Komunikaty PR

Empik Foto organizuje konkurs na najlepsze fotografie

2020-10-14  |  13:30
Biuro prasowe

Trwa 11. edycja Konkursu Fotograficznego, do którego może zgłosić się każdy, kto ma dobre oko i pomysł na zdjęcie. Kolejna odsłona to szansa dla osób, które zarówno stawiają pierwsze kroki w fotografii, jak i dla tych, którzy mają w swoim amatorskim dorobku bogate portfolio. Zgłoszenia można wysyłać do 16 października.  

Czy będzie kolejny rekord?

Konkurs organizowany przez Empik Foto od lat cieszy się niegasnącym zainteresowaniem. Poprzednia, 10. edycja zgromadziła imponującą liczbę zgłoszeń. Niemal 24 tysiące fotografii, przedstawiających unikatowe obrazy, walczyło o nagrody główne. Jako źródło tego sukcesu można uznać fakt, że do konkursu może zgłosić się każdy, kto kocha fotografię. 

– Do konkursu przyjmujemy zarówno fotografie tworzone lustrzanką, jak i starym rodzinnym aparatem czy smartfonem. Od sprzętu znacznie bardziej ważna jest dla nas historia, która kryje się za daną fotografią. Jeżeli jesteś amatorem – pasjonatem zdjęć – zgłoś się do nas. Wydarzenie, które organizujemy pomogło wielu młodym twórcom przełamać bariery i zaprezentować światu swoje dzieła – mówi Martyna Hoppe z Empik Foto, organizatorka konkursu. 

Pokaż, co Ci w duszy gra

Malownicze krajobrazy, środowisko naturalne, piękno twarzy czy reporterskie obserwacje. Tematyka nadsyłanych zdjęć może być bardzo różna. Organizatorzy przygotowali aż cztery kategorie - portret, natura, podróże oraz fotografia mobilna. Prace, które będą walczyły o nagrodę w tej nowej w konkursie kategorii mogą zostać wykonane aparatem komórkowym w każdej chwili i w każdym miejscu. 

 Wiele osób w tym roku nie mogło odbyć podróży czy uczestniczyć w inspirujących wydarzeniach. W związku z tym chcielibyśmy także zobaczyć prace, które zostały wykonane telefonem w dowolnym momencie. Mamy także świadomość, że smartfony towarzyszą nam teraz niemal dwadzieścia cztery godziny na dobę i to właśnie nimi możemy sfotografować najpiękniejsze momenty – mówi Małgorzata Leszczyńska, menadżer zespołu marketingu Empik Foto. 

Praktycy z dużym doświadczeniem

W jury 11. edycji zasiadają Aleksander Małachowski (Hashtagalek) - fotograf architektury, Piotr Małecki - fotograf i reżyser filmowy oraz Gosia Leszczyńska i Martyna Hoppe z zespołu Empik Foto. Do konkursu można zgłosić maksymalnie 5 zdjęć i to uczestnik decyduje, czy wykorzysta tę pulę na jedną kategorię, czy rozdzieli je na pozostałe. 

Zdjęcia można zgłaszać do 16 października 2020 roku. Wystarczy wypełnić formularz na konkurs.empikfoto.pl/kfe. Główną nagrodą w kategorii natura, podróże i portert jest aparat marki Canon z obiektywem EF-S 18-55mm f/4-5.6 IS STM, natomiast w kategorii fotografia mobilna – to drukarka marki Canon oraz voucher o wartości 1000 zł (do wykorzystania na empik.com). Dodatkowo, dla każdej kategorii zostaną przyznane specjalne nagrody publiczności – internauci w głosowaniu online wybiorą swoje ulubione zdjęcia. Zwycięzcy tej kategorii otrzymają vouchery (do wykorzystania na empikfoto.pl). 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Letnie przepisy na maj Biuro prasowe
2024-05-24 | 13:00

Letnie przepisy na maj

Weekendy w maju, pierwszym prawdziwie ciepłym miesiącu, to czas, w którym natura budzi się do życia - a my razem z nią! Zaczynamy marzyć o relaksie na świeżym powietrzu wypełnionym
Styl życia MAOAM zaprasza na Festiwal Kolorów
2024-05-22 | 16:55

MAOAM zaprasza na Festiwal Kolorów

MAOAM – marka soczystych gum rozpuszczalnych zaprasza na wyjątkowy Festiwal Kolorów, który odbędzie się już w sobotę, 25 maja na warszawskim Olkówku, na
Styl życia DZIEJE SIĘ W OFFIE: RYSOWANE PORSCHE, GARAŻÓWKA I URODZINY
2024-05-22 | 13:00

DZIEJE SIĘ W OFFIE: RYSOWANE PORSCHE, GARAŻÓWKA I URODZINY

DZIEJE SIĘ W OFFIE: RYSOWANE PORSCHE, GARAŻÓWKA I URODZINY   Motoryzacyjna pasja na wystawie prac Macieja Plucińskiego, urodziny LDT Collective i druga Absolutnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Filip Chajzer: Jestem samozwańczym królem kebaba. Miałem już ponad 700 zapytań o franczyzę i za dwa–trzy lata będzie to bardzo poważny biznes

Dziennikarz zamienił studio telewizyjne na budkę z kebabami i jak przekonuje, była to jedna z najlepszych decyzji w jego życiu zawodowym. Nie przejmuje się więc drwinami kolegi po fachu z TVN-u, za nic ma jakiekolwiek głosy krytyki i nie ogląda się na innych, tylko robi swoje. Wierzy bowiem, że ten biznes ma sens i szybko odniesie sukces w branży fast food. Filip Chajzer zdradza, że jego pomysł natychmiast odbił się szerokim echem. Po wyjątkowy przysmak do food trucka ustawiają się długie kolejki klientów i już teraz ma siedemset zapytań o franczyzę.

Zdrowie

Mikołaj Roznerski: W wieku 40 lat zrozumiałem, że powinienem regularnie się badać. Mam dziecko i chcę jak najdłużej żyć w zdrowiu

Aktor wspomina, że jakiś czas temu ani myślał o profilaktyce. Regularne badania spychał na margines, bo był przekonany, że jeśli dobrze się czuje i jest aktywny, to nie ma powodu do obaw. W końcu zrozumiał jednak, że nie tędy droga. Aby zachować dobre zdrowie, a w przypadku choroby móc błyskawicznie zareagować i rozpocząć leczenie, trzeba się badać. Teraz Mikołaj Roznerski zachęca też innych nieprzekonanych do tego, by zmienili podejście i nie zapominali o kontroli swojego organizmu.

Konsument

Polacy coraz częściej rezygnują z mięsa na rzecz roślinnych zamienników. Blisko połowa próbowała już produktów tego rodzaju

Już 24 proc. polskich konsumentów identyfikuje się jako fleksitarianie, a 6 proc. stosuje dietę roślinną – wynika z raportu ProVeg „Plant-Based Food in Poland”. Choć pod względem spożywanego mięsa wciąż plasujemy się w europejskiej czołówce, to ponad 40 proc. Polaków je go mniej niż rok wcześniej. – Potencjał rozwoju rynku roślinnych alternatyw w Polsce jest bardzo duży, zwłaszcza że rośnie świadomość o potrzebie ograniczenia mięsa – ocenia Marcin Tischner, public affairs coordinator w ProVeg.