Ekocuda w wydaniu online – 2. odsłona wirtualnych targów kosmetyków naturalnych
Z powodu pandemii koronawirusa, organizacja targów stanęła pod znakiem zapytania. Organizatorzy nie poddali się jednak i zorganizowali targi online, które okazały się prawdziwym sukcesem. Teraz zapraszają na drugą już odsłonę wydarzenia w wersji online, która odbędzie się 13 i 14 czerwca! To jednak nie koniec atrakcji, ponieważ tuż po targach, 15 czerwca na Instagramie rozpocznie się tydzień spotkań z ekspertami.
Dotychczas Ekocuda odbywały się w największych polskich miastach, gdzie przyciągały dziesiątki tysięcy miłośników naturalnej pielęgnacji. Z uwagi na pandemię targi nie mogły jednak odbyć się w formie stacjonarnej, więc organizatorzy postawili na innowacyjne rozwiązanie – targi online. W pierwszej internetowej edycji targów, które odbyły się 18 – 19 kwietnia, wzięły udział tysiące uczestników oraz 94 marki. Jaki był wynik tego spotkania? Sprzedawcy zanotowali wzrost obrotów o 30%, a ich oferty wyświetlone zostały 902 103 razy! Zachęceni sukcesem organizatorzy, postanowili zorganizować kolejną, czerwcową odsłonę wirtualnych targów.
Wiemy jak ważny dla wystawców jest kontakt z uczestnikami naszych targów, postanowiliśmy więc wyjść naprzeciw obecnej sytuacji i zorganizować wydarzenie w wersji online. Pierwsza wirtualna edycja wzbudziła duże zainteresowanie, co tylko utwierdziło nas w przekonaniu, że zapotrzebowanie na tego typu akcje jest ogromne! Podczas wydarzenia uczestnicy mogli korzystać ze specjalnych promocji, a na naszym Instagramie zorganizowaliśmy również „Wirtualny tydzień ekocudownego piękna”, podczas którego dzieliliśmy się wiedzą na temat pielęgnacji i kosmetyków.
Zuzanna Mierzejewska, organizatorka targów Ekocuda.
Czerwcowa edycja również obfitować będzie w promocje, liczne atrakcje, porady i oczywiście najlepsze marki kosmetyków. Pojawią się zupełnie nowi producenci, a także stali bywalcy targów. Udział w targach 13 i 14 czerwca potwierdziło ponad 100 marek. Każda z nich zaplanowała z tej okazji coś specjalnego.
Bardzo ważne było dla nas, by pomimo nowej formy, zachować atmosferę targów, na których tworzy się prawdziwie zaangażowana społeczność. I to udało się doskonale! Wystawcy i uczestnicy mogli wymieniać się wiedzą i spostrzeżeniami, a Instastories z naszą niezastąpioną Kasią Konopą z PINK MINK Studio spotkały się z bardzo pozytywnym przyjęciem. Doświadczenie z pierwszej edycji pomoże nam jeszcze lepiej zorganizować czerwcowe targi, jesteśmy więc przekonani, że fani Ekocudów nie będą zawiedzeni!
Zuzanna Mierzejewska.
Ekocuda to również duża dawka wiedzy, ponieważ misją targów od początku ich istnienia jest przede wszystkim promowanie świadomych, przyjaznych dla środowiska wyborów. W tym celu na Instagramie odbędzie się tydzień edukacyjny, który rozpocznie się tuż po targach, czyli 15 czerwca. Podczas tego tygodnia wystawcy będą dzielić się swoją profesjonalną wiedzą z zakresu pielęgnacji.
Jak wziąć udział w wirtualnych Ekocudach? Podobnie jak poprzednia edycja, wydarzenie odbędzie się na Instagramie, wystarczy więc śledzić profil Ekocudów. To doskonała okazja, by dołączyć do ekocudownej społeczności!
PATRONI MEDIALNI:
Radio ESKA, Gazeta Wyborcza Poznań, Kobieta.pl, TrustedCosmetics.pl, Ekologia.pl, Element Żeński, joga-joga.pl, PINK MINK Studio, Natalia Siwiec / Nathsiw, Biokurier.pl, WIZAZ.pl, Polki.pl, Imperium Kobiet, Law Business Quality, Inspirantka.pl, Ulica ekologiczna, Czytamy etykiety, Wirtualne Kosmetyki, Samo Zdrowie, Trendy Art of Living, Stowarzyszenie Kosmetyki Bez Okrucieństwa, magazyn Dobra Mama, magazyn E!stilo, V mag, Kliknij w zdrowie, Codzienny Poznań, Nasz Głos Poznański, Dobre Zielsko, Sukces po poznańsku, lepszypoznan.pl, poznews.pl, Wielki kufer, Miasto Dzieci, My3Miasto.pl, Mamy Mamom, Magazyn Kobiet, Pakamera beauty, Example, Ecoportal.com.pl, Tygrysy Biznesu, Informator Stolicy, VIP Styl, naturalnabogini.pl, magazyn Holistic Health.
www.ekocuda.com
www.facebook.com/ekocudacom
www.instagram.com/ekocuda
www.linkedin.com/company/ekocuda.com
III „FARMACEUTYCZNE FORUM ZDROWIA ZIKO APTEKA” ZAKOŃCZONE SUKCESEM.
Nowość: Odżywczy zastrzyk nawilżenia z NOWĄ mgiełką Cantu
Premiera Glamry: Nowa Jakość w Świecie Profesjonalnych Kosmetyków Fryzjerskich
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.