Komunikaty PR

Accio pilocie! „Harry Potter: Turniej Domów Hogwartu” w Warner TV

2022-04-12  |  11:00
Biuro prasowe

Czas na magiczną rywalizację roku. W zawodach wezmą udział reprezentanci czterech drużyn: Gryffindor, Hufflepuff, Ravenclaw i Slytherin. „Harry Potter: Turniej Domów Hogwartu” to okazja dla przedstawicieli czarodziejskich dormitoriów i telewidzów na uczestnictwo w starciu wiedzy o uniwersum Harry’ego Pottera. Emisja w wielkanocny weekend: start już w piątek 15 kwietnia o 19:10.

 

Warner TV zaprasza na czteroodcinkowy teleturniej idealny dla każdego, kto chce zanurzyć się w rzeczywistości Harry’ego Pottera. Poprowadzi go legenda kina brytyjskiego, aktorka Helen Mirren. Otoczenie jest iście potterowskie, plan zdjęciowy pozwala przenieść się wprost do komnat zamku Hogwartu. To kolejna produkcja obok „Harry Potter – 20. rocznica: Powrót do Hogwartu” stworzona z okazji jubileuszu premiery pierwszej części filmowej sagi.

Zupełna nowość na antenie Warner TV jest następnym wymiarem flagowej „rozrywki bez końca”, którą oferuje stacja. Duet producencki Robin Ashbrook i Yasmin Shackleton zadbał o każdy szczegół produkcji. Widzowie i uczestnicy mogą dostrzec prawdziwe rekwizyty z filmowego świata młodego czarodzieja, jak autentyczny kapelusz Dumbledore’a.

W wywiadzie dla „Hollywood Reporter” producenci przyznali, że postawili sobie za punkt honoru stworzenie różnorodnych pytań. Tak, by gwarantowały dobrą zabawę zarówno widzom nie znającym na pamięć wszystkich detali świata Harry’ego Pottera, jak i tym, którzy odpowiedzą poprawnie na każde pytanie. Ekipa produkcyjna zaprosiła do udziału telewidzów i uczestników turnieju, a także słynnych fanów Harry’ego Pottera. Komicy Pete Davidson i Jay Leno są jednymi z kilku gwiazd, które zadają pytania reprezentantom Domów.

Przedstawicieli Domów Slytherin, Hufflepuff, Ravenclaw i Gryffindor motywują nie tylko nagrody w grze, jednak mają osobiste historie związane ze światem Harry’ego Pottera. Postaci inspirowały ich do sięgania po własne marzenia w trudnych sytuacjach życiowych, a opowieści uczyły, że wyobraźnia ma wielką moc. Każdą z tych historii widzowie mogą poznać w kolejnych odcinkach.

W dwóch pierwszych częściach programu widzowie Warner TV zobaczą rywalizację „Gryffindor kontra Hufflepuff” i „Ravenclaw kontra Slytherin”. W „Grze o Dziką Kartę” dwóch przegranych z poprzednich części zawalczy o trzecie miejsce. Czteroodcinkową produkcję zakończy „Wielki finał” pomiędzy dwoma najlepszymi drużynami.

Plan emisji:

Każdego dnia o 19:10 w Warner TV:

15.04 – „Gryffindor kontra Hufflepuff”

16.04 – „Ravenclaw kontra Slytherin”

17.04 – „Gra o Dziką Kartę”

18.04 – „Wielki finał”

 

O Warner TV

Warner TV to kanał emitujący kinowe blockbustery oraz nagradzane i uznane na całym świecie seriale. Czerpie z bogatej tradycji marki Warner Bros. Warner TV to przestrzeń dla dobrych historii. To tu spotykają się fani nowoczesnych produkcji i kinowych klasyków. W każdym miesiącu widzowie mogą liczyć na angażujące cykle tematyczne i wciągające maratony kinowych hitów. W stałej ramówce emitowane są klasyki jak m. in. „Dirty Dancing”, „Zabójcza broń”, „Matrix” czy „Siedem lat w Tybecie” oraz produkcje serialowe, wśród których znajdują się: „4 Blocks”, „Dr Quinn”, „Strażnik Teksasu” czy „Tropiciele”. Kanał jest nadawany w jakości HD. Więcej informacji na stronie warnertv.pl. 

 

Biuro prasowe

Plac Trzech Krzyży 10/14

00-499 Warszawa

 

Wszelkie pytania prosimy kierować na adres:

PolandPR@warnermedia.com  

 

Kateryna Dmytriieva

Marketing & PR

kateryna.dmytriieva@warnermedia.com 

+48 512 027 201

 

Joanna Więckowska

Project Manager | dotrelations

joanna.wieckowska@dotrelations.pl

+48 690 995 770

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski! Biuro prasowe
2024-10-16 | 01:00

Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski!

Popularna marka L.O.L. Surprise™ należąca do firmy MGA Entertainment ogłosiła światową premierę filmu The Skate Dance Movie, która miała miejsce 3 października na
Film ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI
2024-10-15 | 14:00

ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI

ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI, GDZIE TRWA ANIMARKT STOP MOTION FORUM 2024   Przyjechali z różnych stron świata, by uczyć się
Film „Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!
2024-09-28 | 10:00

„Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!

Ukochany serial widzów Romance TV, „Górski lekarz”, wraca na antenę z najnowszym, 17 sezonem! Od wtorku 15 października, fani Martina Grubera będą mogli śledzić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.