Komunikaty PR

Zakończenie wakacji z Happy Kids w Manufakturze

2024-08-30  |  17:12
Biuro prasowe

W weekend, 30-31 sierpnia, na dzieci i ich opiekunów na rynku Manufaktury czekać będzie mnóstwo atrakcji przygotowanych przez Fundację Happy Kids. Od dmuchańców i warsztaty artystyczne po animacje i sportowe wyzwania. Wszystko to na zakończenie wakacji!

Fundacja Happy Kids zaangażowana jest w opiekę nad dziećmi z ukraińskich domów dziecka, ewakuowanych w 2022 roku po wybuchu wojny. Pod ich opieką znajduje się blisko 650 podopiecznych. Happy Bus to wakacyjny projekt łódzkiej fundacji. Jego głównym celem jest niwelowanie różnic w dostępie do kreatywnej edukacji i rozrywki w czasie wolnym od szkoły, pomiędzy dziećmi z mniejszych i większych miejscowości. Zakończenie tegorocznej odsłony projektu odbędzie się w ostatni weekend sierpnia na rynku Manufaktury.

W programie znalazło się szereg bezpłatnych atrakcji dla dzieci i młodzieży, ale także dla ich rodziców, opiekunów czy dziadków. Na rynku Manufaktury stanie prawdziwy plac zabaw! Pozycją obowiązkową będą dmuchańce – zjeżdżalnie i zamek do skakania. W strefie pod namiotem będzie można wziąć udział w warsztatach z robienia bransoletek, tworzenia balonowych zwierząt, malowaniu na folii i wielu innych. Nie zabraknie również aktywnej strefy z animacjami, tj. zabaw z chustą animacyjną, robienia dużych baniek, bitwy wodnej czy gier i konkursów sportowych z narodami. Na dzieci czekać będzie również wyjątkowy autobus przerobiony na figloraj.

Atrakcje dla dzieci dostępne będą w piątek i sobotę, 30-31 sierpnia, w godzinach 12:00 – 19:00. Udział w nich jest bezpłatny. Na miejscu będzie można wesprzeć działalność Fundacji Happy Kids zasilając zbiórkę.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.