Wyjątkowe zaangażowanie uczestników rekordu e-kartek
Biuro Rekordów
ul. Święty Marcin 29/8
61-806 Poznań
info|biurorekordow.pl| |info|biurorekordow.pl
+48 690 939 469
https://biurorekordow.pl/
Pomimo ogromnego zaangażowania uczestników akcji wysyłania e-kartek z życzeniami dla chorej na SMA Lenki Mazur - oficjalnego Rekordu Polski nie udało się pobić.
Zaangażowanie uczestników w całe rekordowe przedsięwzięcie zasługuje jednak na uwagę i pozwala wiwrzyć, że robiąc coś wspólnymi siłami, można osiągnąć na prawdę wiele.
Do Rekordu Polski Do liczyły się tylko e-kartki zawierające grafikę i tekst z życzeniami, wysłane w ciągu 1 miesiąca - od 1 grudnia do 31 grudnia. Nadesłane e-kartki były świąteczne lub z innej okazji, ponieważ każda okazja jest dobra, aby pomóc. Niestety, do ustanowienia oficjalnego rekordu zabrakło kilkudziesieciu e-kartek.
Trzymamy kciuki za kolejne rekordowe wyczyny na rzecz Lenki Mazur.
Więcej informacji o tym minionym wydarzeniu tutaj: https://biurorekordow.pl/event/rekord-polski-dla-lenki-mazur/

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.