Zostań pomocnikiem Świętego Mikołaja! – świąteczna akcja Coccodrillo
Święta to idealna okazja, aby w kreatywny sposób spędzić czas ze swoim dzieckiem. Misją Coccodrillo jest kreatywne wyrażanie siebie, dlatego w ten szczególny czas chcemy zachęcić dzieci i rodziców do wspólnej, kreatywnej zabawy! Pokażcie nam swoje świąteczne dzieła – własnoręcznie wykonane ozdoby choinkowe, prezenty, dekoracje domu lub inne świąteczne projekty. Do zgarnięcia atrakcyjne nagrody!
Zadanie konkursowe
Wraz z dzieckiem wykonaj kreatywny projekt świąteczny, np. ozdoby choinkowe, prezenty, kartki świąteczne lub inne świąteczne projekty. Technika dowolna. Projekt powinien być stworzony wspólnie przez rodzica i dziecko. Zdjęcia Waszych prac należy umieścić pod postem konkursowym na profilu Coccodrillu na Faceboooku.
Atrakcyjne nagrody
Trzy najbardziej kreatywne prace zostaną nagrodzone kodem rabatowym do wykorzystania w sklepie internetowym Coccodrillo.eu o wartości 500 zł. Do wygrania jest także 10 zestawów klocków Blocki (wysłane losowo).
Na zgłoszenia czekamy do 6 grudnia 2020 roku! Powodzenia!
Ale to nie koniec… wszystko…
Na wszystkich, którzy zrobią zakupy w sklepie internetowym Coccodrillo.eu za minimum 100 zł otrzymają klocki Blocki w prezencie (wysyłane losowo)! Akcja trwa do wyczerpania zapasów.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.