Zakończenie wakacji z Happy Kids w Manufakturze
W weekend, 30-31 sierpnia, na dzieci i ich opiekunów na rynku Manufaktury czekać będzie mnóstwo atrakcji przygotowanych przez Fundację Happy Kids. Od dmuchańców i warsztaty artystyczne po animacje i sportowe wyzwania. Wszystko to na zakończenie wakacji!
Fundacja Happy Kids zaangażowana jest w opiekę nad dziećmi z ukraińskich domów dziecka, ewakuowanych w 2022 roku po wybuchu wojny. Pod ich opieką znajduje się blisko 650 podopiecznych. Happy Bus to wakacyjny projekt łódzkiej fundacji. Jego głównym celem jest niwelowanie różnic w dostępie do kreatywnej edukacji i rozrywki w czasie wolnym od szkoły, pomiędzy dziećmi z mniejszych i większych miejscowości. Zakończenie tegorocznej odsłony projektu odbędzie się w ostatni weekend sierpnia na rynku Manufaktury.
W programie znalazło się szereg bezpłatnych atrakcji dla dzieci i młodzieży, ale także dla ich rodziców, opiekunów czy dziadków. Na rynku Manufaktury stanie prawdziwy plac zabaw! Pozycją obowiązkową będą dmuchańce – zjeżdżalnie i zamek do skakania. W strefie pod namiotem będzie można wziąć udział w warsztatach z robienia bransoletek, tworzenia balonowych zwierząt, malowaniu na folii i wielu innych. Nie zabraknie również aktywnej strefy z animacjami, tj. zabaw z chustą animacyjną, robienia dużych baniek, bitwy wodnej czy gier i konkursów sportowych z narodami. Na dzieci czekać będzie również wyjątkowy autobus przerobiony na figloraj.
Atrakcje dla dzieci dostępne będą w piątek i sobotę, 30-31 sierpnia, w godzinach 12:00 – 19:00. Udział w nich jest bezpłatny. Na miejscu będzie można wesprzeć działalność Fundacji Happy Kids zasilając zbiórkę.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm
Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.
Muzyka
Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.