Ekocuda stacjonarne powracają!
Po kilkumiesięcznej przerwie organizatorzy zapraszają wszystkich fanów naturalnej pielęgnacji do wzięcia udziału w wydarzeniu, zapewniając, że dołożyli należytej staranności, by po wdrożeniu obowiązujących zasad bezpieczeństwa, uczestnicy i wystawcy czuli się spokojnie i komfortowo. To doskonała wiadomość dla społeczności, jaka powstała wokół Ekocudów. Targi odbędą się w Poznaniu (3-4 października), Gdańsku (24-25 października) i Warszawie (21-22 listopada).
Kiedy z powodu pandemii odwołano wszystkie targi, nikt nie sądził, że jeszcze w tym roku będziemy mogli uczestniczyć w takich wydarzeniach, jednak już tej jesieni targi powracają w swej oryginalnej formie!
Bezpieczeństwo przede wszystkim
Organizacja targów niesie ze sobą pytanie o bezpieczeństwo. Organizatorzy zapewniają jednak, że podczas wydarzenia spełnione zostaną wszystkie normy bezpieczeństwa.
– Nadchodząca edycja będzie wyjątkowa. Pomimo dużego sukcesu targów wirtualnych wiedzieliśmy, że naszym fanom brakuje stacjonarnych spotkań. Obserwowaliśmy rozwój sytuacji, a także przebieg innych tego typu wydarzeń. Dziś możemy powiedzieć, że jesteśmy gotowi – Ekocuda będą bezpieczne, z zachowaniem wszelkich środków ostrożności. Zastosowaliśmy się do wszystkich obowiązujących norm i wdrożyliśmy rozwiązania, które pomogą nam maksymalnie zadbać o bezpieczeństwo. – zapewnia Zuzanna Mierzejewska, organizatorka targów i właścicielka marki Ekocuda.
Co więc zmieni się w przebiegu wydarzenia? Każdy uczestnik będzie musiał wypełnić formularz rejestracyjny, który zawiera również deklarację epidemiologiczną. Uczestnicy będą wpuszczani do środka jedynie w maseczkach oraz rękawiczkach ochronnych, co będą kontrolować osoby przy wejściu. Wprowadzono m.in. limit odwiedzających – jedna osoba na przestrzeni 2,5 mkw, a także inne środki bezpieczeństwa. Wszystkie wytyczne są szczegółowo opisane w regulaminie dla odwiedzających.
Wyjątkowe oferty i promocje
Na targach jak zawsze pojawią się polscy i zagraniczni wystawcy, prezentując swoje najlepsze naturalne produkty. Uczestnicy mogą liczyć na specjalne promocje i rabaty, a także na niespodzianki i premiery! To świetna okazja, by zakupić kosmetyki, które bywają trudno dostępne w sklepach. Ponadto wystawcy chętnie dzielą się swoją profesjonalną wiedzą i radą, by kupujący mogli wybrać najlepsze dla siebie produkty.
Jest to więc wspaniała szansa, by zaopatrzyć się w kosmetyki, które przygotują nasze ciało na nadchodzącą jesień i zimę. Wybór produktów będzie tak duży, że z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie!
Gdzie i kiedy odbędzie się wydarzenie?
Jesienne Ekocuda zawitają w trzech miastach:
– 3-4 października w Poznaniu w budynku Concordia Design
– 24-25 października w Gdańsku na Stadionie Energa
– 21-22 listopada w Warszawie w Centrum Praskim Koneser
Każda przestrzeń zostanie przygotowana tak, by maksymalnie zadbać o bezpieczeństwo uczestników.
PATRONI MEDIALNI:
Radio ESKA, PINK MINK Studio, Natalia Siwiec / Nathsiw, Biokurier.pl, Piggypeg, Imperium Kobiet, Law Business Quality, Inspirantka.pl, Ulica ekologiczna, Czytamy etykiety, Ekologia.pl, Wirtualne Kosmetyki, Samo Zdrowie, Trendy Art of Living, Stowarzyszenie Kosmetyki Bez Okrucieństwa, magazyn Dobra Mama, Nasz Głos Poznański, Dobre Zielsko, Sukces po poznańsku, lepszypoznan.pl, poznews.pl, Wielki Kufer, Miasto Dzieci, My3Miasto.pl, Mamy Mamom, Example.pl, Informator Stolicy, VIP Styl, naturalnabogini.pl, magazyn Holistic Health, kierunekkosmetyki.pl.

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.