Elektryczne Gitary zachęcają do jazdy elektrykami w najnowszej kampanii TV
Pod hasłem „Jedź elektrykiem jak my!” w grudniu rusza nowa kampania reklamowa Volkswagen Financial Services. Z udziałem Kuby Sienkiewicza i zespołu Elektryczne Gitary powstał klip reklamowy, a także spot telewizyjny z nową wersją przeboju „Włosy” („Noś długie włosy jak my”).
Volkswagen Financial Services podkreśla, że „Jedź elektrykiem jak my!” to jedna z największych kampanii promujących elektromobilność w Polsce. Jednocześnie to największa do tej pory produkcja filmowa, w której firma VW FS bierze udział. W jej realizację zaangażowano sprzęt o wartości 3,5 mln złotych, w tym 5 dronów i camera car. Przeznaczono dwa dni zdjęciowe, spędzono 30 godzin na planie i pokonano blisko 4 tys. km. Jednym z największych wyzwań było stworzenie szybkich i dynamicznych ujęć samochodowych, m.in. w centrum Warszawy.
– Wszystko zaczęło się od pomysłu, aby naszą elektromobilną ofertę promował sparafrazowany lejtmotyw „Noś długie włosy jak my” znany z przeboju zespołu Elektryczne Gitary. Bez wahania postawiliśmy na ten hasłowy twist i wymyśliliśmy „Jedź elektrykiem jak my!”, które stało się hasłem całej kampanii. Kuba Sienkiewicz napisał nowe słowa do swojego przeboju sprzed lat i wystąpił dla nas wraz z całym zespołem – wyjaśnia Mateusz Granoszek, Kierownik Działu Marketingu w Volkswagen Financial Services.
W efekcie powstał 2-minutowy klip reklamowy oraz 30-sekundowy spot telewizyjny, którego emisja planowana jest w TVN, na Polsacie oraz w telewizjach tematycznych TVN. Dodatkowo powstał film przedstawiający kulisy produkcji, czyli tzw. „making of”.
– Udział w kampanii „Jedź elektrykiem jak my!” to dla mnie prawdziwa przyjemność. Cieszę się, że melodia naszej piosenki „Włosy” na nowo rozbrzmi w domach wielu Polaków. Współpraca z Volkswagen Financial Services jest nie tylko artystycznym doświadczeniem, ale również szansą na promowanie świadomego podejścia do mobilności – powiedział Kuba Sienkiewicz, lider Elektrycznych Gitar.
Celem kampanii jest zachęcenie Polaków do zmiany swoich aut na elektryczne, a także pozycjonowanie Volkswagen Financial Services jako firmy, która oferuje finansowanie pojazdów z napędem elektrycznym. Koncept, strategia oraz produkcja spotu „Jedź elektrykiem jak my!” to dzieło agencji marketingowej Vision & People. Za działania PR-owe odpowiada agencja dfusion communication.
To już druga kampania TV, którą VW FS realizuje w ostatnim czasie. W listopadzie w stacjach telewizyjnych można było obejrzeć spot „Volkswagen Financial Services: nr 1 w finansowaniu samochodów osobowych”.
Volkswagen Financial Services to lider finansowania samochodów osobowych w Polsce (SAMAR, CEPiK; leasing/CFM rejestracje) oraz ekspert z zakresu nowoczesnej mobilności i elektromobilności. Dostarcza rozwiązania finansowe dla wszystkich marek samochodowych Grupy Volkswagen. VW FS oferuje pod jedną marką usługi finansowe związane z zakupem i eksploatacją samochodów (leasing, kredyt, najem) dla klientów indywidualnych i biznesowych (w tym rozwiązania i narzędzia w obszarze finansowania flot) oraz ubezpieczenia i bankowość elektroniczną.
Więcej informacji o ofercie finansowania Volkswagen Financial Services znajduje się na stronie www.emobility.vwfs.pl.

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień
Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.
Ochrona środowiska
Wokół utylizacji odpadów medycznych narosło wiele mitów. Nowoczesne instalacje pozwalają wykorzystać ten proces do produkcji ciepła i energii

Według różnych szacunków w Polsce powstaje od 60 do nawet 200 tys. t odpadów medycznych. Wymagają one specjalnego trybu postępowania, innego niż dla odpadów komunalnych – jedyną dopuszczalną i obowiązującą w świetle polskiego prawa metodą jest ich spalanie. Obecnie zakłady przetwarzania odpadów to nowoczesne instalacje połączone z odzyskiem energii. Termiczne przekształcenie odpadów może też być elementem gospodarki o obiegu zamkniętym.
Moda
Piotr Zelt: Nie latam po sklepach i nie zawalam sobie szafy jakimiś niepotrzebnymi ciuchami. Mam sporo ubrań, które mają po 20 lat, i cały czas je noszę

Aktor zaznacza, że jego garderoba jest skromna, ale zawiera dobre jakościowo ubrania, które choć były kupione nawet dwie dekady temu, wciąż wyglądają jak nowe. Jego zdaniem nie warto ulegać sezonowym trendom i gromadzić w szafie wielu rzeczy, które modne są zaledwie kilka miesięcy. Zamiast tego lepiej zainwestować w ponadczasowe kurtki, marynarki czy buty z dobrych materiałów i dbać o nie tak, by posłużyły jak najdłużej.