Zadbaj o bezpieczeństwo w ciąży! Zamów już dziś mobilne KTG Pregnabit
Badanie KTG to „złoty standard” opieki okołoporodowej wykonywane obowiązkowo u każdej kobiety w III trymestrze ciąży. Przeprowadzane w tradycyjnej formie wymaga od pacjentki nawet kilkugodzinnej wizyty w placówce medycznej. Dzięki telemedycznemu urządzeniu KTG Pregnabit, badanie można wykonać o każdej porze, w zaciszu swojego domu. W trosce o bezpieczeństwo ciężarnych kobiet, producent urządzenia wprowadza ofertę specjalną.
Czym jest KTG Pregnabit?
Telemedyczne urządzenie KTG Pregnabit pozwala na przeprowadzanie badania w dowolnym miejscu i czasie, bez konieczności wizyty w placówce medycznej. Zapisy KTG są na bieżąco analizowane przez specjalistów z Medycznego Centrum Telemonitoringu przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. Wykwalifikowany personel medyczny jest w stałym kontakcie z pacjentką, która już po kilku minutach dostaje analizę zapisu KTG za pośrednictwem wiadomości sms.
TeleKTG – korzyści dla pacjentki
Przede wszystkim badanie odbywa się zdalnie, co jest szalenie ważne w obecnej sytuacji zagrożenia epidemiologicznego. Ciężarne kobiety mogą dzięki temu ograniczyć liczbę wizyt w ośrodkach medycznych, zmniejszając zbędne ryzyko związane w wychodzeniem z domu. Dzięki KTG Pregnabit przyszła mama może wykonać badanie w każdym momencie, a co za tym idzie posiada kontrolę nad przebiegiem ciąży. Nad bezpieczeństwem pacjentek czuwają specjaliści z Telemedycznego Centrum Monitoringu – wykwalifikowany personel medyczny z dr n. med. Robertem Woytoniem na czele.
Gdzie wypożyczyć KTG Pregnabit?
Od teraz to bardzo proste! Właśnie ruszyła strona internetowa z ofertą specjalną! Wypożyczenie zajmuje dosłownie chwilę – wystarczy zamówić urządzenie przez stronę internetową wypozycz.pregnabit.com. Kurier dostarczy je pod wskazany adres w ciągu 48 h! Koszt miesięcznego abonamentu to jedynie 199 zł.
Urządzenia można wypożyczyć również stacjonarnie. Listę placówek, w których dostępne jest KTG Pregnabit znajdziesz na stronie www.pregnabit.com

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Dorota Szelągowska: Tęsknię za Darkiem „Stolarzem” przed kamerą. Ale mamy ze sobą kontakt i będziemy razem robić jakieś rzeczy youtube’owe
Prezenterka zaznacza, że wraz z ostatnim klapsem na planie zdjęciowym programu, który wcześniej realizowała z Darkiem „Stolarzem”, nie zakończyła się ich znajomość. Nadal utrzymują ze sobą kontakt i planują kolejne wspólne przedsięwzięcia. Dorota Szelągowska uważa, że każdy powinien maksymalnie wykorzystywać swój potencjał, dlatego nie można siedzieć bezczynnie, tylko trzeba podejmować nowe wyzwania, korzystać z dostępnych propozycji i szans. Teraz co prawda obydwoje pracują dla konkurencyjnych stacji, ale nie rywalizują ze sobą, tylko nadal się wspierają.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Robotyka i SI
Za 90 proc. wypadków drogowych odpowiada człowiek. Rozwój autonomicznych pojazdów może to ryzyko ograniczyć

Z analiz Polskiego Obserwatorium Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego ITS wynika, że w ok. 90 proc. wypadków drogowych decydującą rolę odgrywa czynnik ludzki. Dzięki inteligentnym pojazdom liczba wypadków może się zmniejszyć o ok. 30 proc. Stopniowe udoskonalanie czujników i algorytmów ma kluczowe znaczenia dla poprawy bezpieczeństwa na drogach. Obecnie samochody osiągają drugi i trzeci poziom autonomii w sześciostopniowej skali SAE.