tygrysica Tilly i Szop Roxy. Ich wizerunki zostały umieszczone na butelkach i towarzyszących im gadżetach. Każde dziecko może wybrać swojego ulubionego bohatera, który będzie towarzyszył mu przez cały dzień i przypominał o piciu wody.
Wygodne i bezpieczne picie dla najmłodszych
Butelki zaprojektowane zostały z myślą o wykorzystaniu przez dzieci powyżej 18 miesiąca życia. Mniejszy od regularnego rozmiar butelki zapewni wygodne utrzymanie nawet niewielkimi rączkami. Butelki zamykane są przy pomocy gumowej, wysoce szczelnej nasadki, która jest łatwa do zdjęcia (jednak trudna do zgubienia - jest przymocowana do butelki) i wyposażone w zawór, który zapobiegnie wylaniu się napoju.
Materiały wykorzystane do stworzenia butelek są zarówno wytrzymałe na uszkodzenia i intensywne użytkowanie, jak i łatwe w czyszczeniu – tak by każde dziecko mogło cieszyć się swoją butelką do woli i jak najdłużej. Każda butelka jest wolna od BPA i posiada certyfikat TÜV (została sprawdzona pod względem bezpieczeństwa, spełnia wymagania niemieckiej ustawy o bezpieczeństwie urządzeń i produktów).
Najważniejsze skarby malucha zawsze pod ręką
Kolekcji butelek dla najmłodszych towarzyszą plecaki we wzorach korespondujących z jej bohaterami. Zostały wykonane z bawełny organicznej i pomieszczą nie tylko butelkę z wodą, ale i wszystkie najważniejsze skarby każdego dziecka.
Butelki oraz plecaki będą dostępne w sklepie producenta od 12 grudnia 2021, od godziny 17:00 dla wszystkich zainteresowanych. Więcej informacji można znaleźć na www.waterdrop.pl

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.