E-mail z Laponii, czyli życzenia od Świętego Mikołaja z Galerią Krakowską
PR Inspiration
Plac Wolnica 13/14
31-060 Kraków
agnieszka.kurczych|prinspiration.pl| |agnieszka.kurczych|prinspiration.pl
507 108 984
www.prinspiration.pl
Wyjątkowe przeżycia, doświadczenia wprawiające w dobry nastrój i bezcenne chwile – coraz więcej osób stawia na kreatywne podejście do obdarowywania bliskich. Taką formę prezentów na święta proponuje również Galeria Krakowska. W akcji „Studio mikołajowe” aż 250 osób otrzyma spersonalizowane życzenia prosto od Świętego Mikołaja, który będzie znał marzenia adresatów. Jak to możliwe?
W tym roku nawet Święty Mikołaj przeszedł na pracę zdalną i – wspólnie z Galerią Krakowską – będzie przesyłał nietypowe prezenty przez… internet. To wszystko dzięki akcji „Studio mikołajowe”, do której może zgłosić się każda pełnoletnia osoba aż do 13 grudnia.
Uzupełniając formularz na stronie www.studiomikolajowe.pl, uczestnicy podają dane osoby, dla której Mikołaj przygotuje spersonalizowany filmik z życzeniami. Gotowe wideo zostanie przesłane na podany w formularzu adres e-mail do 18 grudnia zgodnie z kolejnością zgłoszeń.
Zgłoszenia przyjmowane są w dniach 7-13 grudnia. Filmy zostaną nagrane dla 250 pierwszych osób.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.