Atrium Molo zaprasza na kino samochodowe
Rusza letnie kino samochodowe! Do wspólnego oglądania filmów w plenerze zaprasza Atrium Molo. W dniach 13, 20 i 27 sierpnia zmotoryzowani widzowie będą mogli obejrzeć ciekawe seanse – w każdy wymieniony sobotni wieczór zaplanowany został inny film. Udział w seansach jest bezpłatny. Na kinomanów czekać będzie także darmowy popcorn. Kino pod chmurką zainauguruje film „Idol z ulicy”.
Sierpniowe wieczory w Atrium Molo upłyną pod znakiem dobrej rozrywki filmowej. Pokazy wyświetlane będą w trzy soboty sierpnia o godz. 21.15, w wydzielonej strefie na parkingu Atrium Molo, w okolicach wejścia do sklepu Komfort.
Filmowy repertuar zapowiada się naprawdę interesująco. Na wielkim ekranie widzowie będą mogli obejrzeć trzy projekcje:
- 13 sierpnia – „Idol z ulicy”, film biograficzny z 2016 r., reż. Hany Abu Assad,
- 20 sierpnia – „Stulatek, który wyskoczył przez okno i zniknął”, komedia z 2014 r., reż. Felix Herngren,
- 27 sierpnia – „Wiek Adaline”, melodramat z 2015 r. reż. Lee Toland Krieger.
- Atrium Molo zaplanowało dla gości wakacyjną rozrywkę. Od soboty, 13 sierpnia, zapraszamy serdecznie do letniego kino samochodowego, znajdującego się na parkingu naszej galerii. Repertuar filmowy dobraliśmy tak, aby był różnorodny i każdy znalazł coś dla siebie. Letnie kino samochodowe to ciekawa forma spędzania wolnego czasu dla osób pozostających w okresie wakacji w mieście oraz turystów. To także niepowtarzalna okazja na doskonałą rozrywkę poprzez wspólne oglądanie seansu filmowego w plenerze z rodziną, przyjaciółmi lub najbliższymi – mówi Agnieszka Wasyłenko z CH Atrium Molo.
Informacje na temat wydarzenia znajdują się na stronie: https://atrium-molo.pl oraz na profilu facebook Atrium Molo.

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV
Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.