9 Edycja Papaya Young Creators
Be Communications S.C.
Kijowska 5
03-738 Warszawa
a.litwinska|becomms.pl| |a.litwinska|becomms.pl
+48 669 404 434
www.becomms.pl
Papaya Young Creators.
Nowa nazwa i formuła 9. edycji najbardziej prestiżowego projektu dla młodych kreatywnych twórców w naszej części Europy.
“Unlock Your Potential” to motyw przewodni 9. edycji programu Papaya Young Creators, który przez ostatnie lata znany był szerokiej publiczności jako konkurs Papaya Young Directors. Tegoroczna odsłona projektu ma na celu wykazać, że w bogatym świecie contentu kreatywność ma wiele imion, a różnorodny potencjał jest twórczy i drzemie w każdym z nas.
“Zmiana nazwy jest tak naprawdę zwieńczeniem kierunku, w jakim program ewoluował już od dawna. Z roku na rok przyciągaliśmy nie tylko kandydatów i kandydatki na reżyserów i reżyserki, ale też osoby tworzące w ramach innych specjalizacji. Dzięki nowej nazwie podkreślamy potrzebę pracy zespołowej, inkluzywnego podejścia do tego, co każdy z twórców i twórczyń wnosi do projektu. Chcemy pokazać, że kreatywność i tworzenie contentu wymaga nie tylko umiejętnej reżyserii — na film składa się talent wszystkich osób, które uczestniczą w procesie.” - mówi Eja Trzcińska, Head of Papaya Young Creators.
Papaya Young Creators to także kompleksowa platforma edukacji, której osią pozostaje konkurs. Aby do niego się zgłosić należy opisać pomysł na film, będący odpowiedzią na zadanie kreatywne przygotowane przez partnerów konkursu. Oprócz środków finansowych i technicznego wsparcia w realizacji filmów, uczestnicy i uczestniczki zostaną również zaopatrzeni w teoretyczną oraz praktyczną wiedzę w zakresie standardów kreacji i produkcji. Będą mieli także możliwość skorzystania z indywidualnego programu mentoringowego pod okiem doświadczonych profesjonalistów i artystów - twórców.
Papaya Young Creators jest inicjatywą Papaya Films, największego domu produkcyjnego w Polsce. Adresaci programu to wszystkie osoby, które mają pomysły, uważają się za kreatywne i wiążą swoje pasje bądź karierę zawodową z szeroko pojętym sektorem tworzenia contentu i produkcji form audiowizualnych. Obecna edycja 2022 w szczególności jest zatem skierowana tak jak poprzednio do młodych talentów zainteresowanych reżyserią, ale też innymi obszarami pracy twórczej, takimi jak na przykład scenografia, montaż, filmowanie, czy kostiumy i postprodukcja.
Do momentu startu programu 31 stycznia br. poznamy jego dalsze szczegóły, w tym kategorie konkursowe, partnerów, artystów oraz skład jury konkursu. Najbardziej aktualne informacje o projekcie są zawsze na stronie www.papayayoungcreators.com.

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.