Everli kontynuuje ekspansję w Europie
Zarząd Everli – wiodącej w Europie platformy do zakupów spożywczych online, ogłosił plany ekspansji w Niemczech i Rumunii na początku 2022 roku. Scenariusz wejścia na kolejne rynki jest następstwem niedawnej rundy inwestycyjnej serii C, dzięki której marka pozyskała na rozwój 100 milionów dolarów. W ten sposób platforma będzie obecna już w sześciu europejskich krajach, po Włoszech, Polsce, Francji i Czechach.
Pozyskane fundusze pozwolą Everli budować swoją pozycję w Niemczech i w Rumunii w oparciu o sprawdzony model partnerskiej współpracy z supermarketami. Na nowych rynkach również rośnie zapotrzebowanie na dostawy artykułów spożywczych online. Ekspansja daje więc milionom klientów możliwość zamawiania zakupów bezpośrednio do domów i odbioru dostawy o ściśle wyznaczonej porze, nawet tego samego dnia.
Szybki rozwój Everli
Marka Everli narodziła się w 2014 roku w Weronie. Dzisiaj pozwala klientom z ponad osiemdziesięciu miast w Europie zamawiać produkty spożywcze z ulubionych supermarketów. Platforma oferuje dostarczanie produktów wprost do domu, o określonej godzinie, przez Szopera. Jego unikalną rolę można porównać do osobistego concierge, który w imieniu Klienta realizuje zakupy, doradza wybór produktów i proponuje zamienniki, gdy jakiegoś produktu brakuje na półce. Everli, budując swoją pozycję w Europie, szybko stało się partnerem największych marek spożywczych, takich jak, m.in.: Kaufland, Carrefour, Lidl, Auchan, oferując dostęp do ponad 300 000 produktów.
Ekspansja Everli na nowe rynki jest bardzo dobrą wiadomością dla europejskich klientów, którzy coraz chętniej korzystają z tego modelu zakupów spożywczych. Popyt na wielu rynkach w całej Europie szybko rośnie, podobnie jak liczba firm odpowiadających na różne misje zakupowe konsumentów w ramach tej kategorii. Everli odnosi sukcesy i się rozwija, bo zaproponowało unikatowy pomysł partnerskich relacji z supermarketami, które pozwalają na oferowanie dużego asortymentu, wpływając tym samym na wysoki poziom satysfakcji klienta. W Polsce Everli ma bardzo dobry rok. Marka jest już widoczna nawet w mniejszych miastach. Z przyjemnością będę przyglądać się ekspansji Everli na dwóch nowych rynkach – mówi Anna Podkowińska Tretyn, dyrektor zarządzająca Everli Polska.
Wraz z otwarciem swoich biur w Berlinie i Bukareszcie, Everli zamierza zatrudnić pracowników odpowiedzialnych za sprzedaż i marketing, a także będzie rekrutować Szoperów, którzy dostarczają zakupy pod drzwi klienta.
Informacje o Everli
Everli to najszybciej rozwijająca się w Europie platforma służąca do zakupów spożywczych online. Pomysł narodził się z rosnącej potrzeby oddania ludziom jednej z najcenniejszych rzeczy w ich życiu: czasu. Użytkownicy Everli mogą kupować produkty w swoich ulubionych sklepach szybko, wygodnie i bezpiecznie. Dodatkowym atutem jest realizacja zamówienia na określoną godzinę, tego samego dnia, przez dedykowanego Szopera, który odpowiada zarówno za zakupy, transport, jak i dostawę do domu. Zakupy są dostarczane bezdotykowo, a wszystkie metody płatności mają formę bezgotówkową. Z usługi może skorzystać już ponad 10 mln Polaków.
Przepisy na dobry dzień! 24 kwietnia – Europejski Dzień Śniadania
Gotowi na sezon grillowy? Lidl Polska z wyjątkową wegeofertą
Oliwki krojone czarne OLE! Smak i wygoda na każdą okazję
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Gwiazdy
Aleksandra Popławska: Zazwyczaj dostaję fajne prezenty. Najbardziej cieszy mnie, jak ktoś mi coś namaluje albo napisze wiersz
Aktorkę można teraz oglądać między innymi w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka. Dzięki tej sztuce widzowie mogą się przekonać, że wyszukany, drogi i niezwykle odważny upominek nie tylko może zepsuć urodzinową imprezę, ale także relacje rodzinne i przyjacielskie. Aleksandra Popławska zdaje sobie sprawę z tego, że wiele osób ma nie lada dylemat, co podarować komuś z okazji urodzin czy imienin. Jednocześnie podkreśla, że ona sama nigdy nie dostała nietrafionego prezentu, który szybko wylądował w koszu.
Media
Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski: Mamy wieloletnie doświadczenie telewizyjne. To nam pozwoliło zbudować wideopodcast „Serio?” od strony merytorycznej i technicznej
Po zwolnieniu z TVP Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski ruszyli na podbój YouTube’a. Do autorskiego wideopodcastu „Serio?” para zamierza zapraszać gości, którzy działają na różnych płaszczyznach, mają nietuzinkowe pasje i swoim postępowaniem dają dobry przykład innym. Prezenterzy wierzą, że ich nowy projekt z odcinka na odcinek będzie się cieszył coraz większą popularnością. Na razie obserwuje ich ok. 5 tys. subskrybentów. Obydwoje zapewniają, że nie boją się nowych wyzwań zawodowych, a satysfakcję sprawia im to, że przy realizacji nagrań mogą w pełni wykorzystać swoje doświadczenie telewizyjne.
Edukacja
Co piąte polskie dziecko padło ofiarą cyberprzemocy. Brakuje narzędzi, które pomogłyby z tym zjawiskiem walczyć
Według badań HBSC co szósty nastolatek na świecie padł ofiarą cyberprzemocy – informuje Europejskie Biuro Regionalne Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). W Polsce jest pod tym względem dużo gorzej. Nawet jedno na pięcioro dzieci mogło doświadczyć przemocy w sieci – alarmują naukowcy. Grupą najbardziej narażoną na cyberprzemoc są 13-latki. Porównanie danych z obecnej i poprzedniej edycji badania wskazuje, że dotychczasowe programy przeciwdziałania przemocy, i to nie tylko w obszarze cyber, nie są skuteczne. Eksperci podkreślają, że trzeba w nie włączyć nie tylko szkoły, ale też placówki medyczne, rodziców i samą młodzież.