Accio pilocie! „Harry Potter: Turniej Domów Hogwartu” w Warner TV
Czas na magiczną rywalizację roku. W zawodach wezmą udział reprezentanci czterech drużyn: Gryffindor, Hufflepuff, Ravenclaw i Slytherin. „Harry Potter: Turniej Domów Hogwartu” to okazja dla przedstawicieli czarodziejskich dormitoriów i telewidzów na uczestnictwo w starciu wiedzy o uniwersum Harry’ego Pottera. Emisja w wielkanocny weekend: start już w piątek 15 kwietnia o 19:10.
Warner TV zaprasza na czteroodcinkowy teleturniej idealny dla każdego, kto chce zanurzyć się w rzeczywistości Harry’ego Pottera. Poprowadzi go legenda kina brytyjskiego, aktorka Helen Mirren. Otoczenie jest iście potterowskie, plan zdjęciowy pozwala przenieść się wprost do komnat zamku Hogwartu. To kolejna produkcja obok „Harry Potter – 20. rocznica: Powrót do Hogwartu” stworzona z okazji jubileuszu premiery pierwszej części filmowej sagi.
Zupełna nowość na antenie Warner TV jest następnym wymiarem flagowej „rozrywki bez końca”, którą oferuje stacja. Duet producencki Robin Ashbrook i Yasmin Shackleton zadbał o każdy szczegół produkcji. Widzowie i uczestnicy mogą dostrzec prawdziwe rekwizyty z filmowego świata młodego czarodzieja, jak autentyczny kapelusz Dumbledore’a.
W wywiadzie dla „Hollywood Reporter” producenci przyznali, że postawili sobie za punkt honoru stworzenie różnorodnych pytań. Tak, by gwarantowały dobrą zabawę zarówno widzom nie znającym na pamięć wszystkich detali świata Harry’ego Pottera, jak i tym, którzy odpowiedzą poprawnie na każde pytanie. Ekipa produkcyjna zaprosiła do udziału telewidzów i uczestników turnieju, a także słynnych fanów Harry’ego Pottera. Komicy Pete Davidson i Jay Leno są jednymi z kilku gwiazd, które zadają pytania reprezentantom Domów.
Przedstawicieli Domów Slytherin, Hufflepuff, Ravenclaw i Gryffindor motywują nie tylko nagrody w grze, jednak mają osobiste historie związane ze światem Harry’ego Pottera. Postaci inspirowały ich do sięgania po własne marzenia w trudnych sytuacjach życiowych, a opowieści uczyły, że wyobraźnia ma wielką moc. Każdą z tych historii widzowie mogą poznać w kolejnych odcinkach.
W dwóch pierwszych częściach programu widzowie Warner TV zobaczą rywalizację „Gryffindor kontra Hufflepuff” i „Ravenclaw kontra Slytherin”. W „Grze o Dziką Kartę” dwóch przegranych z poprzednich części zawalczy o trzecie miejsce. Czteroodcinkową produkcję zakończy „Wielki finał” pomiędzy dwoma najlepszymi drużynami.
Plan emisji:
Każdego dnia o 19:10 w Warner TV:
15.04 – „Gryffindor kontra Hufflepuff”
16.04 – „Ravenclaw kontra Slytherin”
17.04 – „Gra o Dziką Kartę”
18.04 – „Wielki finał”
O Warner TV
Warner TV to kanał emitujący kinowe blockbustery oraz nagradzane i uznane na całym świecie seriale. Czerpie z bogatej tradycji marki Warner Bros. Warner TV to przestrzeń dla dobrych historii. To tu spotykają się fani nowoczesnych produkcji i kinowych klasyków. W każdym miesiącu widzowie mogą liczyć na angażujące cykle tematyczne i wciągające maratony kinowych hitów. W stałej ramówce emitowane są klasyki jak m. in. „Dirty Dancing”, „Zabójcza broń”, „Matrix” czy „Siedem lat w Tybecie” oraz produkcje serialowe, wśród których znajdują się: „4 Blocks”, „Dr Quinn”, „Strażnik Teksasu” czy „Tropiciele”. Kanał jest nadawany w jakości HD. Więcej informacji na stronie warnertv.pl.
Biuro prasowe
Plac Trzech Krzyży 10/14
00-499 Warszawa
Wszelkie pytania prosimy kierować na adres:
PolandPR@warnermedia.com
Kateryna Dmytriieva
Marketing & PR
kateryna.dmytriieva@warnermedia.com
+48 512 027 201
Joanna Więckowska
Project Manager | dotrelations
joanna.wieckowska@dotrelations.pl
+48 690 995 770
Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski!
ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI
„Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.