Atak robotów, asasyni-partacze i staż w Google. Cykl „Dobry wieczór” w Warner TV
W czym może pomóc siła przyjaźni i koleżeńska współpraca? Pozwoli złapać kryjącego się przestępcę, zrobić taneczne show, jakiego nie zapomni żaden widz czy przeżyć szaloną wyprawę po mieście. Wszystkie te wydarzenia będą miały miejsce w produkcjach z cyklu „Dobry wieczór”. Premiera w poniedziałek 2 maja o 19:05 w Warner TV.
Majowy „Dobry wieczór” upłynie pod znakiem produkcji od reżyserów, którzy znają na wylot tajniki rozrywkowego kina akcji, pokazanego w nietuzinkowy i angażujący sposób. W programie pojawi się m.in. „To już jest koniec” od Edgara Wrighta. Wyemitowane zostanie „Najpierw strzelaj, potem zwiedzaj” Martina McDonagha. W Warner TV pojawią się też „Stażyści” Shawna Levy’ego. Ich wysiłek wraz ze staraniami słynnych i cenionych aktorów pozwalają stworzyć produkcje, które gwarantują unikatowe doświadczenie oglądania.
W „Najpierw strzelaj, potem zwiedzaj” występują Colin Farell, Ralph Fiennes i Brendan Gleeson. Dwaj ostatni wcielają się w parę płatnych zabójców, którzy spartaczyli swoją robotę. Rozgłos o nich musi przycichnąć, dlatego zostają wysłani do Brugii w Belgii. Plan ulega zmianie, kiedy okazuje się, że nie jest to tylko bezpieczna przykrywka: jeden ma zlikwidować drugiego. Do akcji wkracza również ich szef (Ralph Fiennes). Chemia i konflikt pomiędzy postaciami to jedne z kluczowych elementów budowania napięcia akcji w filmie. W produkcji McDonagha są one rezultatem połączenia reżyserii, scenariusza i aktorskiego kunsztu trzech gwiazdorów.
Równie szczególną obsadę zgromadził Edgar Wright w „To już jest koniec”. Znaleźli się w niej m.in. Simon Pegg, Martin Freeman i Rosamund Pike. Grupa przyjaciół po latach spotyka się, aby wyruszyć w rozrywkową trasę po barach. Wkrótce okazuje się, że przed nimi nie tylko imprezowe wyzwanie – nadchodzi prawdziwa apokalipsa, bo panowanie nad ludźmi przejmują roboty. Przyjaciele muszą ocalić siebie i cały świat. Tempo filmu podkręca dynamiczny montaż i zręcznie dobrany soundtrack, wypełniony brit popowymi piosenkami. To zabiegi charakterystyczne dla produkcji Wrighta, które wyróżniają go spośród innych twórców, a widowni gwarantują dobrą zabawę.
W programie nie zabraknie komedii o dwóch kumplach, którzy w wieku 40 lat szukają nowej pracy. „Stażyści” to produkcja Shawna Levy’ego, a w rolach głównych występują Vince Vaughn i Owen Wilson. Aktorzy w prawdziwym życiu są kolegami, wspólnie zagrali już w wielu filmach. Pozytywna energia ich relacji wybija się na pierwszy plan produkcji, w których występują. W emitowanym przez Warner TV filmie wspólnie trafiają na staż do Google. Postaciom trudno rywalizować z młodymi pracownikami, którzy lepiej orientują się w świecie nowoczesnych korporacji. Ale główni bohaterowie nie poddają się łatwo i postanawiają odnaleźć się w nieznanej rzeczywistości.
Stacja wyemituje też film „Agent XXL” o policjancie, który przebiera się za starszą matkę byłej dziewczyny poszukiwanego przestępcy, a także „Magic Mike XXL” o tancerzach chippedales, którzy chcą zaskoczyć publiczność swoim ostatnim i spektakularnym show.
Plan emisji:
02.05, godz. 19:05 – „Agent XXL”
09.05, godz. 19:05 – „Stażyści”
16.05, godz. 21:10 – „To już jest koniec”
23.05, godz. 21:10 – „Najpierw strzelaj, potem zwiedzaj”
30.05, godz. 19:05 – „Magic Mike XXL”
O Warner TV
Warner TV to kanał emitujący kinowe blockbustery oraz nagradzane i uznane na całym świecie seriale. Czerpie z bogatej tradycji marki Warner Bros. Warner TV to przestrzeń dla dobrych historii. To tu spotykają się fani nowoczesnych produkcji i kinowych klasyków. W każdym miesiącu widzowie mogą liczyć na angażujące cykle tematyczne i wciągające maratony kinowych hitów. W stałej ramówce emitowane są klasyki jak m. in. „Dirty Dancing”, „Zabójcza broń”, „Matrix” czy „Siedem lat w Tybecie” oraz produkcje serialowe, wśród których znajdują się: „4 Blocks”, „Dr Quinn”, „Strażnik Teksasu” czy „Tropiciele”. Kanał jest nadawany w jakości HD. Więcej informacji na stronie warnertv.pl.
Biuro prasowe
Plac Trzech Krzyży 10/14
00-499 Warszawa
Wszelkie pytania prosimy kierować na adres:
PolandPR@warnermedia.com
Kateryna Dmytriieva
Marketing & PR
kateryna.dmytriieva@warnermedia.com
+48 512 027 201
Joanna Więckowska
Project Manager | dotrelations
joanna.wieckowska@dotrelations.pl
+48 690 995 770
OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”
Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Krystian Ochman: Uwielbiam musicale i bardzo chciałbym wrócić na taką scenę. Nigdy nie grałem w polskim musicalu, ale mógłbym spróbować
Zwycięzca 11. edycji programu „The Voice of Poland” podkreśla, że ma duży sentyment do amerykańskich musicali. W kilku muzycznych spektaklach już zagrał i nie wyklucza powrotu na scenę właśnie w takiej roli. Krystian Ochman zaznacza, że wolałby się zmierzyć z jakimś testem w języku angielskim, ale polski projekt też byłby dla niego ciekawym wyzwaniem.
Regionalne – Mazowieckie
Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku
Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.
Problemy społeczne
Czas oczekiwania na usługi opieki długoterminowej jest zbyt długi. Pacjenci i ich rodziny gubią się w skomplikowanym systemie
Zarządzanie opieką długoterminową w Polsce funkcjonuje w rozbiciu na dwa sektory: ochrony zdrowia i pomocy społecznej. Brak koordynacji między nimi powoduje, że opieka jest udzielana fragmentarycznie i nie zawsze efektywnie – wynika z raportu Banku Światowego. Co roku tego typu usług potrzebuje co najmniej pół miliona osób, a czas oczekiwania na nie jest zbyt długi. To efekt m.in. niedofinansowania sektora i braku kadr.