„Zwariowane Melodie: Kreskówki” - nowe odcinki 1. sezonu i odcinek specjalny
Świąteczne celebracje czas zacząć! W Boomerangu odbędzie się premiera odcinka specjalnego „Zwariowane Melodie: Kreskówki”, czyli „24-karotkowy specjał gwiazdkowy Królika Bugsa”. Na widzów czekają także zupełnie nowe odcinki 1. sezonu kreskówki. Premiera serialu 22 listopada o 13:00. Premiera odcinka świątecznego 3 grudnia o 13:00.
Premierowe odcinki 1. sezonu „Zwariowane Melodie: Kreskówki”
W nowych odcinkach sezonu widzowie spotkają wszystkie ulubione postaci. Powróci marsjanin Marv. Razem z innymi obcymi przybędą na Ziemię. Są pewni, że nowa planeta będzie w całości należeć do nich! Marv chce, żeby Bugs mu służył, ale jego misterny plan spali na panewce. Kosmiczny przybysz jeszcze nie wie, że przechytrzą go... robaczki. Uwielbiający przygody kaczor Daffy i strachliwy prosiak Porky utkną na pustyni przy wymianie opony. Kot Sylwester chce złapać Tweety’ego, ale tym razem na jego drodze stanie szczególna przeszkoda: przyjaciel pani Tweety’ego, mistrz boksu.
„24-karotkowy specjał gwiazdkowy Królika Bugsa”
W pewnym domu stoi świąteczna choinka. Są na niej łańcuchy, bombki i… dodatki, które kojarzą się z postaciami Zwariowanych Melodii. Tak widzowie rozpoczną święta z kultowymi bohaterami, w specjalnym odcinku. Za tajemniczym narratorem epizodu stoi pewna postać, która całkiem prawdopodobnie ma długie szare uszy i uwielbia chrupać marchewkę.
Diabeł tasmański Taz, prosiak Porky, kaczor Daffy, kojot E. Wiluś, struś Pędziwiatr, kot Sylwester i kanarek Tweety – ci bohaterowie pojawią się w grudniowej opowieści. Nie mogło też zabraknąć głównej gwiazdy odcinka: królika Bugsa, a myśliwy Elmer zadba o to, aby miał co robić.
Premiera nowych odcinków 1. sezonu „Zwariowane Melodie: Kreskówki” w poniedziałek 22 listopada o 13:00. Emisja od poniedziałku do piątku o 13:00 w Boomerang.
Premiera specjalnego odcinka „24-karotkowy specjał gwiazdkowy Królika Bugsa” w piątek 3 grudnia o 13:00 w Boomerang.
O Boomerang
Boomerang, będący częścią Warner Media, to kanał telewizji kablowej i satelitarnej, który przez 24 godziny na dobę dostarcza swoim odbiorcom najlepsze klasyczne i współczesne animacje. Boomerang skierowany jest do chłopców i dziewczynek w wieku 4-7 lat i oferuje ekscytującą mieszankę lekkich i zabawnych kreskówek dla całej rodziny: „Scooby-Doo i… zgadnij kto?”, „Tom i Jerry”, „Jaś Fasola”, „Nowe Zwariowane Melodie”, „Taffy” i wiele innych. Boomerang jest dostępny w 140 milionach domów w 165 krajach Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki, Ameryki Łacińskiej i Azji.
Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa
Barbara Izowska Senior PR & Marketing Manager CEE Benelux and GAS
| Katarzyna Tumielewicz Marketing & PR Manager katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com tel. +48 22 43 86 104 | Joanna Więckowska Project Manager | dotrelations joanna.wieckowska@dotrelations.pl +48 690 995 770
|

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.