Komunikaty PR

Zyskaj moc dzięki Panasonic i wygraj udział w obozie karate POWER RANGERS

2021-07-22  |  13:30
Biuro prasowe

Kreatywna energia pomiędzy firmą Panasonic – największym w Europie producentem baterii – i należącą do Hasbro marką POWER RANGERS nie słabnie. Tegoroczna współpraca obu marek dotyczy zyskiwania mocy – a konkretnie wzmacniania swoich umiejętności przez fanów serialu. Zapraszamy do udziału w grze online, w której można wygrać wyjazd na obóz karate POWER RANGERS.

Jest to kolejna ekscytująca okazja dla fanów POWER RANGERS z całej Europy. W nowej kampanii trzeba wykazać się swoimi umiejętnościami w grze Power Up, aby wygrać ekskluzywne nagrody lub po prostu dobrze się bawić!

 

Uwolnij w sobie moc POWER RANGER

Gra Power Up polega na wskoczeniu – i to dosłownie – do świata pełnego akcji, w którym misją POWER RANGERS jest zebrać jak najwięcej baterii Panasonic. Zabawa nigdy się nie kończy, ponieważ uczestnicy mogą grać tak często, jak chcą. Wystarczy wejść na stronę poweryourday.win, by zacząć grać (i wygrywać!). Konkurs kończy się 31 grudnia 2021 roku.

Wynik, który upoważnia do ubiegania się o główną nagrodę, można przesłać tylko raz w miesiącu. Trzech szczęśliwców będzie miało okazję wziąć udział w obozie karate POWER RANGERS. Każdemu zwycięzcy zostanie zaproponowana czterodniowa wycieczka, wraz z przelotem i zakwaterowaniem, do ściśle tajnego miejsca, w którym będą czekać profesjonalni trenerzy karate POWER RANGERS.

Ponadto 50 kolejnych finalistów otrzyma za swoje wysiłki niesamowite nagrody: figurkę POWER RANGERS Dino Fury Morpher oraz wyrzutnię Nerf Ultra AMP.

Nagrody miesiąca –  naprawdę jest o co grać! – to między innymi wysokiej jakości zestawy baterii Panasonic, zestaw dwóch figurek POWER RANGERS Dino Fury Battle Attackers, wyrzutnia Nerf Ultra AMP i wyrzutnia Nerf Elite 2.0 Phoenix CS-6.

 

Moc współpracy (i bardzo szczęśliwi zwycięzcy)

Nowa kampania jest elementem współpracy między Panasonic Energy a Hasbro, międzynarodową firmą zajmującą się grami i rozrywką, a jednocześnie właścicielem marki POWER RANGERS.

Nowy konkurs oznacza również koniec naszej kampanii z 2020 roku, w której fani serialu zostali poproszeni o stworzenie krótkiego filmu pokazującego, jak sami wcielają się w POWER RANGERS w swoim codziennym życiu. Oprócz nagród miesiąca przyznaliśmy dwie szczególne, niepowtarzalne nagrody – gdy pozwolą na to warunki, Daniel (Austria) i Asit (Wielka Brytania) polecą na plan serialu POWER RANGERS Dino Fury. Daniel weźmie udział w ekskluzywnej wycieczce za kulisy, a Asit pojawi się jako statysta w jednym z odcinków. Nie możemy się doczekać, kiedy zobaczymy go na naszych ekranach.

 

Panasonic Power

Jakość, moc i trwałość baterii Panasonic sprawia, że doskonale nadają się one do Twoich zabawek, w tym zabawek na baterie inspirowanych serialem POWER RANGERS.

Oprócz konkursu online zestawy baterii z edycji limitowanej można znaleźć w punktach sprzedaży Panasonic w całej Europie oraz w sklepach internetowych. Specjalny wzór pojawi się na opakowaniach baterii Panasonic EVOLTA, Pro Power i Everyday Power oraz na opakowaniach baterii litowych guzikowych często używanych w zabawkach. Zdobądź przedmioty kolekcjonerskie!

---

O FIRMIE PANASONIC ENERGY EUROPE NV

Panasonic Energy Europe ma siedzibę w Zellik niedaleko Brukseli, w Belgii. Spółka jest częścią Panasonic Corporation, wiodącego globalnego producenta wyrobów elektronicznych i elektrycznych. Ogromne i długotrwałe doświadczenie firmy Panasonic w dziedzinie elektroniki użytkowej sprawiło, że firma jest dzisiaj największym producentem akumulatorów w Europie. Europejskie zakłady produkcyjne znajdują się w Tessenderlo w Belgii oraz w Gnieźnie. Panasonic Energy Europe dostarcza mobilne rozwiązania energetyczne do ponad trzydziestu krajów Europy. Bogata oferta produktów firmy obejmuje baterie wielokrotnego ładowania, akumulatory cynkowo-węglowe, alkaliczne i specjalne (takie jak cynkowo-powietrzne, fotolityczne, litowe, mikroalkaliczne, srebrowo-tlenkowe) oraz ładowarki. Więcej informacji można uzyskać na stronie: www.panasonic-batteries.com.

INFORMACJE O FIRMIE PANASONIC

Panasonic Corporation z siedzibą w Osace w Japonii jest firmą przodującą na świecie w dziedzinie opracowywania i wytwarzania wyrobów elektronicznych do szerokiej gamy zastosowań domowych, handlowych i przemysłowych. Na zakończenie roku obrotowego, 31 marca 2019 r., Panasonic odnotował skonsolidowaną sprzedaż netto w wysokości około 69,7 miliardów euro. Panasonic z oddaniem działa na rzecz tworzenia lepszego świata i lepszego życia, nieustannie przyczyniając się do rozwoju społeczeństwa i szczęścia ludzi na całym świecie. W 2018 roku firma świętowała setną rocznicę powstania. Więcej informacji o spółce i marce Panasonic znajdziesz na stronie www.panasonic.net.

O HASBRO

Hasbro (NASDAQ: HAS) to międzynarodowa firma rozrywkowa, której celem jest tworzenie najlepszych na świecie gier i rozrywek. Począwszy od zabawek i gier po programy telewizyjne, filmy, gry cyfrowe i produkty konsumenckie, Hasbro oferuje swoim odbiorcom rozmaite sposoby doświadczania kultowych marek, m.in. NERF, MY LITTLE PONY, TRANSFORMERS, PLAY-DOH, MONOPOLY, BABY ALIVE, MAGIC: THE GATHERING i POWER RANGERS, a także czołowych marek partnerskich. Dzięki swoim wytwórniom rozrywkowym, Allspark Pictures i Allspark Animation, firma buduje pozycję swoich marek na całym świecie przez wspaniałe opowieści i treści na wszystkich ekranach. Hasbro stara się uczynić świat lepszym miejscem dla dzieci i ich rodzin przez społeczną odpowiedzialność biznesu i działania charytatywne. W 2019 roku firma Hasbro zajęła 13. miejsce w rankingu 100 Best Corporate Citizens czasopisma „CR Magazine” oraz otrzymała tytuł World’s Most Ethical Companies® przyznawany przez Ethisphere Institute ósmy rok z rzędu. Aby dowiedzieć się więcej, wejdź na stronę www.hasbro.com oraz obserwuj nas na Twitterze (@Hasbro) i Instagramie (@Hasbro).

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Przepis na owsiany pudding chia z kaszką i owocami – dla małych i dużych Biuro prasowe
2024-04-22 | 13:10

Przepis na owsiany pudding chia z kaszką i owocami – dla małych i dużych

  Roślinny pudding chia z mlekiem owsianym, kaszką owsianą i owocami to świetna opcja na śniadanie lub zdrową przekąskę w ciągu dnia. Jest to również doskonały
Dziecko Przemoc w sporcie. Problem dotyka nawet 90% dzieci
2024-04-19 | 10:00

Przemoc w sporcie. Problem dotyka nawet 90% dzieci

Regularne uprawianie sportu przynosi dzieciom liczne korzyści i pozytywnie wpływa na ich rozwój i zdrowie. Niestety, wiąże się również z ryzykiem nadużyć oraz przemocy.
Dziecko Moc przygód z Bluey! Czas na wspólną zabawę w Atrium Targówek!
2024-04-16 | 16:15

Moc przygód z Bluey! Czas na wspólną zabawę w Atrium Targówek!

Dla wszystkich małych i dużych fanów serii animowanej „Bluey”, nadchodzi niezwykła okazja do wspólnej zabawy! Odwiedź Atrium Targówek już 19 i 20

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Media

Wojciech „Łozo” Łozowski: Nazywam Małgosię Rozenek terminatorem. Ona jest niesamowicie ambitną i zdyscyplinowaną kobietą

Wokalista nie ukrywa, że z dużą przyjemnością stanął do rywalizacji z Małgorzatą Rozenek-Majdan w biathlonie. Szybko się jednak przekonał, że prezenterka nie będzie łatwym przeciwnikiem i trzeba nie lada wysiłku, by jej dorównać. A i sama konkurencja przysporzyła mu niemało problemów.

Finanse

Zwolnienia lekarskie w prywatnej opiece medycznej są ponad dwa razy krótsze niż w publicznej. Oszczędności dla gospodarki to ok. 25 mld zł

Stan zdrowia pracujących Polaków wpływa nie tylko na konkurencyjność firm i koszty ponoszone przez pracodawców, ale i na całą gospodarkę. Jednak zapewnienie dostępu do szybkiej i efektywnej opieki zdrowotnej może te koszty znacząco zmniejszyć. Podczas gdy średnia długość zwolnienia lekarskiego w publicznym systemie ochrony zdrowia wynosi 10 dni, w przypadku opieki prywatnej to już tylko 4,5 dnia – wynika z badania Medicover. Kilkukrotnie niższe są też koszty generowane przez poszczególne jednostki chorobowe, co pokazuje wyraźną przewagę prywatnej opieki. Zapewnienie dostępu do niej może ograniczyć ponoszone przez pracodawców koszty związane z prezenteizmem i absencjami chorobowymi w wysokości nawet 1,5 tys. zł na pracownika.