Komunikaty PR

9 Edycja Papaya Young Creators

2022-01-18  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Litwińska
Be Communications S.C.

Kijowska 5
03-738 Warszawa
a.litwinska|becomms.pl| |a.litwinska|becomms.pl
+48 669 404 434
www.becomms.pl
Do pobrania docx ( 0.45 MB )

Papaya Young Creators.

Nowa nazwa i formuła 9. edycji najbardziej prestiżowego projektu dla młodych kreatywnych twórców w naszej części Europy.

 

“Unlock Your Potential” to motyw przewodni 9. edycji programu Papaya Young Creators, który przez ostatnie lata znany był szerokiej publiczności jako konkurs Papaya Young Directors. Tegoroczna odsłona projektu ma na celu wykazać, że w bogatym świecie contentu kreatywność ma wiele imion, a różnorodny potencjał jest twórczy i drzemie w każdym z nas.

 

“Zmiana nazwy jest tak naprawdę zwieńczeniem kierunku, w jakim program ewoluował już od dawna. Z roku na rok przyciągaliśmy nie tylko kandydatów i kandydatki na reżyserów i reżyserki, ale też osoby tworzące w ramach innych specjalizacji. Dzięki nowej nazwie podkreślamy potrzebę pracy zespołowej, inkluzywnego podejścia do tego, co każdy z twórców i twórczyń wnosi do projektu. Chcemy pokazać, że kreatywność i tworzenie contentu wymaga nie tylko umiejętnej reżyserii — na film składa się talent wszystkich osób, które uczestniczą w procesie.” - mówi Eja Trzcińska, Head of Papaya Young Creators.

 

Papaya Young Creators to także kompleksowa platforma edukacji, której osią pozostaje konkurs. Aby do niego się zgłosić należy opisać pomysł na film, będący odpowiedzią na zadanie kreatywne przygotowane przez partnerów konkursu. Oprócz środków finansowych i technicznego wsparcia w realizacji filmów, uczestnicy i uczestniczki zostaną również zaopatrzeni w teoretyczną oraz praktyczną wiedzę w zakresie standardów kreacji i produkcji. Będą mieli także możliwość skorzystania z indywidualnego programu mentoringowego pod okiem doświadczonych profesjonalistów i artystów - twórców.

 

Papaya Young Creators jest inicjatywą Papaya Films, największego domu produkcyjnego w Polsce. Adresaci programu to wszystkie osoby, które mają pomysły, uważają się za kreatywne i wiążą swoje pasje bądź karierę zawodową z szeroko pojętym sektorem tworzenia contentu i produkcji form audiowizualnych. Obecna edycja 2022 w szczególności jest zatem skierowana tak jak poprzednio do młodych talentów zainteresowanych reżyserią, ale też innymi obszarami pracy twórczej, takimi jak na przykład scenografia, montaż, filmowanie, czy kostiumy i postprodukcja.

 

Do momentu startu programu 31 stycznia br. poznamy jego dalsze szczegóły, w tym kategorie konkursowe, partnerów, artystów oraz skład jury konkursu. Najbardziej aktualne informacje o projekcie są zawsze na stronie www.papayayoungcreators.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Be Communications S.C.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski! Biuro prasowe
2024-10-16 | 01:00

Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski!

Popularna marka L.O.L. Surprise™ należąca do firmy MGA Entertainment ogłosiła światową premierę filmu The Skate Dance Movie, która miała miejsce 3 października na
Film ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI
2024-10-15 | 14:00

ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI

ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI, GDZIE TRWA ANIMARKT STOP MOTION FORUM 2024   Przyjechali z różnych stron świata, by uczyć się
Film „Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!
2024-09-28 | 10:00

„Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!

Ukochany serial widzów Romance TV, „Górski lekarz”, wraca na antenę z najnowszym, 17 sezonem! Od wtorku 15 października, fani Martina Grubera będą mogli śledzić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.