Zakończenie wakacji z Happy Kids w Manufakturze
W weekend, 30-31 sierpnia, na dzieci i ich opiekunów na rynku Manufaktury czekać będzie mnóstwo atrakcji przygotowanych przez Fundację Happy Kids. Od dmuchańców i warsztaty artystyczne po animacje i sportowe wyzwania. Wszystko to na zakończenie wakacji!
Fundacja Happy Kids zaangażowana jest w opiekę nad dziećmi z ukraińskich domów dziecka, ewakuowanych w 2022 roku po wybuchu wojny. Pod ich opieką znajduje się blisko 650 podopiecznych. Happy Bus to wakacyjny projekt łódzkiej fundacji. Jego głównym celem jest niwelowanie różnic w dostępie do kreatywnej edukacji i rozrywki w czasie wolnym od szkoły, pomiędzy dziećmi z mniejszych i większych miejscowości. Zakończenie tegorocznej odsłony projektu odbędzie się w ostatni weekend sierpnia na rynku Manufaktury.
W programie znalazło się szereg bezpłatnych atrakcji dla dzieci i młodzieży, ale także dla ich rodziców, opiekunów czy dziadków. Na rynku Manufaktury stanie prawdziwy plac zabaw! Pozycją obowiązkową będą dmuchańce – zjeżdżalnie i zamek do skakania. W strefie pod namiotem będzie można wziąć udział w warsztatach z robienia bransoletek, tworzenia balonowych zwierząt, malowaniu na folii i wielu innych. Nie zabraknie również aktywnej strefy z animacjami, tj. zabaw z chustą animacyjną, robienia dużych baniek, bitwy wodnej czy gier i konkursów sportowych z narodami. Na dzieci czekać będzie również wyjątkowy autobus przerobiony na figloraj.
Atrakcje dla dzieci dostępne będą w piątek i sobotę, 30-31 sierpnia, w godzinach 12:00 – 19:00. Udział w nich jest bezpłatny. Na miejscu będzie można wesprzeć działalność Fundacji Happy Kids zasilając zbiórkę.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.