Atak robotów, asasyni-partacze i staż w Google. Cykl „Dobry wieczór” w Warner TV
W czym może pomóc siła przyjaźni i koleżeńska współpraca? Pozwoli złapać kryjącego się przestępcę, zrobić taneczne show, jakiego nie zapomni żaden widz czy przeżyć szaloną wyprawę po mieście. Wszystkie te wydarzenia będą miały miejsce w produkcjach z cyklu „Dobry wieczór”. Premiera w poniedziałek 2 maja o 19:05 w Warner TV.
Majowy „Dobry wieczór” upłynie pod znakiem produkcji od reżyserów, którzy znają na wylot tajniki rozrywkowego kina akcji, pokazanego w nietuzinkowy i angażujący sposób. W programie pojawi się m.in. „To już jest koniec” od Edgara Wrighta. Wyemitowane zostanie „Najpierw strzelaj, potem zwiedzaj” Martina McDonagha. W Warner TV pojawią się też „Stażyści” Shawna Levy’ego. Ich wysiłek wraz ze staraniami słynnych i cenionych aktorów pozwalają stworzyć produkcje, które gwarantują unikatowe doświadczenie oglądania.
W „Najpierw strzelaj, potem zwiedzaj” występują Colin Farell, Ralph Fiennes i Brendan Gleeson. Dwaj ostatni wcielają się w parę płatnych zabójców, którzy spartaczyli swoją robotę. Rozgłos o nich musi przycichnąć, dlatego zostają wysłani do Brugii w Belgii. Plan ulega zmianie, kiedy okazuje się, że nie jest to tylko bezpieczna przykrywka: jeden ma zlikwidować drugiego. Do akcji wkracza również ich szef (Ralph Fiennes). Chemia i konflikt pomiędzy postaciami to jedne z kluczowych elementów budowania napięcia akcji w filmie. W produkcji McDonagha są one rezultatem połączenia reżyserii, scenariusza i aktorskiego kunsztu trzech gwiazdorów.
Równie szczególną obsadę zgromadził Edgar Wright w „To już jest koniec”. Znaleźli się w niej m.in. Simon Pegg, Martin Freeman i Rosamund Pike. Grupa przyjaciół po latach spotyka się, aby wyruszyć w rozrywkową trasę po barach. Wkrótce okazuje się, że przed nimi nie tylko imprezowe wyzwanie – nadchodzi prawdziwa apokalipsa, bo panowanie nad ludźmi przejmują roboty. Przyjaciele muszą ocalić siebie i cały świat. Tempo filmu podkręca dynamiczny montaż i zręcznie dobrany soundtrack, wypełniony brit popowymi piosenkami. To zabiegi charakterystyczne dla produkcji Wrighta, które wyróżniają go spośród innych twórców, a widowni gwarantują dobrą zabawę.
W programie nie zabraknie komedii o dwóch kumplach, którzy w wieku 40 lat szukają nowej pracy. „Stażyści” to produkcja Shawna Levy’ego, a w rolach głównych występują Vince Vaughn i Owen Wilson. Aktorzy w prawdziwym życiu są kolegami, wspólnie zagrali już w wielu filmach. Pozytywna energia ich relacji wybija się na pierwszy plan produkcji, w których występują. W emitowanym przez Warner TV filmie wspólnie trafiają na staż do Google. Postaciom trudno rywalizować z młodymi pracownikami, którzy lepiej orientują się w świecie nowoczesnych korporacji. Ale główni bohaterowie nie poddają się łatwo i postanawiają odnaleźć się w nieznanej rzeczywistości.
Stacja wyemituje też film „Agent XXL” o policjancie, który przebiera się za starszą matkę byłej dziewczyny poszukiwanego przestępcy, a także „Magic Mike XXL” o tancerzach chippedales, którzy chcą zaskoczyć publiczność swoim ostatnim i spektakularnym show.
Plan emisji:
02.05, godz. 19:05 – „Agent XXL”
09.05, godz. 19:05 – „Stażyści”
16.05, godz. 21:10 – „To już jest koniec”
23.05, godz. 21:10 – „Najpierw strzelaj, potem zwiedzaj”
30.05, godz. 19:05 – „Magic Mike XXL”
O Warner TV
Warner TV to kanał emitujący kinowe blockbustery oraz nagradzane i uznane na całym świecie seriale. Czerpie z bogatej tradycji marki Warner Bros. Warner TV to przestrzeń dla dobrych historii. To tu spotykają się fani nowoczesnych produkcji i kinowych klasyków. W każdym miesiącu widzowie mogą liczyć na angażujące cykle tematyczne i wciągające maratony kinowych hitów. W stałej ramówce emitowane są klasyki jak m. in. „Dirty Dancing”, „Zabójcza broń”, „Matrix” czy „Siedem lat w Tybecie” oraz produkcje serialowe, wśród których znajdują się: „4 Blocks”, „Dr Quinn”, „Strażnik Teksasu” czy „Tropiciele”. Kanał jest nadawany w jakości HD. Więcej informacji na stronie warnertv.pl.
Biuro prasowe
Plac Trzech Krzyży 10/14
00-499 Warszawa
Wszelkie pytania prosimy kierować na adres:
PolandPR@warnermedia.com
Kateryna Dmytriieva
Marketing & PR
kateryna.dmytriieva@warnermedia.com
+48 512 027 201
Joanna Więckowska
Project Manager | dotrelations
joanna.wieckowska@dotrelations.pl
+48 690 995 770
Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski!
ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI
„Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.