Komunikaty PR

emocean drive ląduje we friendzone! Co na to Britney Spears?

2023-09-27  |  15:15
Biuro prasowe

Przebojowe trio emocean drive wydało kolejny, życiowy singiel pt. FWB. Tym razem zespół zaprasza do „friendzone” - miejsca, do którego prowadzi słynne powiedzenie: “zostańmy przyjaciółmi”, i z którego podobno nie ma powrotu. Ponieważ Britney Spears odmówiła komentarza odnośnie premiery, zasięgnęliśmy języka u członków zespołu.

- Friendzone?
 
Kto nigdy nie był we friendzone, niech pierwszy rzuci chusteczką! - zachęca Hot Coffeen, wokalista i gitarzysta grupy.
 
- Ty byłeś?
 
Ja byłem w co najmniej siedmiu, aktualnie jestem w czterech, a na horyzoncie są jeszcze ze dwa albo trzy - dodaje.
 
- Skąd pomysł na taki utwór?
 
Nie mam pojęcia, gdyż nie piszę tekstów – przyznaje, basista zespołu, Turtletwang.
 
- Kto w takim razie pisze teksty?
 
Nie wiem, nie ja – dodaje pełen powagi.

- Britney, nie skomentowała ... 
 
Jest to nasza najlepsza piosenka. Nie wiem, dlaczego jeszcze nie jesteśmy sławni – podsumowuje perkusista LRY90s. Chciałbym pozdrowić Britney Spears – dodaje.
 
SŁUCHAJ W STREAMIE:
 
https://songwhip.com/emoceandrive/fwb

OBCZAJ KLIP:
 
https://www.youtube.com/watch?v=lObwWsFJ7Ig

emocean drive określa siebie jako chill punk - połączenie energetycznej muzy i lajtowych tekstów. Powstali w 2019 roku na Ocean Drive w Miami, jednak pierwszy utwór wydali 2 lata później. Zespół ma na koncie debiutancki album "All the Pretty Songs", kilkadziesiąt koncertów i kilkoro fanów. Za warstwę tekstowo-muzyczną odpowiada producent Ł, a za oprawę graficzną - Studio Miha. Projekt tworzą trzy postacie: Hot Coffeen - wokal, gitara, Turtletwang – bas, LRY90s - perkusja, instrumenty perkusyjne. Ponieważ projekt jest z założenia animowany, na koncertach emocean drive reprezentują Lucas (wokal, gitara) oraz Pablo (bas). Aktualne inspiracje: Mötley Crüe, Wojownicze Żółwie Ninja oraz młoda barmanka z ursynowskiego pubu. emocean drive często bywa w USA co bardzo mocno przekłada się na warstwę muzyczną: jest rockowo, wesoło, przebojowo - jak to w Ameryce.

Warto śledzić social media grupy:

https://direct.me/emoceandrive

Dajcie znać chłopakom czy Wy byliście kiedyś we friendzone? Czekają na Wasze opowieści!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Instrument UFO rozbrzmi w Galerii Północnej Biuro prasowe
2024-07-26 | 13:00

Instrument UFO rozbrzmi w Galerii Północnej

Z wyglądu przypominają UFO, a ich dźwięk potrafi relaksować nawet najbardziej zestresowaną osobę. Handpany, bo o nich mowa, coraz częściej rozbrzmiewają w stolicy. Gry na tym nietypowym
Muzyka IDA 2024 powered by TECHNICS, największa impreza DJ-ska w Polsce już w sierpniu
2024-07-25 | 13:25

IDA 2024 powered by TECHNICS, największa impreza DJ-ska w Polsce już w sierpniu

3 sierpnia w Poznaniu odbędą się największe w Polsce mistrzostwa DJ-ów, czyli IDA Poland 2024. Po raz czwarty partnerem imprezy będzie marka Technics, legendarny producent sprzętu
Muzyka „Klasyka w szortach” w Fuzji. Kwartet smyczkowy dla całej rodziny
2024-07-24 | 11:35

„Klasyka w szortach” w Fuzji. Kwartet smyczkowy dla całej rodziny

Program kolejnego koncertu z cyklu „Klasyka w szortach” organizowanego przez Akademię Muzyczną w Łodzi i Fuzję został zaprojektowany z myślą o odbiorcach w każdym wieku.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Handel

Co jedenasta osoba na świecie głoduje, a jednocześnie gwałtownie przybywa ludzi otyłych. Dużym problemem jest marnowanie żywności

W 2023 roku głodowało 733 mln ludzi, a ponad 2,3 mld zmagało się z umiarkowanym bądź poważnym brakiem bezpieczeństwa żywnościowego, czasami nie jedząc przez cały dzień lub dłużej. Z powodu ostrego niedożywienia każdego roku umiera około miliona dzieci – pokazuje nowy raport „Stan bezpieczeństwa żywnościowego i żywienia na świecie”, opracowany przez pięć wyspecjalizowanych agend ONZ. Z publikacji wynika, że w walce z głodem i niedożywieniem świat cofnął się o kilkanaście lat, do poziomu notowanego w latach 2008–2009. – System żywnościowy potrzebuje głębokich, strukturalnych zmian, ponieważ w tej chwili jest zorientowany na maksymalizację zysków, a nie wyżywienie ludzi – wskazują eksperci.

Media

Rafał Zawierucha: Trzeba być do zawodu aktora w jakimś stopniu powołanym. Nie można jednak mówić ludziom, jak mają żyć, na kogo głosować i co jeść

Zdaniem Rafała Zawieruchy, żeby zostać aktorem, trzeba poczuć w sobie powołanie do wykonywania tego zawodu, mieć talent i charyzmę, ale też być świadomym tego, że niesie on ze sobą wiele trudności i niełatwych decyzji. Na dobrą rolę i na sukces trzeba ciężko zapracować, ale sława jest ulotna, konkurencja duża i szybko można zostać zapomnianym. Artysta sądzi też, że nawet zdobywając dużą popularność i będąc na szczycie, nie wolno się wywyższać, uważać się za wyrocznię i dyktować innym, co mają robić i jak żyć.