Komunikaty PR

Atrium Molo zaprasza na kino samochodowe

2022-08-05  |  08:43
Biuro prasowe

Rusza letnie kino samochodowe! Do wspólnego oglądania filmów w plenerze zaprasza Atrium Molo. W dniach 13, 20 i 27 sierpnia zmotoryzowani widzowie będą mogli obejrzeć ciekawe seanse – w każdy wymieniony sobotni wieczór zaplanowany został inny film.  Udział w seansach jest bezpłatny. Na kinomanów czekać będzie także darmowy popcorn. Kino pod chmurką zainauguruje film „Idol z ulicy”.

 

Sierpniowe wieczory w Atrium Molo upłyną pod znakiem dobrej rozrywki filmowej. Pokazy wyświetlane będą w trzy soboty sierpnia o godz. 21.15, w wydzielonej strefie na parkingu Atrium Molo, w okolicach wejścia do sklepu Komfort.

 

Filmowy repertuar zapowiada się naprawdę interesująco. Na wielkim ekranie widzowie będą mogli obejrzeć trzy projekcje:

 

  • 13 sierpnia – „Idol z ulicy”, film biograficzny z 2016 r., reż. Hany Abu Assad,
  • 20 sierpnia – „Stulatek, który wyskoczył przez okno i zniknął”, komedia z 2014 r., reż. Felix Herngren,
  • 27 sierpnia – „Wiek Adaline”, melodramat z 2015 r. reż. Lee Toland Krieger.

 

- Atrium Molo zaplanowało dla gości wakacyjną rozrywkę. Od soboty, 13 sierpnia, zapraszamy serdecznie do letniego kino samochodowego, znajdującego się na parkingu naszej galerii. Repertuar filmowy dobraliśmy tak, aby był różnorodny i każdy znalazł coś dla siebie. Letnie kino samochodowe to ciekawa forma spędzania wolnego czasu dla osób pozostających w okresie wakacji w mieście oraz turystów. To także niepowtarzalna okazja na doskonałą rozrywkę poprzez wspólne oglądanie seansu filmowego w plenerze z rodziną, przyjaciółmi lub najbliższymi mówi Agnieszka Wasyłenko z CH Atrium Molo.

 

Informacje na temat wydarzenia znajdują się na stronie: https://atrium-molo.pl oraz na profilu facebook Atrium Molo.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV Biuro prasowe
2024-12-18 | 11:00

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV

W grudniu lubimy wracać do znanych nam od dziecka baśniowych opowieści, które wprawiają nas w świąteczny nastrój. Historie o okrutnej Królowej Śniegu czy skąpym
Film BRAK ZDJĘCIA
2024-12-12 | 08:54

Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

„To list miłosny do gier” – powiedział podczas tegorocznego gamescomu o serii „Secret Level” Tim Miller, współtwórca Blur Studio, reżyser, legenda efektów specjalnych i pomysłodawca
Film Serial Udar z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
2024-12-11 | 16:00

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia

Już we wtorek, 17 grudnia, Viaplay zaprasza na premierę serialu „Udar” przedstawiającego historię warszawskiego bon-vivanta oraz gwiazdy telewizyjnych programów kulinarnych,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.