Accio pilocie! „Harry Potter: Turniej Domów Hogwartu” w Warner TV
Czas na magiczną rywalizację roku. W zawodach wezmą udział reprezentanci czterech drużyn: Gryffindor, Hufflepuff, Ravenclaw i Slytherin. „Harry Potter: Turniej Domów Hogwartu” to okazja dla przedstawicieli czarodziejskich dormitoriów i telewidzów na uczestnictwo w starciu wiedzy o uniwersum Harry’ego Pottera. Emisja w wielkanocny weekend: start już w piątek 15 kwietnia o 19:10.
Warner TV zaprasza na czteroodcinkowy teleturniej idealny dla każdego, kto chce zanurzyć się w rzeczywistości Harry’ego Pottera. Poprowadzi go legenda kina brytyjskiego, aktorka Helen Mirren. Otoczenie jest iście potterowskie, plan zdjęciowy pozwala przenieść się wprost do komnat zamku Hogwartu. To kolejna produkcja obok „Harry Potter – 20. rocznica: Powrót do Hogwartu” stworzona z okazji jubileuszu premiery pierwszej części filmowej sagi.
Zupełna nowość na antenie Warner TV jest następnym wymiarem flagowej „rozrywki bez końca”, którą oferuje stacja. Duet producencki Robin Ashbrook i Yasmin Shackleton zadbał o każdy szczegół produkcji. Widzowie i uczestnicy mogą dostrzec prawdziwe rekwizyty z filmowego świata młodego czarodzieja, jak autentyczny kapelusz Dumbledore’a.
W wywiadzie dla „Hollywood Reporter” producenci przyznali, że postawili sobie za punkt honoru stworzenie różnorodnych pytań. Tak, by gwarantowały dobrą zabawę zarówno widzom nie znającym na pamięć wszystkich detali świata Harry’ego Pottera, jak i tym, którzy odpowiedzą poprawnie na każde pytanie. Ekipa produkcyjna zaprosiła do udziału telewidzów i uczestników turnieju, a także słynnych fanów Harry’ego Pottera. Komicy Pete Davidson i Jay Leno są jednymi z kilku gwiazd, które zadają pytania reprezentantom Domów.
Przedstawicieli Domów Slytherin, Hufflepuff, Ravenclaw i Gryffindor motywują nie tylko nagrody w grze, jednak mają osobiste historie związane ze światem Harry’ego Pottera. Postaci inspirowały ich do sięgania po własne marzenia w trudnych sytuacjach życiowych, a opowieści uczyły, że wyobraźnia ma wielką moc. Każdą z tych historii widzowie mogą poznać w kolejnych odcinkach.
W dwóch pierwszych częściach programu widzowie Warner TV zobaczą rywalizację „Gryffindor kontra Hufflepuff” i „Ravenclaw kontra Slytherin”. W „Grze o Dziką Kartę” dwóch przegranych z poprzednich części zawalczy o trzecie miejsce. Czteroodcinkową produkcję zakończy „Wielki finał” pomiędzy dwoma najlepszymi drużynami.
Plan emisji:
Każdego dnia o 19:10 w Warner TV:
15.04 – „Gryffindor kontra Hufflepuff”
16.04 – „Ravenclaw kontra Slytherin”
17.04 – „Gra o Dziką Kartę”
18.04 – „Wielki finał”
O Warner TV
Warner TV to kanał emitujący kinowe blockbustery oraz nagradzane i uznane na całym świecie seriale. Czerpie z bogatej tradycji marki Warner Bros. Warner TV to przestrzeń dla dobrych historii. To tu spotykają się fani nowoczesnych produkcji i kinowych klasyków. W każdym miesiącu widzowie mogą liczyć na angażujące cykle tematyczne i wciągające maratony kinowych hitów. W stałej ramówce emitowane są klasyki jak m. in. „Dirty Dancing”, „Zabójcza broń”, „Matrix” czy „Siedem lat w Tybecie” oraz produkcje serialowe, wśród których znajdują się: „4 Blocks”, „Dr Quinn”, „Strażnik Teksasu” czy „Tropiciele”. Kanał jest nadawany w jakości HD. Więcej informacji na stronie warnertv.pl.
Biuro prasowe
Plac Trzech Krzyży 10/14
00-499 Warszawa
Wszelkie pytania prosimy kierować na adres:
PolandPR@warnermedia.com
Kateryna Dmytriieva
Marketing & PR
kateryna.dmytriieva@warnermedia.com
+48 512 027 201
Joanna Więckowska
Project Manager | dotrelations
joanna.wieckowska@dotrelations.pl
+48 690 995 770

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.