Komunikaty PR

Atrium Molo zaprasza na letnie kino pod chmurką

2021-08-10  |  09:50
Biuro prasowe

Rusza letnie kino samochodowe! Do wspólnego oglądania filmów w plenerze zaprasza Atrium Molo. W dniach 13, 20 i 28 sierpnia zmotoryzowani widzowie będą mogli obejrzeć ciekawe seanse, emitowane po jednym filmie w danym dniu. Kino pod chmurką już w najbliższy piątek zainauguruje film familijny „Był sobie pies”. Udział w  seansach jest bezpłatny. Na kinomanów czekać będzie także darmowy popcorn.

Sierpniowe wieczory w Atrium Molo upłyną pod znakiem dobrej rozrywki filmowej. Przez trzy kolejne weekendy, szczecińskie centrum handlowe zaplanowało dla klientów wygodną i bezpieczną formę relaksu w postaci kina samochodowego. Pokazy filmowe wyświetlane będą w dwa kolejne piątki i ostatnią sobotę sierpnia o godz. 21.15, w wydzielonej strefie na parkingu Atrium Molo, w okolicach wejścia do sklepu Komfort.

Filmowy repertuar zapowiada się naprawdę interesująco. Na wielkim ekranie widzowie będą mogli obejrzeć trzy projekcje:

  • 13 sierpnia – „Był sobie pies”, amerykański film familijny z 2017r., reż. Lasse Hallström
  • 20 sierpnia – „Kochając Pabla, Nienawidząc Escobara”, kryminał z 2017r., Bułgaria/Hiszpania, reż. Fernando León de Aranoa
  • 28 sierpnia – „Facet na Miarę”, francuska komedia romantyczna z 2016r. reż. Laurent Tirard.

- Atrium Molo zaplanowało dla gości wakacyjną rozrywkę. Od najbliższego piątku zapraszamy serdecznie do letniego kino samochodowego, znajdującego się na parkingu naszej galerii. Repertuar filmowy dobraliśmy tak, aby widzowie mogli się zrelaksować i wprowadzić w dobry nastrój. Letnie kino pod chmurką to ciekawa forma spędzania wolnego czasu dla osób pozostających w okresie wakacji w mieście oraz turystów. To także niepowtarzalna okazja na doskonałą rozrywkę poprzez wspólne oglądanie seansu filmowego w plenerze z rodziną, przyjaciółmi lub najbliższymi mówi Agnieszka Wasyłenko z CH Atrium Molo.

Więcej informacji na temat wydarzenia znajduje się na stronie: https://atrium-molo.pl oraz na profilu facebook Atrium Molo.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV Biuro prasowe
2024-12-18 | 11:00

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV

W grudniu lubimy wracać do znanych nam od dziecka baśniowych opowieści, które wprawiają nas w świąteczny nastrój. Historie o okrutnej Królowej Śniegu czy skąpym
Film BRAK ZDJĘCIA
2024-12-12 | 08:54

Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

„To list miłosny do gier” – powiedział podczas tegorocznego gamescomu o serii „Secret Level” Tim Miller, współtwórca Blur Studio, reżyser, legenda efektów specjalnych i pomysłodawca
Film Serial Udar z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
2024-12-11 | 16:00

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia

Już we wtorek, 17 grudnia, Viaplay zaprasza na premierę serialu „Udar” przedstawiającego historię warszawskiego bon-vivanta oraz gwiazdy telewizyjnych programów kulinarnych,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.