Komunikaty PR

Accio pilocie! „Harry Potter: Turniej Domów Hogwartu” w Warner TV

2022-04-12  |  11:00
Biuro prasowe

Czas na magiczną rywalizację roku. W zawodach wezmą udział reprezentanci czterech drużyn: Gryffindor, Hufflepuff, Ravenclaw i Slytherin. „Harry Potter: Turniej Domów Hogwartu” to okazja dla przedstawicieli czarodziejskich dormitoriów i telewidzów na uczestnictwo w starciu wiedzy o uniwersum Harry’ego Pottera. Emisja w wielkanocny weekend: start już w piątek 15 kwietnia o 19:10.

 

Warner TV zaprasza na czteroodcinkowy teleturniej idealny dla każdego, kto chce zanurzyć się w rzeczywistości Harry’ego Pottera. Poprowadzi go legenda kina brytyjskiego, aktorka Helen Mirren. Otoczenie jest iście potterowskie, plan zdjęciowy pozwala przenieść się wprost do komnat zamku Hogwartu. To kolejna produkcja obok „Harry Potter – 20. rocznica: Powrót do Hogwartu” stworzona z okazji jubileuszu premiery pierwszej części filmowej sagi.

Zupełna nowość na antenie Warner TV jest następnym wymiarem flagowej „rozrywki bez końca”, którą oferuje stacja. Duet producencki Robin Ashbrook i Yasmin Shackleton zadbał o każdy szczegół produkcji. Widzowie i uczestnicy mogą dostrzec prawdziwe rekwizyty z filmowego świata młodego czarodzieja, jak autentyczny kapelusz Dumbledore’a.

W wywiadzie dla „Hollywood Reporter” producenci przyznali, że postawili sobie za punkt honoru stworzenie różnorodnych pytań. Tak, by gwarantowały dobrą zabawę zarówno widzom nie znającym na pamięć wszystkich detali świata Harry’ego Pottera, jak i tym, którzy odpowiedzą poprawnie na każde pytanie. Ekipa produkcyjna zaprosiła do udziału telewidzów i uczestników turnieju, a także słynnych fanów Harry’ego Pottera. Komicy Pete Davidson i Jay Leno są jednymi z kilku gwiazd, które zadają pytania reprezentantom Domów.

Przedstawicieli Domów Slytherin, Hufflepuff, Ravenclaw i Gryffindor motywują nie tylko nagrody w grze, jednak mają osobiste historie związane ze światem Harry’ego Pottera. Postaci inspirowały ich do sięgania po własne marzenia w trudnych sytuacjach życiowych, a opowieści uczyły, że wyobraźnia ma wielką moc. Każdą z tych historii widzowie mogą poznać w kolejnych odcinkach.

W dwóch pierwszych częściach programu widzowie Warner TV zobaczą rywalizację „Gryffindor kontra Hufflepuff” i „Ravenclaw kontra Slytherin”. W „Grze o Dziką Kartę” dwóch przegranych z poprzednich części zawalczy o trzecie miejsce. Czteroodcinkową produkcję zakończy „Wielki finał” pomiędzy dwoma najlepszymi drużynami.

Plan emisji:

Każdego dnia o 19:10 w Warner TV:

15.04 – „Gryffindor kontra Hufflepuff”

16.04 – „Ravenclaw kontra Slytherin”

17.04 – „Gra o Dziką Kartę”

18.04 – „Wielki finał”

 

O Warner TV

Warner TV to kanał emitujący kinowe blockbustery oraz nagradzane i uznane na całym świecie seriale. Czerpie z bogatej tradycji marki Warner Bros. Warner TV to przestrzeń dla dobrych historii. To tu spotykają się fani nowoczesnych produkcji i kinowych klasyków. W każdym miesiącu widzowie mogą liczyć na angażujące cykle tematyczne i wciągające maratony kinowych hitów. W stałej ramówce emitowane są klasyki jak m. in. „Dirty Dancing”, „Zabójcza broń”, „Matrix” czy „Siedem lat w Tybecie” oraz produkcje serialowe, wśród których znajdują się: „4 Blocks”, „Dr Quinn”, „Strażnik Teksasu” czy „Tropiciele”. Kanał jest nadawany w jakości HD. Więcej informacji na stronie warnertv.pl. 

 

Biuro prasowe

Plac Trzech Krzyży 10/14

00-499 Warszawa

 

Wszelkie pytania prosimy kierować na adres:

PolandPR@warnermedia.com  

 

Kateryna Dmytriieva

Marketing & PR

kateryna.dmytriieva@warnermedia.com 

+48 512 027 201

 

Joanna Więckowska

Project Manager | dotrelations

joanna.wieckowska@dotrelations.pl

+48 690 995 770

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV Biuro prasowe
2024-12-18 | 11:00

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV

W grudniu lubimy wracać do znanych nam od dziecka baśniowych opowieści, które wprawiają nas w świąteczny nastrój. Historie o okrutnej Królowej Śniegu czy skąpym
Film BRAK ZDJĘCIA
2024-12-12 | 08:54

Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

„To list miłosny do gier” – powiedział podczas tegorocznego gamescomu o serii „Secret Level” Tim Miller, współtwórca Blur Studio, reżyser, legenda efektów specjalnych i pomysłodawca
Film Serial Udar z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
2024-12-11 | 16:00

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia

Już we wtorek, 17 grudnia, Viaplay zaprasza na premierę serialu „Udar” przedstawiającego historię warszawskiego bon-vivanta oraz gwiazdy telewizyjnych programów kulinarnych,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.