Komunikaty PR

Atrium Molo zaprasza na letnie kino pod chmurką

2021-08-10  |  09:50
Biuro prasowe

Rusza letnie kino samochodowe! Do wspólnego oglądania filmów w plenerze zaprasza Atrium Molo. W dniach 13, 20 i 28 sierpnia zmotoryzowani widzowie będą mogli obejrzeć ciekawe seanse, emitowane po jednym filmie w danym dniu. Kino pod chmurką już w najbliższy piątek zainauguruje film familijny „Był sobie pies”. Udział w  seansach jest bezpłatny. Na kinomanów czekać będzie także darmowy popcorn.

Sierpniowe wieczory w Atrium Molo upłyną pod znakiem dobrej rozrywki filmowej. Przez trzy kolejne weekendy, szczecińskie centrum handlowe zaplanowało dla klientów wygodną i bezpieczną formę relaksu w postaci kina samochodowego. Pokazy filmowe wyświetlane będą w dwa kolejne piątki i ostatnią sobotę sierpnia o godz. 21.15, w wydzielonej strefie na parkingu Atrium Molo, w okolicach wejścia do sklepu Komfort.

Filmowy repertuar zapowiada się naprawdę interesująco. Na wielkim ekranie widzowie będą mogli obejrzeć trzy projekcje:

  • 13 sierpnia – „Był sobie pies”, amerykański film familijny z 2017r., reż. Lasse Hallström
  • 20 sierpnia – „Kochając Pabla, Nienawidząc Escobara”, kryminał z 2017r., Bułgaria/Hiszpania, reż. Fernando León de Aranoa
  • 28 sierpnia – „Facet na Miarę”, francuska komedia romantyczna z 2016r. reż. Laurent Tirard.

- Atrium Molo zaplanowało dla gości wakacyjną rozrywkę. Od najbliższego piątku zapraszamy serdecznie do letniego kino samochodowego, znajdującego się na parkingu naszej galerii. Repertuar filmowy dobraliśmy tak, aby widzowie mogli się zrelaksować i wprowadzić w dobry nastrój. Letnie kino pod chmurką to ciekawa forma spędzania wolnego czasu dla osób pozostających w okresie wakacji w mieście oraz turystów. To także niepowtarzalna okazja na doskonałą rozrywkę poprzez wspólne oglądanie seansu filmowego w plenerze z rodziną, przyjaciółmi lub najbliższymi mówi Agnieszka Wasyłenko z CH Atrium Molo.

Więcej informacji na temat wydarzenia znajduje się na stronie: https://atrium-molo.pl oraz na profilu facebook Atrium Molo.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV Biuro prasowe
2024-12-18 | 11:00

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV

W grudniu lubimy wracać do znanych nam od dziecka baśniowych opowieści, które wprawiają nas w świąteczny nastrój. Historie o okrutnej Królowej Śniegu czy skąpym
Film BRAK ZDJĘCIA
2024-12-12 | 08:54

Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

„To list miłosny do gier” – powiedział podczas tegorocznego gamescomu o serii „Secret Level” Tim Miller, współtwórca Blur Studio, reżyser, legenda efektów specjalnych i pomysłodawca
Film Serial Udar z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
2024-12-11 | 16:00

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia

Już we wtorek, 17 grudnia, Viaplay zaprasza na premierę serialu „Udar” przedstawiającego historię warszawskiego bon-vivanta oraz gwiazdy telewizyjnych programów kulinarnych,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.