Komunikaty PR

Atrium Molo zaprasza na kino samochodowe

2022-08-05  |  08:43
Biuro prasowe

Rusza letnie kino samochodowe! Do wspólnego oglądania filmów w plenerze zaprasza Atrium Molo. W dniach 13, 20 i 27 sierpnia zmotoryzowani widzowie będą mogli obejrzeć ciekawe seanse – w każdy wymieniony sobotni wieczór zaplanowany został inny film.  Udział w seansach jest bezpłatny. Na kinomanów czekać będzie także darmowy popcorn. Kino pod chmurką zainauguruje film „Idol z ulicy”.

 

Sierpniowe wieczory w Atrium Molo upłyną pod znakiem dobrej rozrywki filmowej. Pokazy wyświetlane będą w trzy soboty sierpnia o godz. 21.15, w wydzielonej strefie na parkingu Atrium Molo, w okolicach wejścia do sklepu Komfort.

 

Filmowy repertuar zapowiada się naprawdę interesująco. Na wielkim ekranie widzowie będą mogli obejrzeć trzy projekcje:

 

  • 13 sierpnia – „Idol z ulicy”, film biograficzny z 2016 r., reż. Hany Abu Assad,
  • 20 sierpnia – „Stulatek, który wyskoczył przez okno i zniknął”, komedia z 2014 r., reż. Felix Herngren,
  • 27 sierpnia – „Wiek Adaline”, melodramat z 2015 r. reż. Lee Toland Krieger.

 

- Atrium Molo zaplanowało dla gości wakacyjną rozrywkę. Od soboty, 13 sierpnia, zapraszamy serdecznie do letniego kino samochodowego, znajdującego się na parkingu naszej galerii. Repertuar filmowy dobraliśmy tak, aby był różnorodny i każdy znalazł coś dla siebie. Letnie kino samochodowe to ciekawa forma spędzania wolnego czasu dla osób pozostających w okresie wakacji w mieście oraz turystów. To także niepowtarzalna okazja na doskonałą rozrywkę poprzez wspólne oglądanie seansu filmowego w plenerze z rodziną, przyjaciółmi lub najbliższymi mówi Agnieszka Wasyłenko z CH Atrium Molo.

 

Informacje na temat wydarzenia znajdują się na stronie: https://atrium-molo.pl oraz na profilu facebook Atrium Molo.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski! Biuro prasowe
2024-10-16 | 01:00

Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski!

Popularna marka L.O.L. Surprise™ należąca do firmy MGA Entertainment ogłosiła światową premierę filmu The Skate Dance Movie, która miała miejsce 3 października na
Film ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI
2024-10-15 | 14:00

ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI

ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI, GDZIE TRWA ANIMARKT STOP MOTION FORUM 2024   Przyjechali z różnych stron świata, by uczyć się
Film „Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!
2024-09-28 | 10:00

„Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!

Ukochany serial widzów Romance TV, „Górski lekarz”, wraca na antenę z najnowszym, 17 sezonem! Od wtorku 15 października, fani Martina Grubera będą mogli śledzić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.