Wyprawka szkolna za 50 złotych? W Pepco to możliwe!
Wyprawka szkolna za 50 złotych? W Pepco to możliwe!
Już niedługo w szkołach wybrzmi dzwonek, a uczniowie zasiądą w ławkach po wakacyjnej przerwie. To właśnie z myślą o nich i ich rodzicach, Pepco stworzyło podstawowy zestaw szkolny, który można skompletować za jedyne 50 zł! W tej cenie rodzice wyposażą swoje pociechy w: zeszyt, blok, długopisy, ołówki, gumki i nożyczki, a także koszulkę i spodenki. Oprócz podstawowych przyborów szkolnych, w sklepach na uczniów czeka już szeroki wybór plecaków, ubrań, obuwia i innych akcesoriów przydatnych w powrocie do szkoły, a to wszystko w konkurencyjnie niskich cenach.
Wakacje w pełni, ale szkoła tuż tuż…
Wakacyjny odpoczynek trwa w najlepsze, a dzieci cieszą się beztroskim czasem zabaw i wycieczek. Inaczej wygląda sytuacja rodziców, którzy pod koniec lipca już rozpoczynają przygotowania dziecka do nowego roku szkolnego. Skompletowanie szkolnej wyprawki może być prawdziwym wyzwaniem, wymagającym nie tylko czasu i energii, ale także wydatków, zwłaszcza jeśli dziecko idzie do szkoły po raz pierwszy. Pepco doskonale zna potrzeby i oczekiwania – zarówno uczniów, jak i ich rodziców. Dlatego oferuje funkcjonalne, wysokiej jakości akcesoria szkolne w atrakcyjnych cenach i do kupienia w jednym miejscu.
Wyprawka szkolna za 50 złotych
Podstawowa wyprawka szkolna w sklepach Pepco może kosztować tylko 50 złotych! W jej skład wchodzą: zeszyt A5 (1,5 zł), zestaw 8 kolorowych długopisów (3 zł), opakowanie 6 ołówków z gumką HB (1,5 zł), temperówka z pojemnikiem (2 zł), zestaw dwóch gumek do mazania (1,5 zł), nożyczki dziecięce (3 zł), piórnik (5 zł), blok rysunkowy A4 (2 zł), t-shirt (10 zł) oraz spodnie z bajkowymi motywami ze 100% bawełny (20 zł).
– Pierwsze dni w szkole to dla dziecka ogromne przeżycie – powrót do codziennych obowiązków związanych ze zdobywaniem wiedzy, kształtowanie relacji z rówieśnikami, a także wiele nowych doświadczeń. Zdajemy sobie sprawę, że rozpoczęcie roku szkolnego może wiązać się z wieloma emocjami także u rodziców. Zwłaszcza wtedy, gdy przychodzi do skompletowania wyprawki szkolnej. Dlatego wychodzimy naprzeciw wyzwaniom opiekunów, tworząc szeroką i różnorodną ofertę wyposażenia ucznia. Chcemy, aby każdy rodzic mógł łatwo znaleźć coś, co spełni oczekiwania ich dziecka, a równocześnie będzie w niskiej cenie – mówi Agnieszka Jaworska, Commercial Director Pepco Group.
Plecaki, bidony, lunch boxy i superbohaterowie
Poza podstawowymi produktami potrzebnymi każdemu uczniowi, Pepco przygotowało także zróżnicowaną ofertę szkolną obejmującą m.in. plecaki, zestawy przyborów artystycznych, czy lunch boxy i bidony. Fani popularnych bajek również znajdą coś dla siebie w szerokiej ofercie ubrań i akcesoriów, uwzględniającej także modne nadruki przygotowane we współpracy z Marvel, Disney, Barbie czy Hot Wheels. Dzięki kolorowym i ciekawym motywom powrót do szkoły będzie dla dziecka jeszcze bardziej ekscytujący.
***
Grupa Pepco
Grupa Pepco powstała w 2015 roku i składa się z silnych sieci detalicznych, tzn. Pepco, Dealz i Poundland, współpracujących z PGS, globalnym dostawcą. Grupa Pepco ma obecnie ponad 4900 sklepów w 20 krajach i zatrudnia ok. 47 000 osób.
Pepco
Pepco, tak zwany value retailer, to jedna z największych w Europie sieci handlowych, oferujących odzież dla całej rodziny i artykuły dla domu w bardzo atrakcyjnych cenach. Po blisko 20 latach nieprzerwanego rozwoju sklepy Pepco są obecnie odwiedzane przez klientów przeprowadzających 30 milionów transakcji miesięcznie. Firma, której główna siedziba mieści się w Poznaniu, zatrudnia obecnie ponad 30 tysięcy pracowników w 18 krajach w całej Europie i posiada sieć ponad 3700 sklepów.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.