Komunikaty PR

Dziel się miłością do sportu Walentynki z GO Sport

2020-02-13  |  01:00
Biuro prasowe

Najlepsze związki to te, które narodziły się z pasji. Mogąc robić to, co lubi się najbardziej z ukochaną osobą to prawdziwe szczęście! Jeżeli jesteś sportowym freak’iem, a drugą połowę spotkałeś na siłowni, podaruj jej sportowy upominek. Razem przypomnijcie sobie, co Was połączyło i do dzisiaj pozwala Wam mówić tym samym językiem. W dniach 13-15 lutego w sklepach GO Sport działać będzie promocja, która przy zakupie minimum dwóch produktów, obniży cenę całych zakupów o 20%!

 

W zależności od dyscypliny sportowej, którą wspólnie się pasjonujecie, GO Sport proponuje stworzenie własnego walentynkowego zestawu. Dla miłośników fitnessu i treningu na siłowni marka sugeruje treningową odzież oraz obuwie przydatne do ćwiczeń. Wspólne wyjście na ćwiczenia w pasujących do siebie strojach od razu stanie się przyjemniejsze i za ich sprawą, potreningowe zdjęcia wyjdą jeszcze lepiej!

Dla par kochających sporty, takie jak narciarstwo, kolarstwo czy bieganie, GO Sport również ma rozwiązanie! Wszelkiego rodzaju elementy ubioru – koszulki, bluzy, polary, legginsy, dresy, kurtki i spodnie, świetnie sprawdzą się jako walentynkowy prezent, szczególnie jeżeli dopiero planujecie wypad w góry! Kochającym wspólne wycieczki rowerowe i bieganie w parku, marka proponuje już teraz przygotować się na sezon sportów wiosennych, kupując  drugiej połowie potrzebne ubrania lub buty, które umilą wam aktywny czas.

Promocja obowiązuje stacjonarnie w dniach 13-15.02.2020 r., a na stronie www.go-sport.pl, o jeden dzień dłużej! Obniżce podlegają jedynie produkty z kategorii tekstylia i buty damskie oraz męskie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Relacja: Grand Prix Polskiej Organizacji Darta w Tarnowie Podgórnym Biuro prasowe
2024-03-29 | 10:41

Relacja: Grand Prix Polskiej Organizacji Darta w Tarnowie Podgórnym

Dart, czyli gra w rzutki, staje się w Polsce coraz bardziej popularną dyscypliną, o czym świadczy rosnąca społeczność wokół tego sportu i coraz więcej profesjonalnych
Sport Najważniejsze uniwersyteckie rozgrywki już w środę. Duże szanse Polaka
2024-03-28 | 11:00

Najważniejsze uniwersyteckie rozgrywki już w środę. Duże szanse Polaka

Już w najbliższą środę (27 marca) miasto Indianapolis stanie się areną niezwykłych zmagań sportowych podczas mistrzostw I Dywizji National Collegiate Athletic Association (NCAA) w
Sport W weekend Antalyę opanują judocy. Polska ekipa gotowa na sportowe wyzwania
2024-03-28 | 10:00

W weekend Antalyę opanują judocy. Polska ekipa gotowa na sportowe wyzwania

W najbliższy weekend tureckie miasto Antalya stanie się świadkiem zaciętej rywalizacji judoków podczas prestiżowego turnieju z cyklu Grand Slam. Polska delegacja, licząca

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner Serwisu Zdrowie

Viatris

Media

Styl życia

Maria Sadowska: Niektórym się nie chce i zamiast malowania pisanek używają gotowych barwników albo naklejek. Dla mnie to jedna z najważniejszych tradycji świątecznych

Reżyserka podkreśla, że w kultywowaniu tradycji przygotowywania pisanek nigdy nie wybiera drogi na skróty. Nie dla niej więc gotowanie jajek w łupinach cebuli czy ozdabianie naklejkami. Maria Sadowska preferuje ręcznie malowane pisanki i tuż przed Wielkanocą angażuje do tego swoich bliskich. Jej zdaniem to doskonała okazja do pogłębienia relacji rodzinnych, a także do uruchomienia czasem uśpionych pokładów wyobraźni i kreatywności.

Handel

Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej

Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.