Komunikaty PR

Easy Breezy – wirtualne, darmowe półkolonie z językiem angielskim dla dzieci

2021-07-22  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Karolina Kapusta
Good One PR

ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
karolina.kapusta|goodonepr.pl| |karolina.kapusta|goodonepr.pl
+ 48 796 996 211
www.goodonepr.pl

Easy Breezy – wirtualne, darmowe półkolonie z językiem angielskim dla dzieci

Internetowa szkoła języka angielskiego dla dzieci Novakid ruszyła z letnim obozem Easy Breezy, który potrwa aż do 29 sierpnia. W każdym tygodniu półkolonii online uczestnicy otrzymają bezpłatny dostęp do kreskówek, lekcji z native speakerami i warsztatów. Dla najbardziej zaangażowanych uczniów przewidziano również nagrody specjalne!

Choć na ogół lato jest postrzegane jako wyczekiwana przerwa od zajęć i nauki, wielu rodziców decyduje się zapisać swoje pociechy na różnego rodzaju półkolonie. Podczas wakacji warto zadbać o żywy i atrakcyjny kontakt z językiem obcym, którego uczy się dziecko. Platforma Novakid, która specjalizuje się w nowoczesnej edukacji językowej prowadzonej w formie angażującej zabawy, postanowiła wyjść tym potrzebom naprzeciw. Szkoła przygotowała bezpłatny, internetowy obóz przeznaczony dla dzieci w wieku od 4 do 12 lat, które chcą szlifować swój angielski. Autorzy programów nauczania po raz kolejny udowodnili, że edukacja może być twórcza, przyjemna i mieć dużo wspólnego z zabawą.

Animacje, lekcje i warsztaty 

Program wirtualnego obozu Easy Breezy został podzielony na poszczególne tygodnie, podczas których dzieci będą poznawać angielskie zwroty i wyrażenia, związane z różnymi kategoriami tematycznymi. Wśród nich znajdą się m.in.: podróże, zwierzęta, hobby, kariera, gotowanie. Do każdego z zagadnień szkoła Novakid dopasowała pięć krótkich anglojęzycznych animacji, przygotowanych dla dzieci w różnym wieku. Na uczniów czekają następnie trzy lekcje językowe, nagrane przez certyfikowanych native speakerów. Zwieńczeniem nauki są kreatywne warsztaty DIY dla dzieci, podczas których stworzą m.in.: kosmiczne wycinanki, domowy wulkan, pocztówki, desery inspirowane serią o Harrym Potterze, zegarki i zabawki redukujące stres. 

Pomysł stworzenia programu półkolonii online pojawił się dość naturalnie, jako odpowiedź na potrzeby wynikające z pandemicznych ograniczeń. Wielu z nas wciąż nie planuje dalekich letnich podróży, a miejsca na wyjazdach dla najmłodszych i zajęciach w młodzieżowych domach kultury są ograniczone. Dlatego zaprosiliśmy dzieci do udziału w całkowicie bezpłatnym wirtualnym obozie, który łączy w sobie zabawę, naukę i warsztaty plastyczne – mówi Agata Jagiełło, regionalna marketing manager w Novakid.

Nagrody dla zaangażowanych 

Dla najbardziej aktywnych uczestników przewidziano nagrody specjalne. W każdym tygodniu Novakid wyłoni zwycięzców wśród uczniów, którzy pochwalą się w social mediach swoją pracą DIY, stworzoną podczas twórczych warsztatów. Aby wziąć udział w mini konkursie, należy udostępnić zdjęcie wybranego rękodzieła na Instagramie, Likee lub TikToku i opisać hasztagami #EasyBreezy_Camp i #Novakid. 

Wszystkie animacje, lekcje i warsztaty w ramach Easy Breezy są darmowe. Wystarczy zarejestrować się na stronie internetowej https://camp.novakidschool.com. Pod podanym adresem znajduje się również pełny harmonogram wirtualnych półkolonii.

Partnerami akcji są m.in: Haribo, Cartoon Network i Likee.

Novakid to internetowa platforma edukacyjna ESL (English as a Second Language – angielski jako drugi język), oferująca dzieciom w wieku 4-12 lat indywidualne lekcje z certyfikowanymi native speakerami. Szkoła Novakid jest zarejestrowana w USA i posiada uczniów na całym świecie. Podstawą edukacji na platformie jest komunikacja i metoda pełnego fizycznego reagowania (tzw. total physical response), polegająca na użyciu gestów i mimiki i odpowiadająca tym samym przyswajaniu języka ojczystego. Proces edukacji jest prowadzony w formie zabawy i wzbogacają go takie rozwiązania, jak: wirtualna rzeczywistość, interakcja i grywalizacja, by jak najbardziej uatrakcyjnić najmłodszym naukę języka. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Good One PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Nauka

MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.