Zostań mistrzem prezentów z Avon i podaruj dziecku prezent, który sprawi mu rad
DLA MAŁEJ KSIĘŻNICZKI
Małe dziewczynki uwielbiają „Krainę lodu”, a Elsa i Anna to często ich ulubione bohaterki. Z myślą o tym, by sprawić im radość, marka Avon przygotowała kosmetyki z motywem tej animacji.
Od 1.11.2022 w świątecznej ofercie marki Avon pojawią się zestaw trzech delikatnych zapachów o pojemności 15 ml: Owocowa Błogość, Kwiatowa Radość, Morskie Przygody w cenie 39,99 zł oraz zestaw kosmetyków, w skład którego wchodzą Pachnąca mgiełka, szampon i odżywka 2w1 oraz delikatny żel do mycia ciała. Całość spakowana jest w prezentową torebkę i gotowa do podarowania.
W serii Frozen od 1.11.2022 dostępne będą także inne produkty jak: Lekka woda zapachowa z nutami moreli, jagód, waty cukrowej oraz słodkiej wanilii w cenie 29,99 zł, Spray do rozczesywania włosów - 16,99 zł oraz balsam do ust – 12,99 zł. Wszystko dla małych księżniczek, które marzą
o tym, by być jak ich ulubione postaci.
DLA MAŁEGO SUPERBOHATERA – Zestaw trzech kosmetyków Spider-Man dla chłopców
Chłopcy często marzą o tym, by być jak Super-Man. Kosmetyki z tą postacią na pewno przypadną więc im do gustu.
W świątecznym zestawie Avon znajdują się 3 superprodukty dla superbohatera: żel do włosów, który zapewni utrwalenie fryzury na cały dzień, 2w1 szampon i żel pod prysznic, który delikatnie oczyszcza skórę,
a włosom nadaje połysk i miękkość oraz lekka woda zapachowa z nutami cytrusów i piżma. Zestaw dostępny od 1.11.2022 w cenie 39,99 zł.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.