Komunikaty PR

Dziewięciu nowych biegaczy w trailowym zespole ASICS

2024-02-13  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.08 MB )

ASICS ogłosił nawiązanie współpracy z dziewięcioma elitarnymi biegaczami górskimi. Do grona ambasadorów marki dołączyli między innymi Ben Dhiman ze Stanów Zjednoczonych, Szwajcarka Maude Mathys oraz reprezentant Hiszpanii, Antonio Martinez Perez. Obecnie, trailowa drużyna ASICS składa się z 48 zawodników z całego świata.

W rodzinie ASICS witamy wyjątkowych biegaczy górskich. Zawsze dążymy do tego, aby współpracować ze sportowcami, którzy podzielają nasze wartości i filozofię. ASICS to akronim łacińskiej frazy Anima Sana In Corpore Sano, czyli „w zdrowym ciele, zdrowych duch”. Wierzymy w pozytywne korzyści płynące ze sportu, wspierając w doświadczaniu transformującej mocy ruchu dla ciała oraz umysłu. Każdy, kto do nas dołącza, staje się sportowcem, który pracuje nad wprowadzeniem pozytywnych zmian – powiedział Santiago Martinez Ric, dyrektor ds. marketingu sportowego w ASICS EMEA.

Do globalnej, trailowej drużyny ASICS dołączyli następujący sportowcy:

  • BENITEZ Miguel (2002), Spain
  • DHIMAN Ben (1991), USA
  • DISCHER Romain (2002), France
  • GARCIA MORAN Greta (1999), Spain
  • LELONG Julie (1998), France
  • LOUVET Dorian (1989), France
  • MARTÍNEZ PÉREZ Antonio (1991), Spain
  • MATHYS Maude (1987), Switzerland
  • MENENDEZ Diego (2000), Spain

Współpraca z ASICS jest dla mnie punktem zwrotnym. Potrzebowałam nowego środowiska, wkraczając w drugą połowę mojej kariery biegowej. Produkty zachwyciły mnie swoimi właściwościami technicznymi oraz komfortem. Po drugie, dołączam do silnego i wspierającego się wzajemnie zespołu, a po trzecie wiem, że moje potrzeby zostaną wysłuchane oraz zrealizowane – stwierdziła Maude Mathys. Szwajcarka przeszła niesamowitą drogę od lekkoatletyki, przez narciarstwo alpejskiej, do trailu. Jest między innymi pięciokrotną mistrzynią Europy i wicemistrzynią świata w biegach górskich.

W ramach wszystkich nowych kontraktów, sportowcy ASICS są zachęcani do bycia ambasadorami ruchu i wspierania działań w zakresie zdrowia psychicznego. Kluczowym przesłaniem jest to, że sport wzmacnia nie tylko ciało, ale również umysł. ASICS dąży do normalizacji debaty publicznej dotyczącej zdrowia psychicznego poprzez zachęcanie sportowców do otwartości i szczerości  na temat tego, jak się czują i wyzwań, z jakimi się mierzą.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową Biuro prasowe
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego
Sport Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
2024-12-27 | 12:30

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.