Komunikaty PR

Dziel się miłością do sportu Walentynki z GO Sport

2020-02-13  |  01:00
Biuro prasowe

Najlepsze związki to te, które narodziły się z pasji. Mogąc robić to, co lubi się najbardziej z ukochaną osobą to prawdziwe szczęście! Jeżeli jesteś sportowym freak’iem, a drugą połowę spotkałeś na siłowni, podaruj jej sportowy upominek. Razem przypomnijcie sobie, co Was połączyło i do dzisiaj pozwala Wam mówić tym samym językiem. W dniach 13-15 lutego w sklepach GO Sport działać będzie promocja, która przy zakupie minimum dwóch produktów, obniży cenę całych zakupów o 20%!

 

W zależności od dyscypliny sportowej, którą wspólnie się pasjonujecie, GO Sport proponuje stworzenie własnego walentynkowego zestawu. Dla miłośników fitnessu i treningu na siłowni marka sugeruje treningową odzież oraz obuwie przydatne do ćwiczeń. Wspólne wyjście na ćwiczenia w pasujących do siebie strojach od razu stanie się przyjemniejsze i za ich sprawą, potreningowe zdjęcia wyjdą jeszcze lepiej!

Dla par kochających sporty, takie jak narciarstwo, kolarstwo czy bieganie, GO Sport również ma rozwiązanie! Wszelkiego rodzaju elementy ubioru – koszulki, bluzy, polary, legginsy, dresy, kurtki i spodnie, świetnie sprawdzą się jako walentynkowy prezent, szczególnie jeżeli dopiero planujecie wypad w góry! Kochającym wspólne wycieczki rowerowe i bieganie w parku, marka proponuje już teraz przygotować się na sezon sportów wiosennych, kupując  drugiej połowie potrzebne ubrania lub buty, które umilą wam aktywny czas.

Promocja obowiązuje stacjonarnie w dniach 13-15.02.2020 r., a na stronie www.go-sport.pl, o jeden dzień dłużej! Obniżce podlegają jedynie produkty z kategorii tekstylia i buty damskie oraz męskie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał Biuro prasowe
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Nauka

MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.